- ۱۴۰۳/۰۹/۱۸
- 0k نظر «نمایش»
استخدام خدمات هوایی سامان
استخدام خدمات هوایی سامان
- بروزرسانی:
- دیدگاه: ۰ (نمایش)
- دیدگاههای منتظر: ۰ دیدگاه

فرم استخدام شرکت خدمات هوایی سامان
راهنمای تکمیل فرم استخدام
شرکت خدمات هوایی سامان با ایجاد بخشی مجزا در وبسایت خود، فرآیند ارسال درخواست استخدام را آسانتر کرده است. در این راهنما به شما توضیح میدهیم که چگونه وارد بخش "درخواست استخدام" شوید و فرم استخدام را تکمیل کنید.
قدم اول: ورود به سایت شرکت خدمات هوایی سامان
برای شروع، به وبسایت رسمی شرکت خدمات هوایی سامان مراجعه کنید. (لینک مستقیم ورود به سایت شرکت سامان در ادامه مطلب قرار داده شده است)
قدم دوم: انتخاب گزینه "استخدام"
پس از ورود به صفحه اصلی وبسایت، در منوی بالای سایت گزینهای با عنوان "استخدام" در نوار منوی اصلی (مشابه تصویر زیر) وجود دارد. برای ادامه، روی این گزینه کلیک کنید.
قدم سوم: بررسی لیست مشاغل
در این بخش، مشاغل و تخصصهای موردنیاز فعلی شرکت خدمات هوایی سامان نمایش داده شده است. لازم به ذکر است که این لیست ممکن است در طول زمان تغییر کند؛ به این معنا که شرکت ممکن است در حال حاضر به نیروهایی مانند اپراتور پایه یک نیاز داشته باشد، اما در آینده مشاغل دیگری مانند حسابدار یا تخصصهای دیگر موردنیاز باشد.
بنابراین، توصیه میشود کاربران بهصورت دورهای این بخش را بررسی کنند تا از آخرین موقعیتهای شغلی موردنیاز شرکت مطلع شوند.
نکته: کارجویان در صورتی که شرایط و تخصصهای ذکر شده را دارا باشند، میتوانند گزینه تأیید شرایط را انتخاب کرده و رزومه خود را برای یکی از مشاغل مشخصشده ارسال کنند. اما اگر شرایط و تخصصهایشان با مشاغل ذکر شده مطابقت نداشته باشد، امکان ارسال رزومه برای سایر مشاغل مدنظر خود را نخواهند داشت.
قدم چهارم: ورود به فرم استخدام
اگر مشاغل موردنیاز شرکت با شرایط شما مطابقت داشت، لازم است مطابق تصویر بالا تیک گزینه "شرایط بالا برای شغل مورد نظر را دارا میباشم" را فعال کنید. پس از آن، دکمه سبز رنگ "ورود به درخواست استخدام" برای شما فعال خواهد شد. با کلیک روی این گزینه، وارد فرم اصلی درخواست استخدام میشوید و میتوانید مراحل بعدی ارسال رزومه خود را تکمیل کنید.
مراحل تکمیل فرم استخدام
مرحله اول
فرم استخدام شامل وارد کردن اطلاعات اولیه مانند نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، تاریخ تولد، قد، وزن، رشته تحصیلی، وضعیت تأهل، وضعیت نظام وظیفه و سایر مشخصات شخصی است.
مرحله دوم
این مرحله از فرم استخدام شامل وارد کردن اطلاعات مربوط به مهارتهای زبان خارجی (زبان اول، دوم و سوم با سطح خواندن، نوشتن و مکالمه) و سوابق شغلی است. در بخش سوابق شغلی، اطلاعاتی مانند: محل خدمت، سمت، تاریخ شروع و خاتمه همکاری، نحوه همکاری و علت قطع همکاری باید تکمیل شوند.
مرحله سوم
این مرحله از فرم استخدام شامل وارد کردن اطلاعات مربوط به معرف (نام، نام خانوادگی، شغل و تلفن تماس) و وابستگان شاغل در شرکت سامان است. در بخش وابستگان، کارجو باید اطلاعات افرادی که از بستگان وی در این شرکت مشغول به کار هستند، از جمله نام، نام خانوادگی، نسبت و شغل را وارد کند.
مرحله چهارم
این مرحله از فرم استخدام شامل وارد کردن اطلاعات مربوط به مهارتهای تخصصی و تواناییها، سوابق دورههای آموزشی، مهارتهای رایانهای، و اطلاعات تماس است. در این بخش، اطلاعاتی مانند: استان محل سکونت، آدرس، کد پستی، تلفن ثابت و همراه وپست الکترونیک نیز باید تکمیل شود.
مرحله نهایی
در مرحله نهایی، باید صحت تمامی اطلاعات وارد شده را تأیید کنید. گزینه "اینجانب صحت کلیه موارد فوقالذکر را تأیید و مسئولیت مندرجات بالا را میپذیرم" را فعال کنید و سپس کد امنیتی نمایش داده شده را وارد نمایید. با کلیک روی دکمه سبزرنگ "ذخیره"، درخواست شما ثبت نهایی شده و به شرکت ارسال میشود.
اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.