۱ سال پیش

استخدام نیروی پشتیبانی، تست و استقرار نرم افزارهای مالی، اداری و BPMS در شرکت نوسا

حضوری
سابقه ندارد
حقوق توافقی
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه از 8:00 تا 17:00. برخی پنج شنبه‌ها از 8:00 تا 12:00)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

شرکت نرم افزار و سخت افزار ایران (نوسا) در دفاتر مرکز تهران (خیابان ایرانشهر)، پارک فناوری پردیس (شرق تهران، نزدیک به رودهن، بومهن و پردیس)، یزد (بلوار جمهوری، کوچه مقداد)، کرمان (چهارراه سمیه، بلوار جهاد)، اصفهان (بلوار وحید، ابتدای خیابان حسین‌آباد)، رشت (بلوار امام خمینی، نبش خیابان پاستور) و مشهد (میدان جانباز، مجتمع تجاری اداری نیکا) از فارغ‌التحصيلان رشته‌های مرتبط جهت همکاری تمام وقت حضوری دعوت مى‌نمايد:

عنوان شغلی شرایط احراز
پشتیبانی، تست و استقرار نرم افزارهای مالی، اداری و یا BPMS جهت تمامی دفاتر
در این سمت، شما در آموزش، پشتیبانی، استقرار و تست نرم‌افزارهای مالی و اداری نوسا نقش ایفا خواهید کرد، پیش نیاز اصلی این پست روابط عمومی و توان یادگیری و آموزش بالا می‌باشد. این شغل نیاز به تجربه خاصی نداشته و تمامی آموزش‌های فنی لازم به شما داده خواهد شد ولیکن قابلیت تدریس و همچنین شناخت قبلی شما از ساختار SQL، شبکه، ویندوز، و نرم‌افزارهای حوزه فعالیت نوسا و یا تجربه در فیلد‌های مرتبط مانند حسابداری، حقوق و دستمزد و یا مدیریت فرآیند‌های صنعتی و اداری همواره مفید خواهند بود.
شرایط استخدام:
دارای حداقل مدرک کارشناسی نرم‌افزار، مدیریت صنایع، اقتصاد، حسابداری، کتابداری و یا مدارک مرتبط از دانشگاه‌های معتبر
علاقه و توان یادگیری مفاهیم جدید در زمان کوتاه ‌همراه با تجزیه و تحلیل قوی و قابلیت مستند سازی
قابلیت تدریس مطالب به عموم در جایگاه یک به یک و یا گروهی
قابلیت پاسخگویی به نیاز مشتریان با استفاده از تلفن، ابزار پشتیبانی از راه دور و پشتیبانی حضوری
روحیه همکاری تیمی، روابط عمومی مناسب و برخورد شایسته با همکاران و مشتریان
خلاق، با دقت، پیگیر، مسئولیت پذیر و با نظم کاری بالا
دارای حداکثر سن 32 سال
مزایا و شرایط همکاری:
حقوق کاملا شفاف ماهانه به همراه بیمه تامین اجتماعی، پرداخت به موقع، و قابلیت استفاده از بیمه تکمیلی
در شرایط عادی و بدون تجربه قابل ارائه و مرتبط، شروع حقوق از شش میلیون تومان در دوره آموزشی
قابلیت افزایش حقوق و رشد درون سازمانی پس از یادگیری مفاهیم و پشتیبانی هر یک از نرم‌افزار‌ها
پاداش‌های دوره‌ای بر اساس وضعیت شرکت، تیم و شخص شما، قابلیت دریافت وام موردی و....
محیط کاری گروهی به همراه برنامه‌های آموزشی مرتبط با مفاهیم نرم‌افزارها و استاندارد‌های مالی، اداری و اطلاع‌رسانی
شرایط کار حضوری با ساعات کاری شنبه تا چهارشنبه از 8:00 تا 17:00. برخی پنج شنبه‌ها از 8:00 تا 12:00

معرفی شرکت:

هسته اولیه شرکت نرم افزار و سخت افزار ایران (نوسا) در سال 1367 با همکاری تعدادی از اساتید و دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف با هدف فعالیت در زمینه نرم افزار و سخت افزار شکل گرفت. این شرکت در طول سالیان گذشته، طراحی و تولید نرم افزارهای کاربردی مدیریت مالی، اداری، اطلاع رسانی، آرشیو، هوش تجاری، فرآیند‌های کسب و کار و فن آوری های RFID را به عنوان محورهای اصلی فعالیت های خود دنبال نموده است.
به عنوان اولین شرکت دانش بنیان در حوزه نرم افزار در ایران، شرکت نوسا امروز با نزدیک به چهل سال تجربه، یکی از پیشکسوتان صنعت تولید نرم افزار در ایران با رتبه یک شورای عالی انفورماتیک می باشد. استمرار مطالعات کاربردی پرسنل نوسا و توجه به تغییرات مداوم در زمینه علوم صنایع وابسته به تولید نرم‌افزارهای هدف این شرکت موجب گردیده است که محصولات تولیدی این شرکت، همواره به لحاظ کیفیت در بهترین سطح ممکن رضایت استفاده کنندگان را به خود جلب کنند.
اکنون با گذشت سه دهه، خانواده‌ی نوسا با 7 شعبه فعال در سراسر ایران، به بیش از 7،000 مشتری، 80،000 کاربر حرفه‌ای و بیش از 2،000،000 استفاده کننده از نرم‌افزار های خود می‌بالد و هر روز در تلاش برای کسب رضایت بیشتر این همراهان می‌باشد. رضایت همگان بزرگ‌ترین اصل و هدف نوسا می‌باشد. همگان در تعریف ما شامل استفاده کنندگان، مشتریان، پرسنل، سهامداران، و جامعه می‌باشد. ما بر این باوریم که نیاز اولیه رضایت، اعتماد و اطمینان است.
جهت رسیدن به این اهداف شرکت نوسا همواره جویای افراد جوان، خلاق، مسئول و پر انرژی با دید به افزایش قابلیت‌های طرفین و آینده‌ای همواره درخشان می‌باشد.

مراحل استخدام تمامی ردیف های شغلی:
کنترل رزومه‌ها و تماس با افراد دارای شرایط
جلسه مصاحبه حضوری کلی جهت شناخت متقابل
جلسه مصاحبه حضوری تکمیلی فنی با تیم مربوطه (تنها برای تیم برنامه نویسی)
ارائه پیشنهاد استخدام و یا دعوت به جلسات آموزشی محدود همراه با پرداخت حقوق

متقاضیان واجد شرایط می توانند جهت تکمیل فرم استخدام روی لینک زیر کلیک کرده و فرم مربوطه را پر کنند و یا رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند. لطفاً قبل از ارسال رزومه، با مراجعه به سایت معرفی شده در رابطه با شرکت نوسا و محصولات آن اطلاعات لازم را کسب نمایید، در این ایمیل به همراه رزومه، توضیح مختصری در خصوص قابلیت‌های ویژه خود در رابطه با عنوان شغلی منتخب درج کنید.

همواره ارائه تلفن و ایمیل مناسب (جهت تماس های آتی با شما)، محدوده و شهر محل زندگی فعلی، وضعیت نظام وظیفه (آقایان) و سن شما در متن ایمیل و یا رزومه و درج عنوان و یا عناوین شغلی مورد نظر در موضوع ایمیل جهت تصمیم گیری درست تیم نوسا مورد نیاز است. در صورت تمایل، جهت ارائه این اطلاعات به شکل ساختار یافته، پیشنهاد می‌گردد که فرم استخدام موجود در سایت نوسا را نیز همزمان با ایمیل ارسالی تکمیل نمایید. به امید دیدار و همکاری‌های آتی.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2580682
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه