• ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام صنایع چوبی ovis

استخدام صنایع چوبی ovis

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت صنایع چوبی ovis


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


جهت مشاهده آگهی های استخدام صنایع چوبی ovis به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۳۱ شهریور ۱۳۹۹
استخدام نجار ماهر و نیمه ماهر با حقوق ثابت در صنایع چوبی OVIS

آگهی استخدام صنایع چوبی OVIS در تبریز صنایع چوبی OVIS واقع در آذربایجان شرقی جهت تکمیل کادر خود از "شهر تبریز" با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغل شرایط احراز نجار ماهر و نیمه ماهر در محیطی آرام و پرنشاط همراه با بیمه حقوق ثابت با صبحانه سرویس ایاب و ذهاب پاداش بهره وری متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۳۰ آذر ۱۳۹۸
استخدام نجار، طراح و فروشنده در صنایع چوبی ovis

استخدام صنایع چوبی ovis صنایع چوبی ovis در تبریز جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 نجار ماهر و نیمه ماهر ----- 2 طراح و نقشه کش صنعتی توانایی کار با نرم افزار سالید، کتیا و نرم افزارهای تخصصی 3 فروشنده ماهر با روابط عمومی بالا در زمینه مبلمان و سرویس خواب مزایا: قانون کار، ایاب و ذهاب، بیمه متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن درج شده در آگهی تماس حاصل نمایند. ایمیل: h...

مشاهده بیشتر
۲۱ آذر ۱۳۹۸
استخدام فروشنده ماهر در صنایع چوبی ovis

استخدام صنایع چوبی ovis صنایع چوبی ovis در تبریز جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 فروشنده ماهر خانم با روابط عمومی بالا در زمینه مبلمان و سرویس خواب مزایا: قانون کار، ایاب و ذهاب، بیمه متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند با شماره تلفن درج شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۱ آذر ۱۳۹۸
استخدام نجار ماهر و نیمه ماهر در صنایع چوبی ovis

استخدام صنایع چوبی ovis صنایع چوبی ovis در تبریز جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی 1 نجار ماهر و نیمه ماهر مزایا: قانون کار، ایاب و ذهاب، بیمه متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند با شماره تلفن درج شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۱ آذر ۱۳۹۸
استخدام طراح و نقشه کش صنعتی جهت صنایع چوبی ovis در تبریز

استخدام صنایع چوبی ovis صنایع چوبی ovis در تبریز جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 طراح و نقشه کش صنعتی توانایی کار با نرم افزار سالید، کتیا و نرم افزارهای تخصصی مزایا: قانون کار، ایاب و ذهاب، بیمه متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند رزومه کاری خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن درج شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۳ تیر ۱۳۹۸
استخدام کادر فروش در شرکت صنایع چوبی ovis

آگهی دعوت به همکاری شرکت صنایع چوبی ovis شرکت صنایع چوبی ovis در راستای تکمیل کادر فروش خود در تبریز استخدام مینماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارشناس فروش (خانم) -حقوق ۱۲۰۰ بعلاوه مزایا -آشنا به زبان ترکی استانبولی و کامپیوتر و روابط عمومی بالا ، ترجیحا با ظاهری آراسته و مرتب 2 فروشنده ماهر در غرفه نمایشگاههای بین المللی (خانم) حقوق بصورت دستمزد روزانه مشغول به کار بودن ، موقت و یا دائمی 3 بازاریاب (خانم و اقا ) -یک میلیون تومان حقوق ثابت -بعلاوه پورسانت -در صورت رضایت مندی کارفرما بیمه...

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1404383
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد