۲ سال پیش
استخدام مدیر امور اداری دارای سابقه کار امور تامین اجتماعی در تهران
حضوری
سابقه دارد
تمام وقت
منقضی شده
اطلاعات بیشتر
از واجدین شرایط ذیل جهت کار در تهران دعوت به همکاری می نماییم:
عنوان شغلی | شرایط احراز |
مدیر امور اداری | با سابقه کار در امور امور کار و تامین اجتماعی سن بین 45 تا 55 سال با آگاهی کامل از قوانین کار و تامین اجتماعی |
متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل یا شماره فکس اعلام شده ارسال نمایند.
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
دستهبندی آگهیهای استخدام