• ۱۴۰۲/۰۱/۰۵
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت پاریز پیشرو صنعت توسعه - سال ۱۴۰۱

استخدام شرکت پاریز پیشرو صنعت توسعه - سال ۱۴۰۱

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت پاریز پیشرو صنعت توسعه


فهرست مطالب مهم

جهت مشاهده مطالب روی لینک های زیر کلیک کنید

فرصت‌های شغلی را از دست ندهید!

با فعال‌سازی این سرویس، آگهی‌های استخدام سازمان‌های دولتی و خصوصی و همچنین بانک‌ها را به محض انتشار از طریق پیامک و ایمیل دریافت خواهید کرد.

فعال‌سازی

شرایط آگهی استخدام

آگهی 22 اسفند 1401: استخدام شرکت پاریز پیشرو صنعت توسعه
شرکت پاریز پیشرو صنعت توسعه در نظر دارد جهت تکمیل نیروی انسانی معدن آنتیموان سفیدابه وابسته به شرکت معدنی صنعتی گل گهر از بین داوطلبان مرد به صورت قراردادی و از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی و مصاحبه روانشناختی اقدام به جذب نیرو نماید.
مهلت ثبت نام تا 2 فروردین 1402 می باشد.

رشته های مورد تقاضا
جدول الف - جدول رشته های مورد تقاضا
مقطع تحصیلی: لیسانس
ردیف رشته تحصیلی تخصص تعداد مورد نیاز جنسیت وضعبت بومی توضیحات
1 مهندسی معدن (گرایش های اکتشاف، استخراج) معدن 1 مرد استان سیستان و بلوچستان - شهرستان نهبندان داشتن حداقل 3 سال سابقه بیمه مرتبط الزامی است
2 برق (کلیه گرایش ها) کارشناس برق 1 مرد استان سیستان و بلوچستان - شهرستان نهبندان داشتن حداقل 2 سال سابقه بیمه مرتبط الزامی است
3 مکانیک (کلیه گرایش ها) کارشناس مکانیک 1 مرد استان سیستان و بلوچستان - شهرستان نهبندان داشتن حداقل 2 سال سابقه بیمه مرتبط الزامی است
4 بهداشت حرفه‌ای کارشناس بهداشت حرفه‌ای 1 مرد استان سیستان و بلوچستان - شهرستان نهبندان  

 

جدول الف - جدول رشته های مورد تقاضا
مقطع تحصیلی: فوق لیسانس
ردیف رشته تحصیلی تخصص تعداد مورد نیاز جنسیت وضعبت بومی توضیحات
1 مهندسی معدن (فراوری مواد معدنی) فراوری 1 مرد استان سیستان و بلوچستان - شهرستان نهبندان داشتن حداقل 3 سال سابقه بیمه مرتبط الزامی است
شرایط عمومی
1/1 تابعیت نظام جمهوری اسلامی ایران
1/2 تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی.
1/3 ارائه کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (یا نامه از حوزه نظام وظیفه) الزامی می باشد
1/4 عدم اشتهار به فساد، اخلاقی نداشتن سابقه محکومیت و سوء پیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد (با تأیید مراجع ذی صلاح)
1/5 عدم تعهد و اشتغال در دستگاهها مؤسسات شرکتها کلیه نهادها و ارگانها به هر شکل ممکن.
1/6 داشتن تندرستی و توانایی کامل جسمی و روانی به تأیید واحد ایمنی و بهداشت و محیط زیست شرکت پاریز پیشرو صنعت توسعه.
1/7 عدم اعتیاد به هر گونه مواد مخدر روان گردان و... با تایید مراجع ذی صلاح.
شرایط سنی

2/1 حداکثر سن مجاز برای داوطلبان شرکت کننده مطابق جدول زیر میباشد.
2/2 مدت زمان خدمت سربازی داوطلبان مرد به سن مجاز *افزوده خواهد شد*. (مطابق ستون (هـ) جدول شرایط سنی)
2/3 افرادی که سابقه کار داشته باشند با ارائه سابقه بیمه به ازاء هر سال سابقه کار یکسال به سن مجاز آنان اضافه خواهد شد. (حداکثر سن بر اساس ستون (و) شرایط سنی می باشد).
2/4 شرط حداکثر سن در خصوص ایثارگران با رعایت موارد ذیل افزایش می یابد
افراد خانواده شهدا و جاویدالاثرها همسر و فرزندان جانبازان بالای ۲۵ درصد و آزادگان در صورت ارائه مدارک و مستندات مورد تایید بنیاد شهید به میزان 5 سال به سن مجاز داوطلب اضافه میشود.
2/5 در هر حال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن داوطلبان نباید بیشتر از سن مشخص شده طبق ستون (و) جدول شرایط سنی تجاوز نماید.

جدول ب- جدول شرایط سنی
ج د ه و
رشته تحصیلی تخصص حداکثر سن مجاز بدون سابقه بیمه و خدمت سربازی حداکثر سن مجاز با سابقه بیمه و خدمت سربازی
کلیه رشته های مورد تقاضا جدول (الف) کارشناس/ کارشناسی ارشد 30 سال 
متولدین 1372/01/01 و بعد از آن
35 سال
متولدین 1367/01/01 و بعد از آن
شرایط معدل
کلیه داوطلبان (جدول رشته های مورد تقاضا) از داشتن شرط معدل معاف می باشند.
شرایط مدرک تحصیلی
4/1 مدارک دانشگاهی کسانی برای شرکت در آزمون قابل قبول است که از طریق آزمون های سراسری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی موفق به ورود شده باشند و یا از دانشگاههای معتبر خارج یا داخل از کشور مدارک مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری را دریافت کرده باشند.
4/2  دارا بودن مدرک تحصیلی و یا گواهی فراغت از تحصیل که در آن مقطع، رشته، گرایش تحصیلی و تاریخ فراغت از تحصیل ذکر شده باشد.
4/3 برای تمامی مقاطع ردیفهای (1 الی 5)  داشتن مدرک تحصیلی بالاتر بلامانع است.
4/4 آن دسته از داوطلبانی که بر اساس الزامات این آگهی مجاز به داشتن مدرک تحصیلی بالاتر (مطابق جدول الف -جدول رشته های مورد تقاضا) میباشند الزاماً می بایست با مدرک اعلام شده (مطابق جدول الف- جدول رشته های مورد تقاضا) ثبت نام را انجام دهند و در صورت قبولی در آزمون و جذب مزایای حقوقی شغل مورد تقاضا در آگهی را دریافت خواهد نمود. ضمن آنکه شرکت هیچگونه تعهدی نسبت به پذیرش مدرک تحصیلی بالاتر آنها مطابق جدول رشته های مورد تقاضا را ندارد
تذکر: داوطلبانی که تاریخ فراغت از تحصیل آنان بعد از 1402/01/01 باشد به هیچ وجه مورد پذیرش قرار نمی گیرند بدیهی است کسانی که در آزمون پذیرفته شده و نتوانند نسبت به اخذ مدرک تحصیلی تا تاریخ 1402/01/01 اقدام نمایند از آزمون حذف و شرکت نسبت به جذب آنها تعهدی ندارد.
اولویت های جذب
اختصاص 10% کل پذیرفته شدگان آزمون کتبی (در صورت نیاز به جذب)  به افراد درجه یک خانواده معزز شاهد و جانبازان بالای 25% مشروط بر این که حداقل 60%  میانگین نمره تعداد نفرات مورد نیاز را کسب کرده باشد.
نحوه ثبت نام و مهلت آن
داوطلبان از تاریخ درج این آگهی حداکثر تا پایان روز 1402/01/02 فرصت خواهند داشت به ترتیب ذیل برای شرکت در آزمون به سایت سیستم های مدیریت و توسعه منابع انسانی مراجعه و ثبت نام نمایند مهلت مذکور قابل تغییر نخواهد بود.
6/1 مطالعه دقیق آگهی و شرایط مندرج در آن.
6/2 داوطلبان جهت ثبت نام حتما موارد ذیل را اسکن کرده و فایل آن را به هنگام ثبت نام به همراه داشته باشند.
(حجم عکس 4*3 نباید بیشتر از 50 کیلوبایت و بقیه موارد اسکن شده نباید بیشتر از 250 کیلوبایت باشد)
1. عکس داوطلب 4*3 
2. مدرک تحصیلی
3. کارت ملی
4. صفحه اول، دوم و سوم شناسنامه
5. مدارک ایثارگری موضوع بند 4/2
6. مدارک بومی بودن موضوع بند 3/8 گواهی سابقه بیمه
7. گواهی سابقه بیمه
8. گواهی پایان خدمت وظیفه عمومی (در صورت عدم دریافت کارت پایان خدمت وظیفه عمومی ارائه نامه از حوزه نظام وظیفه مبنی بر اتمام تعهد خدمت وظیفه عمومی الزامی است.)
هنگام ثبت نام در سایت داوطلبان باید تمام مدارک فوق را در یک فایل با فرمت zip بر روی سایت سیستم های مدیریت و توسعه منابع انسانی بارگزاری نمایند حجم فایل ارسالی حتما باید کمتر از 2 مگا بایت باشد.
3/6 ثبت تکمیل مشخصات و اطلاعات خواسته شده مطابق با فرم موجود در سایت سیستم های مدیریت و توسعه منابع انسانی به طور صحیح و دقیق و دریافت کد رهگیری پس از اتمام مراحل ثبت نام اینترنتی ضروری میباشد.
4/6 داوطلبان 72 ساعت بعد از ثبت نام میتوانند به سایت مذکور مراجعه کرده و با ورود کد رهگیری از وضعیت ثبت نام نهایی خود مطلع شوند و جهت چاپ صفحه تاییدیه نهایی ثبت نام خود اقدام نمایید.
تبصره: لازم است داوطلبان گرامی در مرحله ثبت نام اینترنتی در تکمیل اطلاعات دقت نمایند مسئولیت درستی اطلاعات وارد شده به عهده داوطلب بوده و پس از اعلام نتایج مرحله اول آزمون دعوت شدگان برای مصاحبه بایستی اصل مدارک خواسته شده و کپی آنها را به همراه داشته باشند.
نحوه برگزاری آزمون
1/7 آزمون به صورت چهار گزینه ای / کتبی و با احتساب نمره منفی برای پاسخ های نادرست برگزار میگردد.
2/7 منابع آزمون متعاقبا از طریق سایت سیستم های مدیریت و توسعه منابع انسانی اعلام خواهد شد.
3/7 امتیاز آخرین نفر پذیرفته شده نباید از حداقل 60% میانگین نمره تعداد نفرات مورد نیاز کمتر باشد.
توضیحات مهم
1/8 چنانچه داوطلب با ذکر مشخصات غیر واقعی در فرم ثبت نام اقدام به شرکت در مصاحبه نماید، با مشخص شدن عدم صحت مندرجات در مراحل بعدی (حتی در صورت پذیرش در آزمون و اشتغال به کار) موضوع بکارگیری وی منتفی و در صورت لزوم مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
2/8 بدیهی است قبولی در آزمون کتبی به منزله جذب نهایی فرد نمی باشد بلکه مراحل جذب شامل قبولی در مصاحبه تخصصی آزمون، روانشناختی آزمون عملی درصورت نیاز، معاینات پزشکی و تایید فرد توسط کمیسیون مربوطه می باشد که در صورت پذیرش داوطلب در هر کدام از مراحل قید شده از ایشان برای انجام مراحل بعدی دعوت به عمل خواهد آمد.
3/8 افراد متقاضی باید از نظر جسمانی و فیزیکی توانایی انجام کار در مشاغل مورد نیاز را دارا باشند.
بومی به افرادی گفته می شود که دارای یکی از شرایط زیر باشد:
الف : بومی هستم
در صورتی که شهرستان محل تولد یا شهرستان محل صدور شناسنامه شما یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان، یا شهرستان نهبندان باشد.
ب: فرزند افراد نظامی یا کارمند رسمی و پیمانی دولت هستم و به تبعیت ولی محل تولد یا صدور شناسنامه شهرستانی غیر از شهرهای استان سیستان و بلوچستان، یا شهرستان نهبندان باشد.
در صورتی که به تبعیت از پدر یا مادر کارمند رسمی و پیمانی دولت یا نظامی خود در شهرستانی غیر از شهرهای استان سیستان و بلوچستان، یا شهرستان نهبندان متولد شده اید باید مدارک اشتغال و مدارک بومی بودن پدر یا مادر خود (صفحه اول شناسنامه و کارت ملی) را ارسال نمائید.
ج: غیر بومی دارای سوابق تحصیلی در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان، یا شهرستان نهبندان می باشم.
درصورتی که دارای حداقل دو مقطع تحصیلی (ابتدائی، راهنمایی، دبیرستان) بصورت متوالی یا متناوب در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان، یا شهرستان نهبندان باشید، باید مدارک تحصیلی مرتبط را پس از تائید سازمان آموزش و پرورش محل ارسال نمائید.
د: غیر بومی ساکن به تبعیت همسر هستم
درصورتی که به تبعیت همسر خود در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان، یا شهرستان نهبندان ساکن شده اید باید مدارک بومی بودن همسر خود (صفحه اول و دوم شناسنامه و کارت ملی) را ارسال نمائید.
هـ: همسر یا فرزند افراد نظامی یا کارمند رسمی و پیمانی دولت هستم و به تبعیت وی ساکن شده ام
درصورتی که به تبعیت از پدر مادر یا همسر کارمند رسمی و پیمانی دولت یا نظامی خود در یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان، یا شهرستان نهبندان ساکن شده اید باید مدارک استخدامی و اشتغال پدر، مادر یا همسرخود را ارسال نمائید.
دریافت کارت آزمون
1/9 دریافت کارت ورود به جلسه برای داوطلبان از طریق سایت مذکور (سایت سیستم های مدیریت و توسعه منابع انسان) طبق کد رهگیری ارائه شده در تاریخهای تعیین شده امکان پذیر است.
2/9 آزمون در شهرستان زاهدان برگزار خواهد شد محل و زمان دقیق آزمون همزمان با دریافت کارت در سایت قابل مشاهده است.
اعلام نتایج آزمون
1/10 نتایج مرحله اول آزمون و محل و زمان برگزاری مصاحبه متعاقباً از طریق سایت مذکور سیستم های مدیریت و توسعه منابع انسانی اعلام خواهد شد.
2/10 داوطلبان در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر میتوانند از ساعت 10 تا 13 با شماره تلفن های 03441423570 و 03441423798 و یا از ساعت 13 الی 18 با شماره موبایل پشتیبان سایت 09301720922 تماس حاصل نمایند.

اطلاعات آزمون

تقویم آزمون:
مهلت ثبت نام: تا 2 فروردین 1402 

جهت مشاهده آگهی در سایت مدیریت توسعه منابع استخدامی کلیک نمایید

صفحات مرتبط

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2717636
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد