۲ سال پیش

استخدام مددکار اجتماعی و سوپروایزر حمایت از بیمار در خراسان رضوی

حضوری
سابقه دارد
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

MSF یک سازمان پزشکی بین المللی مستقل، بشر دوستانه و غیر انتفاعی است. این سازمان چند موقعیت کاری برای کلینیک خود در محدوده گلشهر مشهد (خراسان رضوی) نیازمند است.

ردیف عنوان شغلی شرایط احراز
1 مددکار اجتماعی مسئول بررسی و احتمالا حل موانع اجتماعی مرتبط با درمان بیماران
انجام تمام فعالیتهای وابسته به جامعه هدف
به منظور سهولت شرایط بیمار، برای افزایش پایبندی او به درمان و بهبود بخشیدن به شرایط روانی
شرکت در فعالیت های آموزشی و اگاهی مربوط به کاهش آسیب هم در فضای جامعه کلینیک MSF و هم در فعالیتهای خارج از آن براساس اهداف پروژه
تماس با بیمار برای پیگیری سیر تکاملی شرایط آنها زمانی که لازم باشد
دارا بودن مدرک معتبر در رشته مددکاری اجتماعی و داشتن دو سال سابقه کاری و دارا بودن تجربه کاری بصورت مددکار اجتماعی امتیاز محسوب میشود.
2 سوپروایزر حمایت از بیمار نظارت بر اجرای فعالیتهای مرتبط با حمایت از بیمار بر طبق پروتکلهای  MSF به منظور توانمندسازی بیمار در مواجهه با بیماری خود و درمان، ورای مراقلتهای پزشکی
2 سال سابقه کار
تجربه در زمینه نظارت وآموزش دیگران در محیط تیمی
دانش در زمینه WORD- EXCEL و  INTERNET
دانستن زبان فارسی و انگلیسی ضروری می باشد

متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه و معرفی نامه (Cover letter)، به زبان فارسی و انگلیسی، کپی مدرک تحصییل و کپی کارت ملی خود را تا تاریخ 11خرداد (1ژوئن) به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

در رزومه شماره تماس حتما قید شود،عنوان ایمیل باید نام شغلی باشد که برای آن درخواست می دهید. تنها با افراد منتخب تماس گرفته خواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2315230
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه