۲ سال پیش

استخدام نیرو با مدرک علوم آزمایشگاهى در مجموعه آزمایشگاه های نشاط شیراز

حضوری
سوابق مختلف
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آگهی استخدام مجموعه آزمایشگاه های نشاط در شیراز

مجموعه آزمایشگاه های نشاط  در راستای تکمیل کادر خود در شیراز از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
نیرو با مدرک علوم آزمایشگاهى چند نفر خانم
مدرک کارشناسی و یا کارشناسی ارشد رشته علوم آزمایشگاهى و یا رشته های مرتبط ،
جهت کار در بخش فنی (هورمون شناسی و ایمنی شناسی) آزمایشگاه 
شیفت صبح از ساعت 7 الی 14
شیفت عصر از ساعت 12:30 ظهر تا 8 شب.
*الویت با رشته ی علوم آزمایشگاهی می باشد.
الف)حقوق و مزایای مصوبه اداره کار شامل حقوق ثابت ، اضافه کاری (در صورت انجام) ، مرخصی ، بن ، حق مسکن ، حق اولاد، عیدی،  پاداش، سنوات و....
ب) بیمه
ج) روزهای تعطیل رسمی و جمعه ها ، آزمایشگاه تعطیل می باشد. (پنج شنبه ها برای شیفت کاری عصر، تعطیل می باشد).
د)  سابقه کار جهت کار در آزمایشگاه ملاک نمی باشد و برای افرادی که سابقه کار نداشته باشند، ولی در مصاحبه قبول شوند، پس از تایید نهایی ، یک دوره آموزشی برگزار خواهد شد. واضح است که در مدتی که افراد تحت آموزش می باشند، حقوق و مزایا دریافت نمیکنند. مدت زمان آموزش ، حداکثر دوماه برآورد می شود که البته بسته به توانمندی فرد، می تواند کوتاهتر باشد.
ه) جهت اعلام آمادگی برای شرکت در جلسه مصاحبه، بایستی ابتدا فرم مربوط به مشخصات را تکمیل و سپس پرینت نمائید و حتما در روز مصاحبه به همراه داشته باشید.
و)  استخدام از طریق مصاحبه انجام خواهد گرفت و شروع ثبت نام از دو شنبه 05/10/1400 لغایت  چهارشنبه 07/10/1400 می باشد. جهت رزرو وقت برای مصاحبه، پس از تکمیل و پرینت فرم مشخصات در سایت،  با شماره ثابت آزمایشگاه تماس بگیرید. بعد از مرحله مصاحبه چند نفر انتخاب می شوند و طی دو روز مورد سنجش ( از نظر اخلاق و تعامل با سایر پرسنل) قرار می گیرند و نهایتا دو نفر انتخاب خواهند شد( به صلاحدید سوپروایزر و مسئول بخش) و بقیه افراد در لیست رزرو قرار می گیرند تا در صورتیکه فرد انتخاب شده، از عهده مرحله آموزش بدرستی بر نیاید، دعوت به کار شوند.
از داوطلبانى كه قبلا در آزمايشگاه روتين كار كرده باشند از تستهاى آزمايشگاهى مرتبط با بخششان و از داوطلبانى كه قبلا در آزمايشگاه روتين كار نكرده باشند ، از درسهاى تخصصى رشته تحصيليشان ، در مصاحبه سوال خواهد شد؛ لذا مقتضى است اگر اطلاعات تخصصى رشته تحصيلى خود را به هر دليلى فراموش كرده ايد ، قبل از مصاحبه ، آمادگى لازم را كسب نماييد تا وقت ارزشمند شما عزيزان ، تضعيع نگردد . 

پر کردن و پرینت فرم مشخصات، به نشانه موافقت با شرایط فوق می باشد.

با پر کردن فرم مشخصات، اطلاعات شما ذخیره نمی شود. به همراه داشتن پرینت مشخصات، الزامی ست.

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند و یا با شماره های زیر تماس حاصل نمایند. لطفا فقط با تلفن ثابت آزمایشگاه اَرَس و در ساعات ذکر شده و در محدوده تاریخ مذکورتماس بگیرید. (ساعت تماس 10 صبح تا 4 بعد از ظهر می باشد)

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2476098
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه