• ۱۳۹۷/۱۰/۰۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شركت سرمايه گذاری و توسعه تجارت و صيد صنعتی چابهار

استخدام شركت سرمايه گذاری و توسعه تجارت و صيد صنعتی چابهار

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

تبدیل وضعیت نیروهای شركتی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار

فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شركتی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار - سال 97

آگهی 6 دی 97: آزمون تبدیل وضعیت نیروهای شركتی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار
سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار اولین دوره آزمون سنجش استخدامی را منحصراً برای كاركنان شركت سرمایه گذاری و توسعه تجارت و صید صنعتی منطقه آزاد تجاری- صنعتی چابهار برگزار می نماید ثبت‌نام دراین آزمون منحصرا به صورت اینترنتی ازطریق سایت سازمان سنجش آموزش كشور از روز پنجشنبه مورخ 97/10/06 آغاز و در روز چهار‌شنبه مورخ 97/10/12 پایان می پذیرد.

شرایط استخدام

- داشتن تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران.

- تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی.

- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.

- داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت (ویژه آقایان).

- عدم اعتیاد به مواد مخدر.

- نداشتن سابقه محکومیت جزایی موثر.

- دارا بودن توانایی جسمی و روانی.

- نداشتن منع استخدام در دستگاههای دولتی به موجب آراء مراجع قانونی.

- داوطلبین استخدام در زمان ثبت نام نباید از مستخدمین رسمی، ثابت و پیمانی یا بازخرید دستگاههای دولتی باشند.

- داوطلب می‌بایست جزء نیروهای شركتی سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار باشد.( کلیه پرسنل دارای قرارداد دائم یا موقت شرکت سرمایه گذاری توسعه تجارت و صید صنعتی منطقه آزاد تجاری، صنعتی چابهار)

تذکر: ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان روز برگزاری آزمون 97/11/12 می باشد.

پرداخت وجه ثبت نام

ثبت نام به صورت اینترنتی از روز پنجشنبه مورخ 97/10/06 آغاز و در روز چهار‌شنبه مورخ 97/10/12 انجام خواهد پذیرفت. متقاضیان واجد شرایط می‌بایست برای واریز هزینه ثبت‌نام به مبلغ هفتصد و پنجاه هزار (750000) ریال به سایتسازمان سنجش مراجعه و نسبت به پرداخت این مبلغ به صورت الکترونیکی و با کارتهای بانکی متصل به شبکه شتاب كه رمز دوم آن فعال می‌باشد، در این آزمون اقدام نموده و سپس فرم ثبت نام را تكمیل نمایند.

لازم به توضیح است مدت زمان تعیین شده تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مدت زمان فوق نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده و از موکول نمودن آن به روزهای پایانی خودداری نمایند.

متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت نموده و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند. ضمناً ورود مجدد به سایت و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون و اطلاع از نتیجه آزمون فقط با استفاده از کد رهگیری امکان پذیر خواهد بود. به ثبت نام های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی گردد. لازم به تاكید است ثبت‌نام در آزمون استخدامی به منزله ایجاد تعهد استخدامی برای دستگاه نمی‌باشد.

مدارک لازم برای ثبت نام

1- تکمیل فرم ثبت نام اینترنتی.

2- فایل عکس اسکن شده.

داوطلب می بایست یک قطعه عکس پرسنلی خود را با مشخصات زیر، اسکن نموده و فایل آن را برای ارسال از طریق برنامه ثبت نام اینترنتی آماده نماید:

- عکس 4*3 که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمام رخ)

- عکس اسکن شده فقط باید با فرمت JPG باشد.

- اندازه عکس اسکن شده باید حداقل300*200 پیکسل و حداکثر400*300 باشد.

- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

- حجم فایل ذخیره شده عکس نباید از 70 کیلو بایت بیشتر باشد.

- حاشیه های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.

- حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

تبصره 1: اسکن عکس از روی کارت های شناسایی (کارت ملی، شناسنامه و ...) قابل قبول نمی باشد و داوطلبان لازم است از اصل عکس و مطابق با توضیحات فوق، اقدام به اسکن نمایند.

تبصره 2: عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تبصره 3: در صورت ارسال عکس غیرمعتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.

تذكر مهم: با توجه به مشكلات احتمالی در خصوص اشتباه در ارسال عكس، تاكید میگردد علاوه بر كنترل اطلاعات ثبتنامی، حتماً نسبت به كنترل عكس ارسالی دقت نمائید تا اشتباهاً عكس داوطلب دیگری به جای عكس شما ارسال نگردد. بدیهی است كه در صورت ارسال عكس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

مدارک مورد نیاز ثبت نام که می بایست در زمان ثبت نام و تكمیل تقاضانامه بصورت الکترونیکی ارسال گردد:

1- عکس 4*3 جدید، با توجه به توضیحات فوق الذکر.

2- تصویر آخرین مدرک تحصیلی ، با فرمت JPG

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت شرکت در آزمون

کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ 97/11/10 قابل دسترسی و پرینت خواهد بود. زمان برگزاری آزمون روز جمعه مورخ 97/11/12 و مکان برگزاری آن بصورت متمرکز در چابهار می‌باشد. آدرس محل برگزاری آزمون در کارت ورود به جلسه داوطلبان درج خواهد شد.

لازم به ذکر است صدور کارت شرکت در آزمون به منزله تایید اطلاعات ارسالی از سوی داوطلبان نبوده و مدارک داوطلبان پس از اجرای آزمون توسط سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار بررسی خواهد شد و در صورت مغایرت مدارک داوطلبین با شرایط آگهی استخدامی از ادامه روند استخدامی منع خواهند شد.

كسب حدنصاب علمی

انتخاب داوطلبان استخدام جهت سیر مراحل استخدام، كسب حدنصاب لازم در آزمون كتبی به عنوان شرط لازم (ونه كافی) درامتحان بوده و براساس ترتیب نمرات مكتسبه و با رعایت سایر قوانین و مقررات مربوط مطابق شرایط ذیل می‌باشد:

پس از برگزاری آزمون، نمرات داوطلبان به تفكیك حیطه‌های عمومی و تخصصی محاسبه و حدنصاب امتحان معادل پنجاه درصد(50 درصد) بالاترین نمره مكتسبه در امتحان با ارزش وزنی چهل درصد (40 درصد) برای حیطه عمومی و شصت درصد (60%) برای حیطه تخصصی، محاسبه و مبنای سایر مراحل انتخاب داوطلبان قرار می گیرد.

- پس از تعیین حدنصاب در امتحان

الف) داوطلبان فاقد حدنصاب از سایر مراحل تبدیل وضعیت حذف خواهند شد.

ب) افراد دارای حدنصاب برای سایر مراحل استخدام معرفی خواهند شد.

تذكر: كسب حدنصاب نمره علمی در امتحان هیچ گونه حق استخدامی برای داوطلبان ایجاد نمی كند.

توضیحات درخصوص نمره كل و مواد آزمون

به هر یک از داوطلبان، یک دفترچه سوال اختصاصی (دفترچه شماره 1) داده خواهد شد و همچنین یک دفترچه مجموعه سوال آزمون عمومی (دفترچه شماره 2) تحویل می‌شود (هر یك از دروس آن با ضریب 1 اعمال و براساس آن نمره كل عمومی ساخته می‌شود) نمره كل اولیه داوطلب با ضریب 1 برای نمره كل عمومی و ضریب 2 برای نمره كل اختصاصی ساخته می‌شود. نمره كل نهایی داوطلبان، حاصل از 70 درصد نمره كل اولیه و 30 درصد نمره مصاحبه خواهد بود.

کلیه دروس امتحان عمومی و اختصاصی به صورت چهار گزینه ای طراحی خواهد شد و آزمون دارای نمره منفی می‌باشد.

الف – مواد امتحان عمومی به شرح زیر تعیین می شود:

1- فناوری اطلاعات (مهارت های پایه Word،PowerPoint ،Excel و Internet)

2- زبان انگلیسی - عمومی

3- زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش

4- هوش و استعداد شغلی

ب – ماده امتحان تخصصی:

- مجموعه قوانین و مقررات مناطق آزاد كشور

امتیازات و سهمیه های قانونی

1- درخصوص ایثارگران (جانبازان، فرزند جانباز 25 درصد و بالاتر، فرزند شهید و رزمندگان) براساس ضوابط و مقررات قانونی مربوط اقدام خواهد شد.

2- برای داوطلبین واجد شرایط معلولیت، داشتن معرفی نامه معتبر از سازمان بهزیستی الزامی می باشد.

توجه مهم: با توجه به اینکه مدارک متقاضیان، پس از تعیین نمرات داوطلبان در آزمون عمومی و تخصصی توسط سازمان بررسی خواهد شد، لذا در صورتی که مدارک داوطلبان (به ویژه مدارک تحصیلی، ایثارگری، احکام كاركنان شركتی و معلولیت) مغایر با شرایط مندرج در این آگهی باشد، هیچ گونه حقی و امتیازی برای متقاضی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از آزمون (اعلام نتیجه اولیه، فرآیند گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از سایر فرآیند تبدیل وضعیت حذف خواهد شد و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

نکته مهم
تاكید می‌گردد مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حكم استخدامی، حكم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1201805
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد