۴ ساعت پیش

استخدام مدیر مالی و حسابداری با بیمه در مجموعه کلبه

حضوری
لیسانس
سابقه دارد (۵ تا ۹ سال)
حقوق توافقی
مرد
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه 8 تا 17 و پنجشنبه تا 12)

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام مجموعه کلبه

 

مجموعه کلبه جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
مدیر مالی و حسابداری
جنسیت: آقا
مقطع تحصیلی: کارشناسی
رشته تحصیلی: حسابداری، مدیریت مالی
سابقه کاری: ۵ تا ۹ سال
حقوق: توافقی
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
حساب و کتابش دست شماست!
در کلبه با همکاری افراد متخصص و جوان، محصولاتی رو تولید می‌کنیم که تاثیر مستقیم بر نظافت محیط زندگی افراد می‌گذارد.
در حال حاضر به دنبال جذب شخصی هستیم که به عنوان مدیر مالی مجموعه به صورت تمام وقت در کنار ما باشند، شخصی که در مسیر شغلی خود به دنبال رشد باشد و پیشرفت شغلی را امری مهم بداند.
برنامه‌ریزی مالی
تهیه بودجه
پیش‌بینی مالی
مدیریت ریسک مالی
حسابداری و گزارش‌دهی مالی
تحلیل عملکرد مالی
کنترل هزینه‌ها
تصمیم‌گیری مالی
سرمایه‌گذاری
تامین مالی
مدیریت نقدینگی
سایر وظایف
مشاوره مالی
مدیریت مالیاتی
مدیریت تیم مالی
مهارت‌های مورد نیاز
تسلط بر اصول حسابداری و مالی
مهارت‌های تحلیلی قوی
مهارت‌های ارتباطی موثر
مهارت‌های تصمیم‌گیری
آشنایی با نرم‌افزارهای مالی
بازه سنی: 34 تا 43 سال
مزایا:
بیمه
سرویس رفت و برگشت
کمک هزینه آموزشی
ناهار
هدایای مناسبتی

متقاضیان واجد شرایط علاوه بر کلیک روی دکمه ارسال رزومه، می‌توانند رزومه خود را به واتس‌اپ زیر ارسال و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند. (اگر در صنایع تولیدی و بازرگانی تجربه خوبی دارید و مایل هستید با یک مجموعه جوان و آینده‌دار همکار باشید، لطفا رزومه خود را ارسال بفرمایید.)

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
درباره مجموعه
کلبه

از سال 1402 شروع به فعالیت کردیم با این هدف که بتوانیم یک تغییر مثبت در مسیر تولید محصولات نظافتی و بهداشتی ایجاد کنیم. در مجموعه کلبه وظیفه اصلی خود را متخصص بودن در صنعت تولیدی محصولات نظافتی و بهداشتی میدانیم، به همین خاطر عقیده داریم باید هر روز به فکر تغییر و رشد باشیم، پیشرفت کنیم و معنای واقعی کلمه ی <متخصص> را در این صنعت به تصویر بکشیم.

https://iranestekhdam.ir/?p=2940077
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه