استخدام مسئول دفتر و کارشناس منابع انسانی در انتشارات چرتکه
- بروزرسانی:
- ارسال کننده: (کارمند 2)
منقضی شده [ مهلت نمایش این آگهی در ایران استخدام به پایان رسید ]
استخدام انتشارات چرتکه
انتشارات چرتکه جهت تکمیل کادر حرفه ای خود در تهران از واجدین شرایط به شرح زیر دعوت به همکاری می نماید :
عنوان شغلی | شرح شغل و وظایف | مهارتهای مورد نیاز |
مسئول دفتر و کارشناس منابع انسانی | •انجام کلیه امور جذب و استخدام، نگهداشت، انگیزش، و اختتام همکاری •دریافت مدارک، تنظیم و تمدید قراردادهای پرسنلی •تهیه شرح وظایف •محاسبه کارکرد، حقوق، و دستمزد کارکنان،محاسبه و تهیه لیست بیمه تامین اجتماعی و مالیات و در صورت نیاز مراجعه به سازمان های مربوطه •تنظیم آیین نامه اداری •مدیریت و تقسیم کار بین نیروهای دورکار •انجام کلیه امور مشابه محول شده از طرف انتشارات |
• داشتن 3 سال سابقه کاری مرتبط •حداقل مدرک کارشناسی در رشته های •مدیریت و سایر رشته های مرتبط •آشنا به نرم افزارهای آفیس •مسلط به تنظیم و عقد قرارداد های کاری برای دپارتمانهای گوناگون •آشنایی کامل به ایجاد و اصلاح فرایندهای سازمانی •آشنایی کامل با مستندسازی و آشنا به روش های ارائه گزارش از کارکرد، بهره وری پرسنل •آشنایی کامل با آیین نامه ها و قوانین اداره کار و تامین اجتماعی •دارای روحیه کار تیمی، با دقت، منظم و سختکوش |
مهارت های فردی:
حضور به موقع در محل کار که جزو مهمترین معیار های فردی می باشد.
خلاق و ایده پرداز، سخت کوش و پرانرژی
توانایی برنامه ریزی کاری و انجام درست و دقیق کار های محوله
دقت و ریزبینی بسیار بسیار زیاد
تسلط بر انجام کارهای همزمان
مشتاق برای یادگیری و پیشرفت
دارای روحیه کار تیمی
منظم، متعهد و مسئولیت پذیر
شـرایط:
ساعت کاری شرکت : روزهای شنبه تا چهارشنبه: 09:00 الی 17:30 و روزهای پنج شنبه: 09:00 الی 13:00
خواهشمند است رزومه های خود را حتما با ذکر عنوان شغلی در subject ایمیل به آدرس درج شده ارسال فرمایید.
- استخدام کارشناس منابع انسانی در تهران
- استخدام مدیر منابع انسانی در تهران
- استخدام مسئول دفتر در تهران