• ۱۴۰۱/۰۱/۱۱
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت کیمیا کالای رازی

استخدام شرکت کیمیا کالای رازی

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت داروسازی کیمیا کالای رازی 


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت کیمیا کالای رازی به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۳۱ مرداد ۱۳۹۹
استخدام نماینده علمی دارای فن بیان قوی در چند استان

استخدام مجموعه کیمیا کالای رازی مجموعه کیمیا کالای رازی جهت تکمیل کادر خود در استان های تهران، فارس، اصفهان و کرمانشاه از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز نماینده علمی - جنسیت: آقا، خانم - جهت ویزیت پزشک و معرفی دارو به داروخانه - منظم و پر انرژی - جوان - دارای فن بیان قوی و روابط عمومی بالا - رشته تحصیلی مرتبط - نوع همکاری: تمام وقت متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدا...

مشاهده بیشتر
۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸
استخدام نماینده علمی و فروش در شرکت داروسازی کیمیا کالای رازی

آگهی استخدام شرکت داروسازی کیمیا کالای رازی در اصفهان و خوزستان شرکت داروسازی کیمیا کالای رازی جهت تکمیل کادر خود در استان اصفهان و خوزستان به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: ردیف عنوان شغلی شرایط و توضیحات استان مورد نیاز 1 نماینده علمی و فروش فارغ التحصیلان رشته های پزشکی، دامپزشکی و علوم زیستی اصفهان- خوزستان لطفا رزومه خود را در قالب فایل pdf به ایمیل درج شده در آگهی ارسال فرمایید.

مشاهده بیشتر
۲۹ دی ۱۳۹۷
دعوت به همکاری نماینده علمی و فروش در شرکت داروسازی کیمیا کالای رازی

دعوت به همکاری شرکت داروسازی کیمیا کالای رازی در البرز و اصفهان شرکت داروسازی کیمیا کالای رازی جهت تکمیل کادر علمی خود از فارغ التحصیلان رشته های پزشکی و علوم زیستی در استان های البرز و اصفهان استخدام می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط و توضیحات استان مورد نیاز 1 نماینده علمی و فروش حداقل یک سال سابقه کار مرتبط البرز- اصفهان متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به آدرس ایمیل درج شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۰ مهر ۱۳۹۷
استخدام مدیر حسابداری در شرکت داروسازی کیمیا کالای رازی

آگهی استخدام شرکت داروسازی کیمیا کالای رازی شرکت داروسازی کیمیا کالای رازی فعال در زمینه تولید محصولات تخصصی فیلد چشم و پوست در تهران دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغل توضیحات شهرهای مورد نیاز 1 مدیر حسابداری با سابقه در زمینه حسابداری شرکت های دارویی و مسلط به نرم افزار سپیدار سابقه کاری مرتبط روابط عمومی بالا توانایی سفر به شهرستان های استان مربوطه مزایای شغلی برای نمایندگان علمی و فروش حقوق ثابت پوسانت از فروش بیمه تهران متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند...

مشاهده بیشتر
۲۰ خرداد ۱۳۹۷
استخدام نیروی علمی فروش در شرکت داروسازی کیمیا کالای رازی

استخدام شرکت داروسازی کیمیا کالای رازی شرکت داروسازی کیمیا کالای رازی فعال در زمینه تولید محصولات تخصصی فیلد چشم و پوست در استان های اصفهان، شیراز و کرمان از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی سابقه کار توضیحات 1 نماینده علمی و فروش سابقه کاری مرتبط روابط عمومی بالا - توانایی سفر به شهرستان های استان مربوطه مزایای شغلی: حقوق ثابت - پورسانت از فروش - بیمه در صورت تمایل به همکاری می توانید تا تاریخ 1397/03/31 رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۲۶ بهمن ۱۳۹۶
استخدام نماینده علمی در شرکت دارویی کیمیا کالای رازی

آگهی استخدام نماینده علمی در شرکت دارویی کیمیا کالای رازی شرکت داروسازی کیمیا کالای رازی جهت تکمیل کادر علمی خود از فارغ التحصیلان رشته های پزشکی، دامپزشکی و علوم زیستی در شهرهای تهران ، اصفهان و زاهدان نماینده علمی استخدام می کند. ردیف عنوان شغل شرایط 1 نماینده علمی حداکثر سن 30 سالحداقل یکسال سابقه کار مرتبط لطفا رزومه خود را با ذکر عنوان شغلی به ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایید.

مشاهده بیشتر
۱۹ بهمن ۱۳۹۶
استخدام کارشناس حسابدار در شرکت دارویی کیمیا کالای رازی

آگهی دعوت به همکاری شرکت دارویی کیمیا کالای رازی شرکت دارویی کیمیا کالای رازی جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در شهر تهران از افراد واجد شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید. ردیف عنوان شغلی شرایط 1 کارشناس حسابداری -دارای حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط -تمام وقت -مسلط به نرم افزار سپیدار افراد واجد شرایط میتوانند رزومه کاری خود را با ذکر عنوان شغلی به آدرس ایمیل شرکت به نشانی درج شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1175645
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد