• ۱۴۰۲/۰۲/۳۱
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت تراشه پرداز پویا

استخدام شرکت تراشه پرداز پویا

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت تراشه پرداز پویا (شرکت تپکو)


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت تراشه پرداز پویا

۰۶ خرداد ۱۴۰۲
استخدام منشی اداری خانم برای شرکت تراشه پرداز پویا در تهران

شرکت تراشه پرداز پویا جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز منشی اداری جنسیت: خانمحقوق: از ۷ میلیون توماناستان مورد نیاز: تهرانشهر مورد نیاز: تهرانترجیحا غرب تهران تسلط به نرم افزارهای Word و Excel، تایپ سریع، تسلط در نامه نگاری، زبان انگلیسی در حد متوسط، آشنایی با نرم افزار فتوشاپ متقاضی باید حداقل 2 تا 4 سال تجربه کاری داشته باشد. مهارت های مدیریت زمان، ارتباطات، منظم و دقیق ، توجه به جزئیات و دقت بالا، متمرکز در کار،...

مشاهده بیشتر
۲۴ شهریور ۱۴۰۰
استخدام منشی خانم مسلط به word، تایپ و نامه نگاری و اکسل در شرکت تپکو

آگهی استخدام شرکت تپکو در تهران شرکت تپکو واقع در تهران در راستای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز منشی جنسیت: خانم با روابط عمومی بالا مسلط به word، تایپ و نامه نگاری و اکسل مزایا: حقوق ثابت، بیمه، سرویس رفت و برگشت متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۷ اسفند ۱۳۹۹
استخدام کارشناس الکترونیک آقا برای شرکت فنی و مهندسی تپکو در تهران

آگهی استخدام شرکت فنی و مهندسی تپکو در تهران  شرکت فنی و مهندسی تپکو واقع در تهران برای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس الکترونیک یکنفر آقا با مدرک فوق دیپلم یا لیسانس الکترونیک مسلط به تست و تعمیر بردهای الکترونیکی ترجیحا ساکن غرب تهران محل فعالیت: محدوده وردآورد متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را از طریق شماره واتساپ ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۰ آذر ۱۳۹۹
استخدام منشی در شرکت تپکو

استخدام شرکت تپکو  شرکت تپکو در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز منشی یکنفر ترجیحا ساکن غرب تهران روابط عمومی بالا مسلط به word، تایپ و نامه نگاری و اکسل متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۸ مهر ۱۳۹۹
استخدام کارشناس نرم افزار در شرکت تپکو

استخدام شرکت تپکو  شرکت تپکو در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس نرم افزار مسلط بر SQL و #C و NET. دات نت آشنا با شبکه و ASP.NET و JAVA Script و HTML شهر های مورد نیاز: تهران - کرج متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۰ خرداد ۱۳۹۹
استخدام منشی خانم در شرکت فنی مهندسی تپکو

استخدام شرکت فنی مهندسی تپکو  شرکت فنی مهندسی تپکو در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز منشی یک نفر خانم ساکن غرب تهران روابط عمومی قوی دقت در انجام امور محوله آشنا به امور اداری و تایپ سریع مهارت کار با کامپیوتر (تسلط به آفیس) مهارت کار با سانترال آشنا به اینترنت متقاضیان محترم واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۶ اسفند ۱۳۹۸
استخدام منشی خانم در شرکت فنی مهندسی تپکو

استخدام شرکت فنی مهندسی تپکو شرکت فنی مهندسی تپکو جهت تکمیل کادر پرسنلی خود در تهران به افراد واجد شرایط ذیل نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز منشی یک نفر خانم- ساکن غرب تهران روابط عمومی قوی دقت در انجام امور محوله آشنا به امور اداری و تایپ سریع مهارت کار با کامپیوتر (تسلط به آفیس) مهارت کار با سانترال - آشنا به اینترنت متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خودرا به آدرس ایمیل درج شده ارسال و یا با شماره تلفن اعلام شده تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۶ اسفند ۱۳۹۸
استخدام کارشناس فروش و بازاریاب در شرکت فنی مهندسی تپکو

آگهی استخدام شرکت فنی مهندسی تپکو  شرکت فنی مهندسی تپکو در تهران استخدام می نماید: عنوان شغل توضیحات کارشناس فروش با تحصیلات (کامپیوتر یا صنایع) جهت فروش محصولات مرتبط با فناوری RFID و سیستم های مکانیزه جمع آوری اطلاعات برای آشنایی و درک بیشتر فروش محصولات مذکور لطفا به سایت www.tapco1.com  (دپارتمان سیستم های مکانیزه جمع آوری اطلاعات) مراجعه نمایید. متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۶ اسفند ۱۳۹۸
استخدام کارشناس فروش خانم یا آقا در شرکت فنی و مهندسی تپکو

آگهی استخدام تپکو یک شرکت فنی و مهندسی جهت فروش و بازاریابی محصولات در حوزه RFID واقع در تهران استخدام مینماید: عناون شغلی جنسیت شرایط کارشناس فروش خانم/آقا با مدرک تحصیلی مهندسی صنایع/مهندس کامپیوتر/مهندس IT جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.tapco1.com مراجعه نمایید.

مشاهده بیشتر
۲۱ دی ۱۳۹۸
استخدام نیروی مسلط به برنامه نویسی اندروید در شرکت دانش بنیان تپکو

شرکت دانش بنیان تپکو (تراشه پرداز پویا) شرکت دانش بنیان تپکو (تراشه پرداز پویا) واقع در تهران در نظر دارد افراد واجد شرایط زیر را به صورت تمام وقت استخدام نماید: عنوان شغلی استان و شهر مورد نیاز  نیروی مسلط به برنامه نویسی اندروید تهران متقاضیان می توانند رزومه کامل تحصیلی و کاری خود را به آدرس ایمیل یا شماره واتساپ درج شده ارسال نمایند. جهت آشنایی بیشتر با حوزه فعالیت این شرکت لطفا به سایت www.tapco1.com مراجعه نمایید

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2563270
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد