۷ سال پیش

استخدام قهرمانان ورزشی تصویب شد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

 

 معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در ورزش بانوان امنیت شغلی وجود ندارد، گفت: استخدام قهرمانان ورزشی تصویب شده است.

جهت مشاهده اخبار استخدام وزارت ورزش و جوانان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، ربابه شهریان در نشست مشترک نواب رئیس بانوان هیئت‌های ورزشی بانوان استان البرز با معاون ‌ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان که بعد از ظهر امروز در اداره ورزش و جوانان برگزار شد، با اشاره به اینکه استان البرز دارای شایستگی‌های ویژه در زمینه ورزش است، اظهار داشت : نگاه به ورزش بانوان در استان البرز یکی از شاخصه‌های البرز است.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه استان البرز از آمار خوبی در زمینه همگانی برخوردار است، افزود: باید شرایط یکسان در زمینه ورزش بانوان و آقایان ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه بحث در مشارکت حداکثری زنان در ورزش یکی از اهداف ورزش بانوان است، گفت: این ورزش با محوریت سلامتی است و باید از نگاه فرهنگی برخوردار باشد.

شهریان با بیان اینکه در سال 94، بیش از 350 مدال توسط بانوان در بخش بین‌المللی کسب شده است، افزود: در بخش بانوان در زمینه قهرمانی 171 اعزام بین‌المللی وجود داشته است.

وی با اشاره به اینکه در 2 سال اخیر بانوان در همه رشته‌ها افتخار‌آفرینی کرده‌اند، گفت : در 40 مورد این افتخارآفرینی برای نخستین مرتبه بوده است.

معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه استان البرز در زمینه ‌ای داور و مدرس بین‌المللی ظرفیت خوبی دارد، افزود : 47 کرسی در سطح ورزش بین‌المللی برای بانوان وجود دارد که باید افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته 75 داور برای قضاوت در بازی‌های خارجی اعزام شده است، گفت: موضوع استعدادیابی یکی از اولویت‌های وزارتخانه است که به همین منظور پایگاه‌هایی در سطح استان‌ها وجود دارد.

شهریان با بیان اینکه اخلاق‌محوری سرلوحه کار در ورزش است، افزود: در ارتباط با ورزش بانوان باید استانداردسازی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه در ورزش بانوان امنیت شغلی وجود ندارد، گفت: سازمان نظام پزشکی به عنوان چتر حمایت برای خانواده‌های ورزشی است.

شهریان با بیان اینکه در ماه اخیر استخدام قهرمانان ورزشی تصویب شده است، افزود : زنان کارمند یکی از آسیب‌پذیرترین قشرها از نظر سلامتی هستند.

وی با اشاره به اینکه 45 فدراسیون در ورزش بانوان فعال است، گفت : در استان البرز 42 فدراسیون ورزشی برای بانوان فعال است.

شهریان با بیان اینکه یکی از مشکلات ورزش بانوان عدم حمایت بخش خصوصی است، افزود : در استان‌ها از مسئولان خواسته شده ‌که فضاهای ویژه‌ای برای بانوان ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه بحث کاهش رفتارهای پرخطر در بین نوجوانان از اهداف وزارت ورزش است، گفت: یکی از این راهکارها ورزش است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=638594
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد