• ۱۴۰۱/۰۵/۲۴
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت پخش پرنیان مهیار

استخدام شرکت پخش پرنیان مهیار

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت پخش پرنیان مهیار


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت پخش پرنیان مهیار

۲۴ مرداد ۱۴۰۱
استخدام ویزیتور با حقوق ثابت و پورسانت در شرکت پخش پرنیان مهیار

شرکت پخش پرنیان مهیار در اصفهان برای تکمیل کادر خود به ویزیتور با حداقل سه سال سابقه کار مرتبط و حداقل مدرک تحصیلی دیپلم نیاز دارد. مزایا شغلی شامل: حقوق ثابت، پورسانت، بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی و هزینه ایاب و ذهاب

مشاهده بیشتر
۰۹ دی ۱۴۰۰
استخدام بازاریاب و کادر اداری در شرکت پخش سراسری پرنیان مهیار

شرکت پخش سراسری پرنیان مهیار (مهرام) برای تکمیل پرسنل فروش و اداری خود در مشهد نیازمند همکاری به شرح ذیل می باشد: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 بازاریاب با تجربه خانم و آقا 5نفر تحصیلات دیپلم به بالا 2 کادر اداری اپراتور-منشی خانم 2نفر تحصیلات لیسانس کامپیوتر مسلط به ورد و اکسل و اینترنت حقوق و مزایا: حداقل قانون کار، پورسانت، پاداش انگیزشی، بیمه و بیمه تکمیلی متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره های اعلام شده در آگهی از ساعت 8 صبح تا 14 تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۷ مهر ۱۴۰۰
استخدام فروشنده برای شرکت پخش سراسری پرنیان مهیار در هرمزگان

شرکت پخش سراسری پرنیان مهیار در هرمزگان در راستای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز فروشنده آقا دارای حداقل مدرک دیپلم سابقه کار، دارا بودن وسیله نقلیه حقوق / پورسانت و بیمه تکمیلی مراجعه حضوری

مشاهده بیشتر
۱۰ مهر ۱۴۰۰
استخدام انباردار، راننده، کارگر انبار و فروشنده در شرکت پخش پرنیان مهیار

شرکت پخش پرنیان مهیار واقع در خراسان رضوی جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 انباردار دارای تجربه کاری مسلط به سیستم اکسل 2 راننده تعداد: 3 نفر 3 کارگر انبار تعداد: 3 نفر 4 فروشنده جنسیت: خانم و آقا تعداد: 2 نفر مزایا: حقوق اداری کار و بیمه+ بیمه تکمیلی متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره های اعلام شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۷ خرداد ۱۴۰۰
استخدام بازاریاب و اپراتور در شرکت پخش سراسری مواد غذایی پرنیان مهیار

شرکت پخش سراسری مواد غذایی پرنیان مهیار در قزوین جهت تکمیل کادر فروش خود به افراد زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 بازاریاب حرفه ای مسلط به بازار قزوین و حومه 2 اپراتور مسلط به صدور فاکتور و اکسل جهت فروش و توزیع با درآمد عالی حقوق ثابت و پورسانت و اضافه کاری و کلیه بیمه های مورد نیاز متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره اعلام شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام سرپرست فروش، موزع و فروشنده با حقوق وزارت کار در پرنیان مهیار

شرکت پخش سراسری پرنیان مهیار توزیع کننده انحصاری محصولات مهرام و ...جهت راه اندازی شعبه همدان از متقاضیان با شرایط ذیل دعوت به همکاری مینماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 سرپرست فروش با 3 سال سابقه سرپرستی مدرک تحصیلی لیسانس مسلط به کامپیوتر 2 موزع با سابقه پخش و مدرک تحصیلی حداقل دیپلم 3 فروشنده با سابقه کار و مدرک تحصیلی حداقل دیپلم مزایا: حقوق وزارت کار، بیمه تامین اجتماعی، بیمه تکمیلی،پاداش های فصلی و پورسانت، هزینه ایاب و ذهاب،طرح های انگیزشی و .... متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت ه...

مشاهده بیشتر
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰
استخدام بازاریاب در شرکت پخش سراسری مواد غذایی و بهداشتی پرنیان مهیار (مهرام)

یک شرکت معتبر پخش سراسری مواد غذایی و بهداشتی پرنیان مهیار (مهرام) در کرمان به یک نفر بازاریاب با حداقل دوسال سابقه فروش نیازمند است.

مشاهده بیشتر
۲۲ آذر ۱۳۹۹
استخدام هفت ردیف شغلی در شرکت پخش سراسری پرنیان مهیار

شرکت پخش سراسری پرنیان مهیار توزیع کننده انحصاری محصولات مهرام و ....  جهت راه اندازی شعبه همدان از متقاضیان با شرایط ذیل دعوت به همکاری مینماید. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 سرپرست حسابداری حداقل 5 سال سابقه کار و مدرک لیسانس حسابداری 2 اپراتور با سابقه کار و مدرک تحصیلی لیسانس کامپیوتر 3 موزع با سابقه پخش و مدرک تحصیلی حداقل دیپلم 4 فروشنده با سابقه کار و مدرک تحصیلی حداقل دیپلم 5 سرپرست انبار با سابقه کار و مدرک تحصیلی لیسانس...

مشاهده بیشتر
۰۸ آبان ۱۳۹۹
استخدام اپراتور با حداقل مدرک فوق دیپلم در شرکت پرنیان مهیار(مهرام)

شرکت معتبر پخش سراسری مواد غذایی و بهداشتی پرنیان مهیار(مهرام) در کرمان نیازمند یک نفر اپراتور جوان و فعال و پرانرژی با حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم، آشنایی کامل با نرم افزار کامپیوتر، Excel ,word میباشد. متقاضیان می توانند جهت هماهنگی با شماره درج شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۹ مهر ۱۳۹۹
استخدام راننده و بازاریاب در شرکت پخش سراسری پرنیان مهیار

شرکت پخش سراسری پرنیان مهیار در قزوین جهت تکمیل کادر پرسنلی خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 بازاریاب آقا و خانم باتجربه آشنا و مسلط به بازار قزوین و حومه 2 راننده ایسوزو دارای کارت سلامت هوشمند و آشنا بع مناطق قزوین و حومه جهت پخش مواد غذایی متقاضیان واجد شرایط می توانند با شماره اعلام شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=870233
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد