• ۱۴۰۱/۰۳/۱۷
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت کبریت توکلی

استخدام شرکت کبریت توکلی

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت کبریت توکلی


معرفی کبریت توکلی:

کبریت توکلی اولین کبریت ثبت شده ایرانی است که در سال 1297 و برای نخستین بار کارخانه آن در تبریز بنا نهاده شد. آقای تقی توکلی پس از مهاجرت به تبریز و با توجه به این که با تولید کبریت در قفقاز آشنایی پیدا کرده بود بیش از یک قرن پیش اولین کارگاه و کارخانه تولید کبریت را راه اندازی کرد و پس از آن به تقی کبریت ساز توکلی شهرت یافت. محمدتقی توکلی فردی بسیار خلاق و پر ایده بود به گونه ای که تحولات مهمی را نه تنها در کارخانه کبریت‌سازی توکلی که حتی در صنعت ایران ایجاد کرد. بنیان گذار این مجموعه برای خرید تجهیزات به چند کشور از جمله آلمان سفر کرد و سرانجام با خرید تجهیزات به روز، کارخانه جدید کبریت توکلی را در سال 1325 راه اندازی کرد. در سال 1337 آقای تقی توکلی چشم از جهان فروبست و پسر ایشان محمد تقی توکلی سکان هدایت کارخانه را به دست گرفت و آن را گسترش داد. در سال 1347 محمدتقی توکلی به فکر راه‌اندازی کارخانه ماشین‌سازی در تبریز افتاد و این مهم را به مسئولان سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران پیشنهاد داد و در نهایت با تلاش او این کارخانه با همکاری چکسلواکی راه‌اندازی شد. به اعتقاد بسیاری از فعالان اقتصادی و صنعتی، تاسیس کارخانه ماشین سازی تبریز از سوی محمد تقی توکلی به عنوان یکی از نقاط عطفی به شمار می آید که باعث شد تا شهر تبریز و استان آذربایجان شرقی به یکی از مهم ترین قطب های صنعتی ایران تبدیل شود.
محمدتقی توکلی در گفت و گویی اعلام کرد کارخانه کبریت سازی توکلی با تولید سالانه 10 میلیارد جعبه کبریت، بزرگترین تولیدکننده کبریت در جهان است.


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت کبریت توکلی به آرشيو زير مراجعه نماييد:

در این لحظه آگهی فعالی وجود ندارد

اخبار و آگهی های ایران استخدام را در پیام رسان ها دنبال کنید (اینجا کلیک کنید)
جهت مشاهده آگهی های استخدام به تفکیک استانها اینجا کلیک نمایید
جهت دریافت آگهی های استخدامی از طریق نرم افزار (موبایل و کامپیوتر) اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=820058
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد