• ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام کافه پلاتو

استخدام کافه پلاتو

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام کافه پلاتو


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام کافه پلاتو

۰۷ مهر ۱۳۹۹
استخدام دو ردیف شغلی در کافه پلاتو

آگهی استخدام کافه پلاتو در خراسان شمالی کافه پلاتو در خراسان شمالی به سه نفر نیروی مسئولیت پذیر و کاری جهت مشاغل زیر نیازمند است. ردیف عنوان شغلی توضیحات 1 نیروی سالن(دو نفر) ساعت کاری ۵ بعدازظهر تا ۱۲.۳۰ شب برای مصاحبه و شرایط کار و اطلاع از حقوق حتما حضوری مراجعه شود 2 نیروی متخصص بار گرم (باریستا) متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۵ مهر ۱۳۹۹
استخدام نیروی سالن جهت کافه پلاتو در خراسان شمالی

آگهی استخدام کافه پلاتو در خراسان شمالی کافه پلاتو در خراسان شمالی به نیروی مسئولیت پذیر و کاری جهت مشاغل زیر نیازمند است. عنوان شغلی توضیحات نیروی سالن(دو نفر) ساعت کاری ۵ بعدازظهر تا ۱۲.۳۰ شب برای مصاحبه و شرایط کار و اطلاع از حقوق حتما حضوری مراجعه شود متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۵ مهر ۱۳۹۹
استخدام نیروی متخصص بار گرم (باریستا) جهت یک کافه در خراسان شمالی

آگهی استخدام کافه پلاتو در خراسان شمالی کافه پلاتو در خراسان شمالی به سه نفر نیروی مسئولیت پذیر و کاری جهت مشاغل زیر نیازمند است. عنوان شغلی توضیحات نیروی متخصص بار گرم (باریستا) ساعت کاری ۵ بعدازظهر تا ۱۲.۳۰ شب برای مصاحبه و شرایط کار و اطلاع از حقوق حتما حضوری مراجعه شود متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۱ اسفند ۱۳۹۸
استخدام نیروی کمک آشپز و سالن دار در کافه پلاتو

استخدام کافه پلاتو در خراسان شمالی  کافه پلاتو در خراسان شمالی افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید. ردیف عنوان شغلی توضیحات 1 کمک آشپز (حتما دارای تجربه کار) 2 سالن دار ---- ساعت کاری از ساعت ۴ بعدازظهر تا ۱۲ شب متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی اقدام نمایند. آدرس امیریه شمالی . نبش رضا امامی ۱۷. کافه پلاتو شماره تماس: 32223225

مشاهده بیشتر
۳۰ بهمن ۱۳۹۸
استخدام نیروی کمک آشپز باتجربه در کافه پلاتو

استخدام کافه پلاتو در خراسان شمالی  کافه پلاتو در خراسان شمالی افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید. عنوان شغلی توضیحات کمک آشپز (حتما دارای تجربه کار) ساعت کاری از ساعت ۴ بعدازظهر تا ۱۲ شب متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی اقدام نمایند.

مشاهده بیشتر
۳۰ بهمن ۱۳۹۸
استخدام نیروی سالن دار جهت کافه پلاتو در خراسان شمالی

استخدام کافه پلاتو در خراسان شمالی  کافه پلاتو در خراسان شمالی افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید. عنوان شغلی توضیحات سالن دار ساعت کاری از ساعت ۴ بعدازظهر تا ۱۲ شب متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی اقدام نمایند.

مشاهده بیشتر
۳۰ دی ۱۳۹۸
استخدام نیروی سالن دار و مدیر سالن در کافه پلاتو

استخدام کافه پلاتو در بجنورد کافه پلاتو در بجنورد افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید. ردیف عنوان شغلی توضیحات 1 نیروی سالن دار  ------ 1 مدیر سالن (۳۵ سال به بالا) متعهد و مسئولیت پذیر و کار بلد - در ساعت کاری ۴ تا ۱۲ شب حقوق فقط هنگام مصاحبه در محل اعلام میشود و تلفنی و پیامکی پاسخ داده نمی شود ساعت مراجعه ۶ تا ۱۰ شب متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی اقدام نمایند.

مشاهده بیشتر
۳۰ دی ۱۳۹۸
استخدام نیروی آشپزخانه با سابقه در کافه پلاتو

استخدام کافه پلاتو در بجنورد کافه پلاتو در بجنورد افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید. عنوان شغلی توضیحات نیروی آشپزخانه دارای سابقه کار (فست فود یا فرنگی) متعهد و مسئولیت پذیر و کار بلد - در ساعت کاری ۴ تا ۱۲ شب حقوق فقط هنگام مصاحبه در محل اعلام میشود و تلفنی و پیامکی پاسخ داده نمی شود ساعت مراجعه ۶ تا ۱۰ شب متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی اقدام نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1485235
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد