• ۱۴۰۱/۰۸/۲۳
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت فن آوران رستاپاد

استخدام شرکت فن آوران رستاپاد

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت فن آوران رستاپاد


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت فن آوران رستاپاد

۰۵ آذر ۱۴۰۱
استخدام کارشناس محتوای تصویری برای شرکت مهندسی فن آوران رستاپاد در کرج

شرکت مهندسی فن آوران رستاپاد در کرج برای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس محتوای تصویری مسلط به برنامه های ساخت و ادیت ویدیو آشنایی با نرم افزار های گرافیکی از جمله فتوشاپ دارای حداقل 3 سال سابقه کار مرتبط داشتن روحیه همکاری و کار گروهی و خلاقیت داشتن مسئولیت پذیری و نظم تسلط بر جستجوی مطلب و گردآوری تسلط بر نگارش تبلیغاتی مزایای همکاری: بیمه تامین اجتماعی از روز اول بیمه تکمیلی متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم اس...

مشاهده بیشتر
۰۱ آبان ۱۴۰۱
استخدام مسئول دفتر مدیرعامل برای شرکت مهندسی فن آوران رستاپاد در کرج

شرکت مهندسی فن آوران رستاپاد در کرج برای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز مسئول دفتر مدیرعامل روابط عمومی بالا آشنا به امور حسابداری آشنا به word و excel متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۲ شهریور ۱۴۰۱
استخدام حسابدار مسلط به excel در شرکت مهندسی فن آوران رستاپاد

شرکت مهندسی فن آوران رستاپاد در کرج جهت تکمیل کادر خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز حسابدار تسلط به نرم افزار راهکاران سیستم و سپیدار تسلط به excel بیمه تامین اجتماعی و بیمه تکمیلی متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۷ مرداد ۱۴۰۱
استخدام سرپرست حسابداری در شرکت مهندسی فن آوران رستاپاد

شرکت مهندسی فن آوران رستاپاد در کرج به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز سرپرست حسابداری مربوط به کارخانه تولیدی کار در دفتر مرکزی می باشد. تسلط به راهکاران سیستم و سپیدار متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۷ مرداد ۱۴۰۱
استخدام مدیر دفتر گردشگری در شرکت مهندسی فن آوران رستاپاد

شرکت مهندسی فن آوران رستاپاد در استان البرز (کرج) برای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز مدیر دفتر گردشگری دارای گواهینامه دارای 3 سال سابقه بیمه دارای مدرک حداقل کارشناسی گردشگری متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۶ مرداد ۱۴۰۱
استخدام سرپرست برشکاری مسلط به اتوکد در شرکت فن آوران رستاپاد

شرکت مهندسی فن آوران رستاپاد در استان البرز (کرج) برای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز سرپرست برشکاری مسلط به نقشه خوانی صنعتی آشنا با فرایند های ساخت ماشین آلات صنعتی و استراکچر مسلط به فرایند های جوش مسلط به کار با دستگاه CNC مسلط به نقشه یک به یک و چیدمان قطعات .. مسلط به آفیس و اتوکد مسلط به فرایند های کنترل کیفی و جوش سابقه کار در زمینه ساخت تجهیزات و ماشین آلات صنعتی متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انت...

مشاهده بیشتر
۰۳ مرداد ۱۴۰۱
استخدام مدیر کارخانه با مدرک صنایع یا مکانیک در شرکت فن آوران رستاپاد

شرکت مهندسی فن آوران رستاپاد در استان البرز (کرج) برای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز مدیر کارخانه حداقل 7 سال سابقه کار در امور مدیریتی مهندس صنایع یا مکانیک مسلط به قرارداد نویسی و امور پیمان مسلط به ساخت تجهیزات صنعتی مسلط به مدیریت پرسنل ، امور اداری و آشنا به مفاهیم بیمه و تامین اجتماعی مسلط به امور تامین و تعمیرات نگهداری مسلط به برگزاری جلسات درون سازمانی و برون سازمانی مسلط به امور برنامه ریزی و کنترل پروژه مسلط به نرم افزار های آفیس و MSP...

مشاهده بیشتر
۲۶ تیر ۱۴۰۱
استخدام کارشناس فروش با حقوق ثابت در شرکت فن آوران رستاپاد

شرکت فن آوران رستاپاد برای تکمیل کادر خود در البرز به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش مسلط به آفیس دارای سابقه کار مرتبط آشنایی به آهن الات جنسیت: خانم و آقا حقوق ثابت+ بیمه متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام سرپرست حسابداری در شرکت مهندسی فن آوران رستاپاد

شرکت مهندسی فن آوران رستاپاد برای تکمیل کادر خود در البرز به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز سرپرست حسابداری سرپرست حسابداری مربوط به کارخانه تولیدی کار در دفتر مرکزی می باشد. تسلط به راهکاران سیستم و سپیدار متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند

مشاهده بیشتر
۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام مدیر خرید بازرگانی خارجی در شرکت مهندسی فن آوران رستاپاد

شرکت مهندسی فن آوران رستاپاد برای تکمیل کادر خود در کرج به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز مدیر خرید بازرگانی خارجی مسلط به زبان انگلیسی ، استانبولی حداقل ۸ سال سابقه مرتبط مسلط به تجهیزات صنایع فولاد مسلط به قوانین واردات و صادرات مسلط به انواع قرارداد های بین المللی مسلط به فنون مذاکره با حقوق و مزایا مکفی متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2456553
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد