۲ سال پیش

استخدام مدیر و سرپرست امور اداری مسلط به امور پرسنلی در کرمانشاه

حضوری
سابقه دارد
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام مدیر و سرپرست امور اداری در کرمانشاه

از واجدین شرایط زیر جهت کار در کرمانشاه دعوت به همکاری می نماییم:

عنوان شغلی شرایط احراز
مدیر/سرپرست امور اداری سابقه کار: 4 الی 5 سال سابقه بیمه ای مرتبط
مسلط به امور اداری و منابع انسانی، امور قراردادهای پرسنلی و قرارداد های آتش سوزی، مسئولیت مدنی و تکمیلی ، محاسبه کارکرد، حقوق و دستمزد و تنظیم  لیست بیمه،آشنایی با نرم افزار های حضور و غیاب و ....
تسلط به امور پرسنلی و آشنایی با قوانین اداره کار
مسئولیت پذیر و متعهد و ...
جنسیت: خانم و آقا(ترجیحاً خانم)
نوع همکاری: تمام وقت

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی دکمه ارسال رزومه و انتخاب شغل مورد نظر رزومه خود را ارسال نمایند.

جهت ارسال رزومه خود اینجا کلیک نمایید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2331092
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه