• ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
  • 1k نظر «نمایش»

استخدام شرکت مخابرات

استخدام شرکت مخابرات

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۱۹۹ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

اخبار استخدامی شرکت مخابرات

استخدام شرکت مخابرات فارس - 19 آبان 98

آگهی 19 آبان 98: استخدام شرکت مخابرات فارس
شرکت مخابرات ایران - منطقه فارس در نظر دارد، جهت پیگیری دعاوی مطروحه له یا علیه شرکت در محاکم کیفری (دادسرا و دادگاه)، حقوقی و دیوان عدالت اداری از بین وکلای پایه یک دادگستری اعم از کانون وکلاء و کانون مشاوران حقوقی قوه قضائیه، دعوت به همکاری در قالب قرارداد وکالت نماید.
متقاضیان می توانند ضمن ارائه رزومه کاری خود و پیشنهاد ریالی، تقاضای خود را به صورت مکتوب از تاریخ انتشار این آگهی لغایت ۳۰/ ۰۸/ ۱۳۹۸ به آدرس شیراز، خیابان قصردشت، نبش خیابان ولی عصر (عج) کدپستی ۷۱۸۳۸۹۳۹۹۵ شرکت مخابرات ایران منطقه فارس، اداره حقوقی ارسال نمایند.
بدیهی است، مخابرات منطقه فارس پس از بررسی پیشنهادات واصله در صورت نیاز به مصاحبه از متقاضیان دعوت می نماید. متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از ساعت ۰۷:۳۰ لغایت ۱۵:۳۰ با شماره تلفن های ۳۶۱۱۲۳۶۲ و ۳۶۱۱۲۰۵۰ تماس حاصل نمایند.

استخدام کارکنان قراردادی سال 92 مخابرات - 19 اردیبهشت 97

آگهی 19 اردیبهشت 97: استخدام کارکنان قراردادی سال 92 مخابرات
شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: وضعیت کارکنان قراردادی استخدامی سال ۱۳۹۲ این شرکت به استخدام دائم تغییر می کند. به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از شرکت مخابرات ایران، با توجه به مفاد آیین نامه استخدامی شرکت مخابرات ایران به دستور مدیرعامل این شرکت و با حمایت هیات مدیره، در راستای افزایش انگیزه و تعلق سازمانی، کارکنان قراردادی استخدامی سال ۹۲ به استخدام دائم، تبدیل وضعیت می شوند. سید مجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این باره گفت: همزمان با هفته جهانی ارتباطات و روز جهانی مخابرات و با توجه به بررسی های به عمل آمده طبق تبصره یک ماده ۵ آیین نامه استخدامی شرکت مخابرات ایران و همچنین مواد ۱۱ و ۱۲ این آیین نامه، کارکنان قراردادی مربوط به آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران به استخدام دائم، تبدیل وضعیت می شوند. وی با اشاره به لزوم افزایش بهره وری، اثربخشی و تعلق سازمانی کارکنان افزود: این تصمیم، مطابق با آیین نامه استخدامی شرکت مخابرات ایران اتخاذ شده است.

پیگیری تعیین وضعیت استخدامی 40 هزار نیروی شرکتی مخابرات

خبر 10 آبان 95: پیگیری تعیین وضعیت استخدامی 40 هزار نیروی شرکتی مخابرات
در حالی که دیروز نیروهای شرکتی مخابرات ایران با تجمع مقابل مجلس خواستار استخدام رسمی یا عقد قرارداد مستقیم با این شرکت شدند؛ وزیر ارتباطات و شرکت مخابرات با این درخواست مخالفت کرده و آن را امکانپذیر نمی‌دانند.
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، روز گذشته برخی از پرسنل بخش خصوصی شرکت مخابرات ایران در مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند. تجمع‌کنندگان با استناد به طرح طبقه‌بندی مشاغل طبق مواد 38 و 36 قانون کار خواستار عقد قرارداد مستقیم یا رسمی شدن در شرکت مخابرات هستند آنها به مشخص نشدن وضعیت استخدامی خود علیرغم گذشت 8 سال از خصوصی شدن شرکت مخابرات معترضند. درباره این چالش اخیراً وزیر ارتباطات در نامه‌ای به وزیر کار نسبت به اجرای ماده 36 از سوی معاونت روابط کار، وزارت کار واکنش نشان داد.
واعظی در این نامه اعلام کرد که بنا به دلایلی امکان اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل برای تمامی فعالان در مخابرات وجود ندارد در غیر این صورت مخابرات مجبور است نیروهای مازاد بر نیاز را تعدیل کند. در این نامه آمده است: «شرکت مخابرات ایران در تاریخ 1388/8/18 در راستای اجرای قانون سیاست‌های کلی اصل 44 قانون اساسی به بخش خصوصی واگذار شده است و بیش از 40000 نیروی انسانی پیمانکار که در زمان دولتی بودن در آن شرکت شاغل بوده‌اند، علی‌رغم تغییرات تکنولوژی در حوزه ICT و تجدیدنظر در ساختار شرکت مذکور و بند «ح» ردیف «4» تبصره «4» ماده 41 قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و ارتقای نظام مالی کشور مصوب 94/2/1 و به‌استناد ماده 9 قانون تنظیم بخشی از مقررات تسهیل و نوسازی صنایع، بالغ بر 60 درصد نیروهای مذکور مازاد بوده و می‌بایست نسبت به تعدیل شاغلان مازاد اقدام نماید، لیکن اشتغال آنان پس از واگذاری و در راستای سیاست‌های دولت تدبیر همچنان ادامه دارد.
اخیراً مراجع حل اختلاف آن وزارت (وزارت کار)، به‌استناد دستورالعمل 36 معاونت روابط کار و برخلاف ماده «2» و تبصره «1» آن نسبت به صدور آرای الزام‌آور درباره تسرّی طرح طبقه‌بندی مشاغل شرکت مخابرات ایران به کارگزاران شرکت‌های پیمانکاری مبادرت می‌نماید که در این صورت شرکت مخابرات ایران راهکاری به‌جز تعدیل نیروی انسانی نخواهد داشت. علاوه بر موارد فوق شرکت یادشده در حال حاضر به‌ واسطه تغییر تکنولوژی، با مازاد نیروهای دائمی و قراردادی خود نیز مواجه است. با عنایت به مراتب فوق، خواهشمند است دستور فرمایید در راستای حفظ سطح اشتغال موجود و رفع موانع بازدارنده مندرج در دستورالعمل مورد اشاره، همکاری لازم به عمل آید.» پس از این نیز شرکت مخابرات ایران با ارسال توضیحاتی اعلام کرد که تقاضای نیروهای شرکتی برای رسمی شدن در مخابرات یا عقد قرارداد مستقیم با این شرکت امکان اجرا ندارد.
مخابرات با استناد به دلایلی اعلام کرده:
1- شرکت مخابرات مانند هر سازمان دیگری بخش عمده ای از کارهای خود را برون سپاری کرده است و پیمانکاران این شرکت ملزم به اجرای قوانین مصوب و تبعیت از آنها بویژه « قانون کار » می باشند . لذا شرکت مخابرات ایران آماده است همه درخواست ها را بررسی و چنانچه حقی از کسی ضایع شده باشد با دقت پیگیری و پاسخگو باشد.
‎2- طرح موضوع رسمی و یا قرارداد شرکتی شدن این همکاران ارجمند ، متأسفانه ، نه وجاهت قانونی داشته و نه ، امکانپذیر است و لذا نباید انتظاری فراقانونی داشته باشند . همکاران محترم پیمانکاری توجه کنند که کل ساختار سازمانی شرکت مخابرات ایران کمتر از 23 هزار نفر است . علی ایحال این شرکت در چهارچوب ساختار سازمانی و مجوزهای قانونی در زمان مناسب نسبت به جذب نیروهای مرتبط اقدام خواهد کرد.
‎3- شرکت مخابرات ایران عزم آن دارد تا در آینده و به هنگام جذب نیروی انسانی جدید ، آن گروه از همکاران گرامی پپمانکاری و قراردادی را که از تخصص و توانمندی مورد نیاز این شرکت برخودار بوده در اولویت استخدام خود قرار دهد . و براساس یک فرایند کاملاً قانونی و حقوقی نسبت به جذب آنان اقدام کند.

خبر جذب نیرو در مخابرات با یکپارچه سازی - 18 مهر 95

خبر 18 مهر 95: سخنگوی مخابرات ایران: با یکپارچه‌سازی مخابرات بزودی جذب نیرو خواهیم داشت
دکتر داود زارعیان در خصوص دیدگاه خود از نمایشگاه تلکام 2016 گفت: به اعتقاد من نمایشگاه تلکام در کشور ما هر ساله با تغییرات جدی روبرو است.
این تغییرات هم مربوط به مخاطبان نمایشگاه می شود و هم شرکت هایی که وارد این عرصه می شوند.
وی گفت: با نگاه به گذشته می بینیم که فقط چند شرکت بازیگردان اصلی نمایشگاه ها بودند اما در حال حاضر به دلیل توسعه فناوری و اینکه جوانان جزو مخاطبان اصلی نمایشگاه شده اند طبیعتا شرکت های بسیاری به دنبال تأمین نیازهای جوانان هستند.
او با اشاره به تنوع پدیده های اجتماعی که در این حوزه شکل گرفته، افزود: توسعه شبکه های اجتماعی؛ توسعه اپلیکیشن ها باعث شده تا تغییرات زیادی را شاهد باشیم.
وی در ادامه گفت: از همین رو شرکت مخابرات در نمایشگاه امسال با رویکرد سرویس محور وارد شد. زمانی بود که خیلی از شرکت ها تنها چیزی که در نمایشگاه ها به مخاطبان خود ارائه می کردند آمارهایی درباره کارهایی بود که انجام داده اند. اما هم اکنون شاهد هستیم که رویه تغییر کرده و خدمت و سرویس به کاربران ارائه می شود.
رئیس شورای سیاستگذاری گروه مخابرات ایران افزود: این عوامل باعث شده تا استقبال از نمایشگاه ها خوب باشد و سرمایه گذاری که در نمایشگاه می شود با وجود اینکه در هیچ کجای دنیا به اندازه کافی خروجی ندارد اما بتواند راضی کننده باشد.
وی آشنایی با مخاطبان و نیازهای آن ها را از فواید برگزاری نمایشگاه دانست و گفت: یکی از بزرگترین مزیت های ایران تلکام 2016 برای ما این بود که با مخاطبان بسیار با نیازهای گوناگون آشنا شدیم و این مسئله کمک می کند تا بتوانیم برنامه ریزی مناسب تری برای نمایشگاه بعدی داشته باشیم.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار آی‌سی‌تی پرس در خصوص روند رشد و توسعه ارتباطات افزود: توسعه ارتباطات و مخابرات در کشور به خوبی پیش می رود چون امروز همه اپراتورها به این نتیجه رسیده اند که اگر خودشان را همگام با خواسته های مشتریان و مصرف کنندگان به پیش نبرند نمی توانند در این بازار باقی بمانند به همین دلیل شاهد رشد و توسعه خوب در زمینه ارتباطات هستیم البته در این راستا نیازمند برنامه ریزی دقیق تر؛ کار بیشتر و عملکرد مناسب تر هستیم اما خوشبختانه می توانیم این حرکت را مثبت ارزیابی کنیم.
وی یک‌پارچه سازی مخابرات را حرکتی مثبت دانست و گفت: روند تحولات فناوری به گونه ای است که با ساختارهای کهنه نمی توان به توسعه رسید. ساختاری که ما از آن استفاده می کردیم یک ساختار کهنه بود؛ مربوط به زمانی می شد که فقط تلفن ثابت داشتیم.
دکتر زارعیان افزود: اما با توجه به تنوع سرویس ها؛ خدمات و هم چنین حضور اپراتورهای رقیب زیادی که وجود دارد و از همه مهم تر توسعه IT و IP می توانیم مخابرات را ساده تر و سبک تر اداره کنیم. به همین جهت این تغییر یک تغییر ضروری بوده و شاید باید حدود ۳ سال پیش این دگرگونی صورت می گرفته است.
وی گفت: این طرح مورد استقبال مجموعه مخابراتی ایران و مدیران ما در سراسر کشور قرار گرفته و فکر می کنم اثرات خوبی را در پیش داشته باشیم.
وی در پایان با اشاره به این‌که این روند هیچ تهدیدی برای کارکنان این مجموعه به‌شمار نمی‌رود؛ افزود: هیچ تهدیدی متوجه کارکنان مخابرات نیست و سیاست ما در شرکت تولید کار بیشتر است؛ بنابراین با این‌که ساختار مدیریت در حال تغییر یافتن و کوچک تر شدن است اما میزان کار بیشتر می شود. زارعیان تاکید کرد: هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد چون ما به دنبال افزایش سرویس ها هستیم و حتی می توانیم در آینده نیروهای جدید هم جذب کنیم. هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی «ایران_تله_کام2016» از روز یکشنبه 4مهر تا چهارشنبه 7 مهر 95 برگزار شد. بنابراین گزارش، شبکه خبری ICTPRESS منطبق با روال سالهای گذشته ضمن حضور در قالب غرفه در این نمایشگاه بزرگ (سالن6) و حمایت رسانه ای از آن، به تولید و اطلاع رسانی محتوای دیجیتالی مرتبط با موضوع این رویداد پرداخت.

آغاز دوره آموزشی آخرین گروه از نیروهای جدیدالاستخدام

خبر 7 اردیبهشت 93: آغاز دوره آموزشی آخرین گروه از نیروهای جدیدالاستخدام
امیر حسین جلالت _دوره آموزشی آخرین گروه از نیروهای جدیدالاستخدام شرکت امروز سه‌شنبه دوم اردیبهشت‌ماه در مجموعه ورزشی شهدای یگانه (شادمان) آغاز شد. به گزارش پیام تهران آنلاین درمراسم افتتاحیه این دوره‌ آموزشی که به مدت ۱۶ ساعت طی چهار روز برگزار می‌شود ، علی عرب در سخنانی ضمن خیرمقدم به حاضرین گفت: ورود نیروهای جدید الورود به منزله خون و هوای تازه برای شرکت مخابرات استان تهران است که امیدوارم با دانش،‌ مهارت و تخصص شما عزیزان اهداف متعالی شرکت محقق شود. معاون مالی اداری تدارکاتی مدیرعامل با تاکید بر رعایت تقوی در زندگی و وظایف شغلی پشتکار و آموزش مستمر را برای بروزرسانی دانش و تخصص کارکنان جدیدالورود امری حیاتی دانست و اظهار داشت :با توجه به حیطه فعالیت شرکت در زمینه ((آی تی)) و تغییر مستمر آن و اینکه شرکت مخابرات استان تهران به عنوان یک سازمان پاک که شهدای زیادی را تقدیم ایران اسلامی کرده است و بخش زیادی از کارکنان آن جانباز و ایثارگر است ، چه در آموزش تخصصی و چه معنوی به تعلیم و ارتقای دانش و فرهنگ کاری نیروی انسانی خود نگاه ویژه ای دارد. وی بااشاره به اهمیت نیروی انسانی در سازمانها بیان داشت: شما کارکنان جوان شرکت به عنوان نیروی انسانی، سرمایه گرانبها و تولید‌کننده ثروت هستید که باید ضمن انجام وظایف محوله به بهترین نحو ،در دوران خدمت خود ضمن احترام به مشتریان درون سازمانی ( همکارن ) و برون سازمانی که همان مشترکان هستند وفاداری به شرکت مخابرات استان تهران را نیز سر لوحه خویش قراردهید.
شایان ذکر است علیرضا علی‌محمدی رییس آموزش و پژوهش شرکت، دوره‌های آموزشی را به شرح ذیل بیان کرد:
1. تاریخچه مخابرات و روابط بین شرکت‌های مخابراتی و آشنایی با تنظیم مقررات مدرس: بهروز کرمی مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری
2. آشنایی با اتوماسیون اداری مدرس: خانم حسنی
3. آشنایی با گزارش‌نویسی و شیوه نگارش مدرس:‌ استاد نماینده
4. توجیهی امنیتی اطلاعات مدرس:‌ مقتدایی از دفتر حراست
5. آشنایی با شرکت مخابرات مدرس:‌ بهروز کرمی مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری
6. اخلاق کارگزاران مدرس:‌ حجه‌الاسلام حسینی مسئول شورای فرهنگی
7. آشنایی مقدماتی با قانون کار مدرس: الهیان مدرس و مؤلف کتب مختلف در راستای قانون کار
8. آشنایی با شرکت مخابرات و سلامت اداری مدرس:‌ مطهری‌نژاد مدیرکل دفتر حقوقی

جزئیات زمان برگزاری آزمون شرکت مخابرات سال 91 - 29 خرداد 91

خبر 29 خرداد 91: جزئیات زمان برگزاری آزمون شرکت مخابرات سال 91
بر اساس آخرین مصوبات جلسه کمیته جذب نیرو ، آزمون استخدامی شرکت مخابرات ایران جمعه ۱۷ شهریور ماه برگزار می شود. به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران زمان برگزاری آزمون استخدامی این شرکت به روز جمعه ۱۷ / ۶ / ۹۱ ساعت ۹ صبح تغییر یافته است ، اما زمان صدور کارت و محل برگزاری آزمون متعاقباً اعلام می شود. همچنین با توجه به اینکه تعدادی از داوطلبان علی رغم ثبت نام هنوز موفق به پرداخت وجه ثبت نام نشده اند لذا شماره حساب ۱۳ / ۱۷۴۰۰۰۰۶  بانک ملت شعبه میرداماد جهت واریز نقدی از طریق شعب بانکی ، در نظر گرفته شده است . این داوطلبان می بایست پس از واریز وجه ثبت نام ، شماره و تاریخ فیش را در زمان صدور کارت که به صورت اینترنتی انجام می شود در محل مربوطه ثبت و اصل فیش را در روز آزمون ارایه نمایند.

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=15041
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
نظرات کاربران 1k