• ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی- خرداد ۹۸

استخدام مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی- خرداد ۹۸

  • بروزرسانی:
  • دیدگاه: ۰ (نمایش)
  • دیدگاه‌های منتظر: ۰ دیدگاه
اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام مدیریت درمان سازمان تأمین اجتماعی

جهت ورود به صفحه اصلی استخدام مدیریت درمان سازمان تامین اجتماعی اینجا کلیک نمایید
جهت ورود به صفحه اصلی استخدام سازمان تامین اجتماعی اینجا کلیک نمایید


 ثبت نام آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی از فردا - 18 خرداد 98

سازمان تامین اجتماعی به منظور تأمین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز مراکز تابعه مدیریت های درمان استان لرستان و آذربایجان شرقی افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه و طی مراحل گزینش بصورت استخدام پیمانی دعوت به همکاری می نماید. لذا بدینوسیله به اطاع کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی می رساند که ثبت نام در این آزمون طبق مفاد این آگهی (از طریق مراجعه حضوری و تحویل مدارک به مدیریت های درمان مذکور به نشاني مندرج در این آگهي) در عناوین شغلی قید شده در فایل Pdf عناوین شغلي و مدارک مورد نیاز امکان پذیر خواهد بود.

ثبت نام از روز یکشنبه مورخ 98/3/19 آغاز و لغایت پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 98/3/23 خاتمه می یابد. کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، نسبت به ثبت نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

> شرایط عمومی استخدام

1 -تابعیت جمهوری اسلامی ایران.
2 -اعتقاد به نظام جمهوری اسالمی ایران و دین مبین اسلام یا یکی از ادیان مصرح در قانون اساسی.
3 - دارا بودن حداقل 22 سال سن تمام و حداکثرسن برابر مفاد مندرج در شرایط اختصاصی .
4 -دارا بودن گواهی فراغت از تحصیل و دانش تخصصی و توانایی های الزم برای انجام وظایف و مسئولیتهای شغل مورد نظر .
5 -دارا بودن کارت پایان خدمت زیر پرچم و یا معافیت دائم (ویژه آقایان)
6 -داشتن سلامت جسمی و روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر.
7 -نداشتن سابقه محکومیت جزائی مؤثر.
8 -استخدام افرادی که در اجرای قانون رسیدگی به تخلفات اداری یا آراء قانونی مراجع ذیصلاح به مجازاتهای اخراج، بازنشستگی، بازخرید خدمت و انفصال دائم از خدمات دولتی محکوم شده اند ممنوع است.
9 -داوطلبان استخدام نباید از مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی سازمان تامین اجتماعی باشند.
تذکر: ملاک عمل تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت نظام وظیفه داوطلبان آخرین روز ثبت نام مورخ 98/3/23 و محاسبه سن آن ها اولین روز ثبت نام مورخ 98/3/19 می باشد.

> شرایط اختصاصی استخدام

1 - مقاطع و رشته های تحصیلی در عنوان شغلی مورد تقاضا بر اساس مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی می باشد. داوطلبان صرفاً در صورتی می توانند در این آزمون ثبت نام نمایند که عنوان مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش رشته تحصیلی آنان به طور کامل و به صورت مشخص در شرایط احراز مشاغل ذکر شده باشد لذا داوطلبانی که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش- رشته تحصیلی آن ها عیناً در آگهی درج نشده باشد از ثبت نام خودداری نمایند. بدیهی است در هر مرحله از فرایند جذب و بکارگیری مشخص گردد که مقطع تحصیلی، رشته تحصیلی و یا گرایش تحصیلی آن ها با شرایط ذکر شده در آگهی منطبق نباشد و دارای پسوند و یا پیشوند بیش از آنچه در آگهی آمده باشد از سایر فرایند استخدام حذف شده و داوطلب حق هیچگونه اعتراضی نخواهد داشت.

توجه : اگر رشته تحصیلی بدون گرایش ذکر شده باشد صرفاً رشته تحصیلی بدون گرایش مالک عمل بوده و در صورتیکه رشته تحصیلی با گرایش های مشخص ذکر شده باشد فقط آن رشته تحصیلی با گرایش های ذکر شده مالک عمل خواهد بود. لذا داوطلبان موظفند در زمان ثبت نام با توجه به شرایط اعلام شده دقت کافی بعمل آورده و از ثبت نام در شغل هایی که واجد شرایط نیستند، خودداری نمایند.

2 - شرایط سنی و مقطع تحصیلی و معدل کل داوطلبان به شرح ذیل تعیین می گردد:

2/1 -دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم در رشته تحصیلي بهیاری بدون شرط معدل و با شرط سنی حداکثر 32 سال تمام.

2/2 -دارندگان مدرک تحصیلی دیپلم با شرط معدل حداقل 14 و شرط سنی حداکثر 24 سال تمام.

2/3 -دارندگان مدرک تحصیلی فوق دیپلم با شرط معدل حداقل 14و شرط سنی حداکثر 26 سال تمام.

2/4 -دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس با شرط معدل حداقل 14 و شرط سنی حداکثر 28 سال تمام.

* مدارک تحصیلی موسات آموزش عالی که مورد تائید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی می باشد ملاک عمل خواهد بود.

تبصره 1: مدت خدمت سربازی، انجام خدمات قانونی (طرح لایحه نیروی انسانی حداکثر 24 ماه )، مدت اشتغال متقاضیان استخدام در واحدهای تابعه سازمان، شرکت های ماموریتی و تکلیفی (به شرح مندرج در این آگهی)، کارگزاری های رسمی سازمان و نیروهای شاغل در رشته بهداشتی و درمانی بیمارستان های میلاد، البرز و سایر مراکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت موسسه و یا هیات مدیره فعالیت می نمایند ، با ارائه گواهی پرداخت حق بیمه و اشتغال دال بر تائید مراتب مذکور و سنوات ارفاقی مندرج در قانون اصالح حداکثر سن داوطلبان درمورد ایثارگران به حتداکثر شترط ستنی هتر مقطتع تحصتیلی مندرج در این آگهی مشروط به آن که از حداکثر 35 سال تجاوز ننماید، اضافه می گردد.

شایان ذکر است سایر سوابق پرداخت حق بیمه به هر طریقی خارج از موارد مذکور مشمول این بند نمی باشد.

توضیحات :

شركتهای ماموریتی و تكلیفی سازمان تامين اجتماعی به شرح ذيل مي باشد:

1 -موسسه املاک و مستغلات تامین اجتماعی 2 -بانك رفاه کارگران 3 -موسسه حسابرسی تامین اجتماعی 4 -شرکت گروه هتل های هما 5 -موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه 6 -رفاه گستر 7-سرمایه گذاری تامین اجتماعی 8 -شرکت بازرگانی بین المللی تامین اجتماعی 9 -شرکت انتشارات علمی و فرهنگی 12 -کار و تامین 11 -گروه پزشکی حکمت 12 -شرکت سرمایه گذاری خانه سازی ایران 13 -شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تامین 14 -شرکت مهندسی تاسیسات و انرژی تامین.

قانون اصلاح حداكثر سن داوطلبان استخدام:

با عنایت به قانون اصلاح حداکثر سن داوطلبان استخدام، مدت حضور داوطلبانه در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان داوطلب در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل به میزان مدت بستری، مدت اسارت در مورد داوطلبانی که در طول جنگ تحمیلی به اسارت دشمن بعثی و یا گروههای ضدانقلاب درآمده اند به میزان مدت اسارت و افراد خانواده شهدا، آزادگان و جانبازان ازکارافتاده کلی که قادر بکار نمی باشد و مفقودالاثر (فرزندان، همسر، پدر، مادر، برادر و خواهر) تا میزان 5 سال در صورت ارائه گواهی از مراجع ذیصالح به حداکثر شرط سنی هر مقطع تحصیلی مندرج در این آگهی قابل افزایش خواهد بود، مشروط به اینکه مجموع سن داوطلب و مدت قابل افزایش طبق این بند از حداکثر شرط سنی 35 سال تجاوز ننماید.

تبصره 2: فرزندان شاهد، فرزندان جانباز ازکار افتاده کلی و فرزندان آزادگان از کارافتاده کلی که متقاضی استخدام از طریق شرکت در آزمون استخدامی می باشند با سایر متقاضیان در شرایط یکسان رقابت خواهند نمود و صرفا از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهره مند می گردند.

3 - معافیت پزشکی خدمت زیرپرچم داوطلبان در صورت قبولی در آزمون استخدامی (کتبی، مصاحبه) صرفاً پس از تأیید واحد طب کار مدیریت های درمان استان ذیربط مبنی بر توانائی انجام امور مربوط در عنوان شغلی مورد تقاضا قابل پذیرا خواهد بود.

4 -ارائه گواهی پایان طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن درمورد فارغ التحصیلان رشته بهداشتی و درمانی به هنگام آزمون مصاحبه الزامی می باشد. بدیهی است در صورت عدم ارائه گواهی مذکور در زمان مقرر، قبولی متقاضی در آزمون کتبی کان لم یکن تلقی خواهد شد.

5 -عدم اشتغال و همچنین نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمانها، شرکت های دولتی و سازمان های وابسته به دولت وموسساتی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکرنام است به هنگام انعقاد قرارداد و شروع بکار در سازمان الزامی می باشد.

6 -متقاضیانی که به هنگام شروع بکار، دانشجو و یا دارای مدرک تحصیلی بالاتر از مقطتع تحصیلی شغل مورد تقاضا می باشند، در صورتیکه پس از اشتغال بکار مدرک تحصیلی غیرمرتبط با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند امکان پذیرا و تطبیق مدرک مذکور در طول خدمت میسر نخواهد بود. ضمناً آن دسته از متقاضیانی که پس از اشتغال بکار در سازمان مدرک تحصیلی منطبق با شرایط احراز مشاغل سازمان ارائه نمایند ، پذیرا مدرک موصوف پس از طی 5 سال خدمت در عنوان شغلی مورد تقاضای آزمون مربوطه مشروط به وجود ردیف بلاتصدی، رضایت از عملکرد و عدم نیاز استان به تامین نیروی جایگزین تا آزمون آتی با لحاظ قوانین و مقررات ذیربط سازمان امکانپذیر خواهد بود.

تبصره: به هنگام ثبت نام رعایت مقاطع و رشته های تحصیلی مندرج در این آگهی توسط متقاضیان الزامي مي باشد.

7 -مصاحبه استخدامی از داوطلبان در صورت احراز حدنصاب امتیاز آزمون کتبی و با رعایت اولویت امتیاز مکتسبه به میزان دو برابر ظرفیت استخدامی در عنوان شغلی مربوطه صورت خواهد پذیرفت.

> مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام

1 -تکمیل فرم ثبت نام و الصاق یك قطعه عکس 4*3 جدید با درج مشخصات فردی در ظهر آن.

2 -دو قطعه عکس 4*3 که در سال جاری گرفته شده باشد. (عکس تمامرخ)

- عکس داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.

- حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.

- عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

3 -اصل رسید بانکی مبنی بر واریز 600000 ریال (ششصد هزار ریال) برای متقاضیان استخدام به عنوان هزینه ثبت نام درآزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی به شماره حساب کوتاه مدت الکترونیك به شتماره (1251631133 )نزد بانک ملت شعبه خوش شمالی (کد 62431 )به نام سازمان تامین اجتماعي.(نگهداری تصویر فیش واریزی الزامی می باشد)

4 -اصل و تصویر خوانا از تمام صفحات شناسنامه و کارت ملی.

5 -اصل وتصویر کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم جهت آقایان(کپی پشت و روی کارت)

6-اصل و تصویر مدرک تحصیلی مرتبط با عنوان شغلی مورد تقاضای مندرج در این آگهی.

7 -اصل و تصویر گواهی انجام خدمت طرح لایحه نیروی انسانی و یا معافیت از آن در مورد مشمولین طرح متذکور . (ثبت نا م متقاضیانی که در شرف اتمام طرح می باشند منوط به ارائه گواهی طی دوره یاد شده از مرکز مربوطه با ذکر تاریخ شروع و خاتمه با لحاظ مفاد بند (4) قسمت شرایط اختصاصی استخدام این آگهی بالمانع می باشد)

8 -اصل گواهی صادره از مراجع ذیصلاح در خصوص داوطلبان مشمول تبصره های (1) و (2) قسمت شرایط اختصاصی استخدام ورود به خدمت داوطلبان.

> نحوه تحویل مدارک

متقاضیان واجد شرایط می بایست مدارک مندرج در این آگهی را از روز یکشنبه مورخ 98/3/19 لغایت پایان وقت اداری روز پنجشنبه مورخ 98/3/23 در ساعات اداری صرفاً به صورت حضوری به مدیریت درمان استان های ذیربط به آدرس مندرج بشرح ذیل ارائه و پس از تحویل مدارک مربوطه رسید دریافت نمایند . ضمنا مدت زمان فوق به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد .

اخذ مدارک بعد از ساعت 14 تاریخ فوق (98/3/23) به هیچ عنوان امکان پذیر نخواهد بود.

مدارک تحویلی و وجوه پرداختی در هیچ مورد قابل استرداد نخواهد بود . بنابراین قبل از واریز وجه ثبت نام لازم است متقاضیان از احراز شرایط خود با مفاد آگهی استخدام اطمینان حاصل نمایند. ضمناً تحویل مدارک هیچگونته تعهدی برای استخدام در سازمان ایجاد نخواهد کرد.

استان لرستان به نشانی: خرم آباد، خیابان امام خمینی(ره)، نرسیده به میدان پلیس، پلاک 990، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان لرستان.

استان آذربایجان شرقی به نشانی: تبریز، خیابان امام خمینی(ره)، روبروی کوی بزرگمهر، پلاک 1234، مدیریت درمان تامین اجتماعی استان آذربایجان شرقی.

زمان برگزاری آزمون و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه:

کارت شرکت در آزمون از روز چهارشنبه مورخ 98/4/5 لغایت روز پنجشنبه مورخ 98/4/6 در محل مدیریت های درمان مذکور توزیع و آزمون در روز جمعه مورخ 98/4/7 برگزار و ساعت شروع و محل برگزاری آزمون در زمان تحویل کارت به متقاضیان اعلام خواهد شد.

> مواد آزمون

آزمون عمومی:

1 -ریاضیات و آمارمقدماتی 2 -زبان انگلیسی 3 -زبان و ادبیات فارسی 4 -آشنایی مقدماتی با رایانه 5 -معارف اسلامی 6 -شناخت تامین اجتماعی 7 -اطلاعات عمومی 8 -استعداد و هوش * اقلیتهای دینی مصرح در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران از پاسخگویی به سوالهای معارف اسلامی معاف بوده و در این صورت نمره مکتسبه این داوطلبان، براساس مجموع تراز شده سایر سؤالهای آزمون عمومی محاسبه خواهد شد.

آزمون تخصصی: در مقاطع تحصیلی بالاتر از دیپلم، علاوه برآزمون عمومی، آزمون تخصصی حسب مورد در عنوان شغلی مربوطه انجام خواهد شد .

تذکرات:

1- آزمون کتبی (عمومی و تخصصی) دارای حدنصاب بوده و به صورت چهارگزینهای و با احتساب یك سوم نمره منفی طراحی خواهد شد.

2 - استخراج فهرست افراد دارای حدنصاب صرفاً بر اسام نتیجه آزمون کتبی خواهد بود.

3- کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون هیچگونه حق استخدامی ایجاد نمیکند.

4- مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی بر عهده داوطلب خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون ، گزینش و جذب، محرز شود داوطلب به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلاثر میشود.

توجه مهم: ثبت نام در آزمون بصورت حضوری در تاریخ های اعلام شده صورت می پذیرد.

جهت مشاهده متن کامل آگهی اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود فایل عناوین شغلی اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود فایل مدارک تحصیلی مورد نیاز اینجا کلیک نمایید
جهت دانلود جزوه اجمالی آشنایی با سازمان تامین اجتماعی اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود فرم تقاضانامه آزمون محلی 98 اینجا کلیک نمایید

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1409136
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد