• ۱۴۰۱/۰۲/۲۲
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت آداک نگارگران نیکا

استخدام شرکت آداک نگارگران نیکا

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت آداک نگارگران نیکا


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید


جهت مشاهده آگهی های استخدام شرکت آداک نگارگران نیکا به آرشيو زير مراجعه نماييد:
۱۸ فروردین ۱۴۰۱
استخدام طراح ارشد گرافیک برای شرکت آداک نگارگران نیکا در شیراز

آگهی استخدام شرکت آداک نگارگران نیکا در شیراز شرکت آداک نگارگران نیکا فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ و مدیریت صفحات اینستاگرامی در راستای تکمیل کادر خود در شیراز (بلوار پاسداران) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز طراح ارشد گرافیک 1- دید گرافیکی قوی 2- تسلط به ابزارهای گرافیکی 3- توانایی مدیریت تیم ده نفره شامل موشن گرافیست، تدوینگر، طراح گرافیکی و ...(بسیار مهم) 4- تسلط به دیجیتال مارکتینگ و اینستا مارکتینگ 5- حسن اخلاق و رعایت اخلاق حرفه ای 6- متعهد، منظم و مس...

مشاهده بیشتر
۲۶ دی ۱۴۰۰
استخدام برنامه نویس و طراح مدار در شرکت آداک نگارگران نیکا

آگهی استخدام شرکت آداک نگارگران نیکا در شیراز شرکت آداک نگارگران نیکا در راستای تکمیل کادر خود در شیراز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز برنامه نویس و طراح مدار توانایی طراحی مدار و برنامه نویس میکرو کنترلهای AVR، Pic، ARM متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ دی ۱۴۰۰
استخدام برنامه نویس مسلط به زبان برنامه نویسی PHP در شرکت آداک نگارگران نیکا

آگهی استخدام شرکت آداک نگارگران نیکا شرکت آداک نگارگران نیکا در راستای تکمیل کادر خود در شیراز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز برنامه نویس • مسلط به زبان برنامه نویسی PHP• آشنایی و سابقه کار فرانت اند • فول استک متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه و نمونه کاری خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ دی ۱۴۰۰
استخدام گرافیست ارشد مسلط به نرم‌ افزار فتوشاپ در شرکت آداک نگارگران نیکا

آگهی استخدام شرکت آداک نگارگران نیکا شرکت آداک نگارگران نیکا در راستای تکمیل کادر خود در شیراز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز گرافیست ارشد • مسلط به نرم‌افزارهای فتوشاپ، الستریتور، افترافکت و پریمایر • توانمندی مدیریت تیم گرافیکی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه و نمونه کاری خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ دی ۱۴۰۰
استخدام گرافیست و موشن گرافیست برای شرکت آداک نگارگران نیکا در شیراز

آگهی استخدام شرکت آداک نگارگران نیکا شرکت آداک نگارگران نیکا در راستای تکمیل کادر خود در شیراز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز گرافیست و موشن گرافیست مسلط به نرم‌افزارهای فتوشاپ ( یا الستریتور) و پریمایر متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه و نمونه کاری خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۴ دی ۱۴۰۰
استخدام کارشناس الکترونیک در شرکت آداک نگارگران نیکا

آگهی استخدام شرکت آداک نگارگران نیکا شرکت آداک نگارگران نیکا در راستای تکمیل کادر خود در شیراز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس الکترونیک مدرک تحصیلی: کارشناس ارشد یا کارشناس برق الکترونیک توانایی طراحی و اجرای مدار حضوری: شیراز متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۱ دی ۱۴۰۰
استخدام گرافیست و موشن گرافیست برای همکاری در شرکت آداک نگارگران نیکا

آگهی استخد ام شرکت آداک نگارگران نیکا شرکت آداک نگارگران نیکا در راستای تکمیل کادر خود در استان فارس (شیراز) از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز گرافیست و موشن گرافیست مسلط به نرم‌افزارهای تدوین Premiere و موشن گرافیآشنایی با ایلاستریتور و فوتوشاپدارای نمونه کار و مسلط به موشن گرافیک و تدوینایده پرداز و نوآورتدوین خلاقانه فایل های ویدئویی تولید تیزر های موشن گرافیک ( ایده‌پردازی ، متحرک سازی ، صداگذاری ) تسلط بر نرم افزار After effect مزیت محسوب میشود. متقا...

مشاهده بیشتر
۱۱ دی ۱۴۰۰
استخدام برنامه نویس برای همکاری در شرکت آداک نگارگران نیکا

آگهی استخدام شرکت آداک نگارگران نیکا شرکت آداک نگارگران نیکا در راستای تکمیل کادر خود در استان فارس (شیراز) از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز برنامه نویس مسلط به زبان برنامه نویسی PHPآشنایی و سابقه کار فرانت اند آشنایی و سابقه کاراندروید متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه و نمونه کاری خود را به شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۷ آذر ۱۴۰۰
استخدام گرافیست و موشن گرافیست در شرکت آداک نگارگران نیکا

آگهی استخدام شرکت آداک نگارگران نیکا در شیراز شرکت آداک نگارگران نیکا در استان فارس (شیراز) در راستای تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز گرافیست و موشن گرافیست مسلط به نرم‌افزارهای تدوین Premiere، After Effects و موشن گرافیآشنایی با ایلاستریتور و فوتوشاپدارای نمونه کار و مسلط به موشن گرافیک و تدوینآشنایی کامل با طراحی و مبانی گرافیکایده پرداز و نوآورتدوین خلاقانه فایل های ویدئوییتولید تیزر های موشن گرافیک ( ایده‌پردازی ، متحرک سازی ، صداگذاری...

مشاهده بیشتر
۲۱ مرداد ۱۴۰۰
دعوت به همکاری بازاریاب حضوری در شرکت آداک نگارگران نیکا

آگهی دعوت به همکاری شرکت آداک نگارگران نیکا در شیراز شرکت آداک نگارگران نیکا در شیراز (فارس) افراد واجد شرایط ذیل را دعوت به همکاری مینماید: عنوان شغلی شرایط احراز بازاریاب حضوری مهارتهای مورد نیاز: - روابط عمومی بالا - توانایی برقراری ارتباط موثر و کارا با مشتریان - مدیریت ارتباط با مشتریان و حفظ توسعه روابط شناسایی مشتریان جدید - آشنایی با استراتژیهای بازاریابی و تحلیل رقبا به عنوان امتیاز در نظر گرفته خواهد شد. تحصیلات: - فارغ التحصیلان MBA در اولویت هستند. امتیازات: - پورسانت، پاداش، بیمه ت...

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2534952
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد