• ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام گروه فناوری پارسه

استخدام گروه فناوری پارسه

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام گروه فناوری پارسه


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام گروه فناوری پارسه

۰۹ مرداد ۱۴۰۱
استخدام مدیر مالی برای گروه فناوری پارسه در تهران

گروه فناوری پارسه در تهران برای تکمیل کادر خود مدیر مالی با شرایط ذیل استخدام میکند: عنوان شغلی شرایط احراز مدیر مالی آقا و خانم انجام امور حسابداری مالی. انجام حسابداری مدیریت. انجام امور بودجه و گزارشات. انجام امور بانکی و اعتباری. انجام خدمات مکانیزه مالی. طراحی و استقرار سیستم‌های مالی و کنترل‌های داخلی و حسابرسی. پیش‌نیازها داشتن مدرک کارشناسی در رشتۀ حسابداری. داشتن حداقل سه سال سابقۀ کاری در شرکت‌های معتبر. مسلط به استانداردهای حسابداری، قوانین مالیاتی، بیمه و قانون تجارت. مسلط به نرم‌اف...

مشاهده بیشتر
۲۸ خرداد ۱۴۰۱
استخدام مدیر منابع انسانی برای گروه فناوری پارسه در تهران

گروه فناوری پارسه در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مدیر منابع انسانی جنسیت:خانم نوع همکاری: حضوری بصورت تمام وقت سابقه کاری: 3 سال حقوق: توافقی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ درج شده در آگهی ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۷ خرداد ۱۴۰۱
استخدام بازاریاب مالی (فاینانسور) در گروه فناوری پارسه

گروه فناوری پارسه برای تکمیل تیم مالی خود در تهران از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز بازاریاب مالی (فاینانسور) جهت تامین سرمایه و سرمایه‌گذار روابط عمومی بالا فن بیان اشنا با بازار مالی و سرمایه گذاری متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام مدیر داخلی و اجرایی خانم آشنا به اقتصاد دیجیتال در گروه فناوری پارسه

گروه فناوری پارسه برای تکمیل کادر اجرایی خود در تهران از افراد واجد شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مدیر داخلی و اجرایی توان اجرایی بالا مهارت ارتباطی هوش بالا قابلیت حل مسئله قدرت تصمیم گیری قدرت رهبری و مربیگری انعطاف پذیر ارتباطات شناخت اقتصادی آشنا به اقتصاد دیجیتال جنسیت: خانم حقوق: از 7 میلیون تومان متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام مدیر حقوقی بصورت تمام وقت در گروه فناوری پارسه

گروه فناوری پارسه برای تکمیل کادر حقوقی خود در تهران به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز مدیر حقوقی شرایط: آشنا با مسائل حقوقی و ادرای وصول مطالبات و امور بانکی آشنا با امور وکالت مسلط به امور تنظیم قرارداد به صورت تمام وقت متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۹ فروردین ۱۴۰۱
استخدام چند ردیف شغلی برای گروه فناوری پارسه در تهران

آگهی استخدام گروه فناوری پارسه در تهران گروه فناوری پارسه در راستای تکمیل کادر واحد تحقیق و توسعه خود در تهران (دروازه شمیران خیابان مازندران) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 ریسرچر آقا و خانم حقوق توافقی مسلط به زبان انگلیسی و اشنا با فضای استارتاپ 2 کارشناس دیجیتال مارکتینگ آقا و خانم حقوق توافقی 3 استراتژیست و مدیر اجرایی 4 مدیر محصول 5 مربی کسب و کار آدرس دفتر مرکزی: دروازه شمیران خیابان مازندران متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خو...

مشاهده بیشتر
۲۲ اسفند ۱۴۰۰
استخدام چند ردیف شغلی برای گروه فناوری پارسه در تهران

استخدام گروه فناوری پارسه گروه فناوری پارسه در راستای تکمیل کادر خود در تهران از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 معامله‌گر (تریدر) آقا و خانم بصورت نیمه وقت جهت بازارهای مالی مسلط به تحلیل تکنیکال و بنیادی دارای توانایی ردیابی و تحلیل اخبار 2 حسابدار و حسابرس آقا و خانم بصورت نیمه وقت معتمد (آشنا به حقوق و دستمزد؛ مالیات؛ بیمه؛ صورت های مالی و..‌.) 3 نیروی مالی آقا و خانم بصورت نیمه وقت نیروی مستعد دارای دانش مالی و تخصصی در زمینه های اقتصادی، مدیری...

مشاهده بیشتر
۱۹ اسفند ۱۴۰۰
دعوت به همکاری ریسرچر مسلط به زبان انگلیسی در گروه فناوری پارسه

آگهی استخدام گروه فناوری پارسه در تهران گروه فناوری پارسه در راستای تکمیل کادر واحد تحقیق و توسعه خود در تهران (دروازه شمیران خیابان مازندران) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز ریسرچر آقا و خانم حقوق توافقی مسلط به زبان انگلیسی و اشنا با فضای استارتاپ آدرس دفتر مرکزی: دروازه شمیران خیابان مازندران متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۹ اسفند ۱۴۰۰
استخدام مربی کسب و کار برای گروه فناوری پارسه در تهران

آگهی استخدام گروه فناوری پارسه در تهران گروه فناوری پارسه در راستای تکمیل کادر واحد تحقیق و توسعه خود در تهران (دروازه شمیران خیابان مازندران) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مربی کسب و کار آقا و خانم حقوق توافقی آدرس دفتر مرکزی: دروازه شمیران خیابان مازندران متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۹ اسفند ۱۴۰۰
استخدام مدیر محصول آقا و خانم برای گروه فناوری پارسه در تهران

آگهی استخدام گروه فناوری پارسه در تهران گروه فناوری پارسه در راستای تکمیل کادر واحد تحقیق و توسعه خود در تهران (دروازه شمیران خیابان مازندران) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مدیر محصول آقا و خانم حقوق توافقی آدرس دفتر مرکزی: دروازه شمیران خیابان مازندران متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2597408
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد