• ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت آرمین تجارت آیدین مهر

استخدام شرکت آرمین تجارت آیدین مهر

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت آرمین تجارت آیدین مهر


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت آرمین تجارت آیدین مهر

۲۱ آبان ۱۴۰۲
استخدام مدیر فنی و مهندسی آقا با بیمه در شرکت آرمین تجارت آیدین مهر

استخدام شرکت آرمین تجارت آیدین مهر شرکت آرمین تجارت آیدین مهر جهت تکمیل کادر خود در استان آذربایجان شرقی، تبریز (محدوده شهرک صنعتی شهید سلیمی) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز مدیرفنی و مهندسی جنسیت: آقامقطع تحصیلی: کارشناسی، کارشناسی ارشدرشته تحصیلی: مکانیک، برقسابقه کاری: 3 سالاستان مورد نیاز: آذربایجان شرقیشهرهای مورد نیاز: آذرشهر، تبریزتوانایی برنامه ریزی و مدیریت عملیات فنی تسلط برامورات فنی تعمیر و نگهداری (PM) مدیریت پروژه های فنی تسلط بر نرم افزارها...

مشاهده بیشتر
۲۷ آذر ۱۴۰۱
استخدام مسئول حمل و نقل و انباردار در شرکت آرمین تجارت آیدین مهر

شرکت آرمین تجارت آیدین مهر در آذربایجان شرقی (آذرشهر، شهرک سلیمی) برای تکمیل کادر خود به افراد با شرایط زیر نیاز دارد: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 مسئول حمل و نقل آقا جوان و مستعد و مسئولیت پذیر جهت هماهنگی و صحبت با راننده و پیگیری بارگیری ها از بندر با حقوق قانون کار امکان پیشرفت در صورت انگیزه داشتن سرویس و ناهار و بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی در واحد شهرک سلیمی سابقه کار مهم نیست شخص علاقه مند و مشتاق کار و دارای بیان رسا باشد. 2 انباردار یک نفر آقا جهت واحد کنسانتره سازی ترجیح...

مشاهده بیشتر
۲۷ آذر ۱۴۰۱
استخدام انباردار آقا در شرکت آرمین تجارت آیدین مهر

شرکت آرمین تجارت آیدین مهر در آذربایجان شرقی (آذرشهر، شهرک سلیمی) برای تکمیل کادر خود به افراد با شرایط زیر نیاز دارد: عنوان شغلی شرایط احراز انباردار یک نفر آقا جهت واحد کنسانتره سازی ترجیحا آشنا به انبارداری و سیستم و اصول انبارداری در واحد شهرک سلیمی با مزایای حقوق قانون کار و سرویس و ناهار و بیمه با حداقل 2 سال سابقه متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۷ آذر ۱۴۰۱
استخدام مسئول حمل و نقل در شرکت آرمین تجارت آیدین مهر

شرکت آرمین تجارت آیدین مهر در آذربایجان شرقی (آذرشهر، شهرک سلیمی) برای تکمیل کادر خود به افراد با شرایط زیر نیاز دارد: عنوان شغلی شرایط احراز مسئول حمل و نقل آقا جوان و مستعد و مسئولیت پذیر جهت هماهنگی و صحبت با راننده و پیگیری بارگیری ها از بندر با حقوق قانون کار امکان پیشرفت در صورت انگیزه داشتن سرویس و ناهار و بیمه تامین اجتماعی و تکمیلی در واحد شهرک سلیمی سابقه کار مهم نیست شخص علاقه مند و مشتاق کار و دارای بیان رسا باشد. متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در...

مشاهده بیشتر
۰۳ آذر ۱۴۰۱
استخدام کارشناس فروش برای شرکت آرمین تجارت آیدین مهر در تهران

شرکت آرمین تجارت آیدین مهر در تهران (منطقه 1 - قیطریه) برای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش خانم بالای 25 سال حداقل دو سال کار در حوزه فروش ترجیحا تحصیلات مرتبط با حوزه خوراک دام و طیور(دامپزشک-علوم دامی-تغذیه طیور) مهارت ها: آشنایی با اصول مذاکره و متقاعد سازی و داشتن مهارت در فروش و بازاریابی توانایی تحمل فشار کاری و کنترل استرس ومهارت در گوش دادن و فن بیان مناسب (چانه زنی) تهیه و شناسایی بازارها و توسعه بازار برای عرضه کالا و خدمات و...

مشاهده بیشتر
۱۹ آبان ۱۴۰۱
استخدام کارگر ساده با بیمه در شرکت آرمین تجارت آیدین مهر

شرکت آرمین تجارت آیدین مهر در آذربایجان شرقی (آذرشهر) برای تکمیل کادر خود به افراد با شرایط زیر نیاز دارد: عنوان شغلی شرایط احراز کارگر ساده 8 نفر آقا زیر 45 سال جهت کار در کارخانه خوراک دام و طیور در ساعات کار انتخابی 8 تا 16 یا 15:30 تا 23 و یا 23 تا 7 صبح با حقوق و مزایای بالاتر از قانون کار و هزینه ایاب ذهاب و بیمه از روز اول و ناهار و شام متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۸ آبان ۱۴۰۱
استخدام نیروی crm  باسابقه در شرکت آرمین تجارت آیدین مهر

شرکت آرمین تجارت آیدین مهر در آذربایجان شرقی (تبریز) برای تکمیل کادر خود به افراد با شرایط زیر نیاز دارد: عنوان شغلی شرایط احراز نیروی crm ارشد یا دکتری رشته تغذیه و طیور 2 سال سابقه حقوق توافقی مزایا: ناهار بیمه سرویس ایاب و ذهاب یا هزینه ایاب و ذهاب ساعت کاری: 8 الی 16 متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۸ آبان ۱۴۰۱
استخدام کارشناس فروش با بیمه در شرکت آرمین تجارت آیدین مهر

شرکت آرمین تجارت آیدین مهر در آذربایجان شرقی (تبریز) برای تکمیل کادر خود به افراد با شرایط زیر نیاز دارد: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش 2 سال سابقه حقوق توافقی مزایا: ناهار بیمه سرویس ایاب و ذهاب یا هزینه ایاب و ذهاب ساعت کاری: 8 الی 16 متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۸ آبان ۱۴۰۱
استخدام مدیر کارگاه آقا در شرکت آرمین تجارت آیدین مهر

شرکت آرمین تجارت آیدین مهر در آذربایجان شرقی (آذرشهر) برای تکمیل کادر خود به افراد با شرایط زیر نیاز دارد: عنوان شغلی شرایط احراز مدیر کارگاه آقا مکانیک 8سال سابقه کار حقوق توافقی مزایا: ناهار بیمه سرویس ایاب و ذهاب یا هزینه ایاب و ذهاب ساعت کاری: 8 الی 16 متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۸ آبان ۱۴۰۱
استخدام مدیر تدارکات با بیمه در شرکت آرمین تجارت آیدین مهر

شرکت آرمین تجارت آیدین مهر در آذربایجان شرقی (تبریز) برای تکمیل کادر خود به افراد با شرایط زیر نیاز دارد: عنوان شغلی شرایط احراز مدیر تدارکات رشته بازرگانی یا سابقه مرتبط داشته باشه (8 سال سابقه کار) حقوق توافقی مزایا: ناهار بیمه سرویس ایاب و ذهاب یا هزینه ایاب و ذهاب ساعت کاری: 8 الی 16 متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2652581
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد