• ۱۴۰۰/۱۲/۲۶
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام گروه شرکتهای سام

استخدام گروه شرکتهای سام

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام گروه شرکتهای سام


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام گروه شرکتهای سام

۰۶ آذر ۱۳۹۹
استخدام منشی و نیروی کار جهت بازرگانی سام در تبریز

آگهی استخدام بازرگانی سام در تبریز بازرگانی سام واقع در آذربایجان شرقی جهت تکمیل کادر خود از "شهر تبریز" با شرایط زیر استخدام می نماید: ردیف عنوان شغل شرایط احراز 1 منشی آشنا به حسابداری با روابط عمومی بالا و حداقل مدرک فوق دیپلم زمینه فعالیت بازرگانی پخش محصولات و ابزارالات رنگ میباشد ساعات کاری از ساعت 8 الی 5 عصر میباشد 2 نیروی کار جنسیت: آقا مدرک بالای دیپلم دارای گواهینامه و منظم در زمینه پخش رنگ ساعات کار از ساعت 8صبح تا 5 عصر میباشد متقاضیان واجد شرایط می توانند ( از ساعت 9 صبح تا ساع...

مشاهده بیشتر
۰۴ آذر ۱۳۹۹
استخدام نیروی کار آقا با حداقل مدرک دیپلم در بازرگانی سام

آگهی استخدام بازرگانی سام در تبریز بازرگانی سام واقع در آذربایجان شرقی جهت تکمیل کادر خود از "شهر تبریز" با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغل شرایط احراز نیروی کار جنسیت: آقا مدرک بالای دیپلم دارای گواهینامه و منظم در زمینه پخش رنگ ساعات کار از ساعت 8صبح تا 5 عصر میباشد متقاضیان واجد شرایط می توانند ( از ساعت 9 صبح تا ساعت 14 بجز روزهای تعطیل ) با شماره اعلام شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۴ آذر ۱۳۹۹
استخدام منشی آشنا به حسابداری در بازرگانی سام

آگهی استخدام بازرگانی سام در تبریز بازرگانی سام واقع در آذربایجان شرقی جهت تکمیل کادر خود از "شهر تبریز" با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغل شرایط احراز منشی آشنا به حسابداری با روابط عمومی بالا و حداقل مدرک فوق دیپلم زمینه فعالیت بازرگانی پخش محصولات و ابزارالات رنگ میباشد ساعات کاری از ساعت 8 الی 5 عصر میباشد متقاضیان واجد شرایط می توانند ( از ساعت 9 صبح تا ساعت 14 بجز روزهای تعطیل ) با شماره اعلام شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۶ دی ۱۳۹۸
استخدام حسابدار آشنا به نرم افزار سپیدار در گروه شرکت های سام

گروه شرکت های سام در تهران گروه شرکت های سام در تهران افراد واجد شرایط ذیل را استخدام مینماید. عنوان شغلی توضیحات حسابدار یک نفر نیروی فعال و پویا آشنا به نرم افزار سپیدار حداقل دو سال سابقه کار متقاضیان محترم واجد شرایط میتوانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی اقدام نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۸ آذر ۱۳۹۸
استخدام پشتیبان آشنا به شبکه و سخت افزار در گروه شرکت های سام

استخدام گروه شرکت های سام در تهران گروه شرکت های سام در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد با شرایط ذیل نیازمند میباشد: ردیف عنوان شغل توضیحات 1 پشتیبان بخش پشتیبانی نرم افزاری رستورانی آشنا به شبکه و سخت افزار جهت نصب و آموزش و استقرار در محل مشتری (تهران) لطفا رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره درج شده در آگهی تماس حاصل نمایید.

مشاهده بیشتر
۰۲ آذر ۱۳۹۸
استخدام منشی خانم یا آقا در گروه شرکت های سام

استخدام گروه شرکت های سام گروه شرکت های سام در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 منشی تمام وقت خانم یا آقا یک نفر مسلط به ICDL و آشنایی با زبان انگلیسی و بایگانی و اصول مکاتبات از علاقمندان درخواست می گردد، در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن درج شده تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۰۴ مهر ۱۳۹۸
استخدام منشی خانم یا آقا بصورت تمام وقت مسلط به ICDL در تهران

استخدام گروه شرکت های سام گروه شرکت های سام در تهران استخدام می نماید: عنوان شغل توضیحات یک نفر منشی تمام وقت خانم یا آقا مسلط به ICDL و آشنایی با زبان انگلیسی و بایگانی و اصول مکاتبات متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره درج شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۷ شهریور ۱۳۹۸
استخدام کارشناس فروش در گروه شرکت های سام

آگهی استخدام گروه شرکت های سام گروه شرکت های سام در تهران جهت تکمیل کادر پرسنلی خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید. ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارشناس فروش آشنا با مباحث IT (شبکه، VOIP و ...) آشنا با دیجیتال مارکتینگ (Digital marketing) از علاقمندان درخواست می گردد، در صورت تمایل به همکاری رزومه خود را به آدرس ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره تلفن درج شده تماس حاصل فرمایند.

مشاهده بیشتر
۲۸ تیر ۱۳۹۸
استخدام نیروی فنی در بخش خدمات پس از فروش

استخدام گروه شرکت های سام گروه شرکت های سام در تهران استخدام می نماید: عنوان شغل توضیحات نیروی خدمات پس از فروش 1-حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم 2-حداقل سه سال کار در زمینه خدمات پس از فروش 3-روابط عمومی عالی، پیگیر و با انگیزه و آشنا با کار گروهی 4-آشنا به امور فنی (تعمیر برد های الکترونیکی) (تسلط به تعمیر دستگاه های فروشگاهی) 5-تسلط به نرم افزار office 6-آشنا به ماشین های اداری و تجهیزات 7-به صورت تمام وقت متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسا...

مشاهده بیشتر
۱۳ تیر ۱۳۹۸
استخدام کارشناس فروش در گروه شرکتهای سام

آگهی استخدام گروه شرکتهای سام گروه شرکتهای سام در تهران استخدام می نماید: عنوان شغل توضیحات کارشناس فروش دارای تجربه در مذاکره، فروش و امور قراردادها در حوزه خدمات مالی و مدیریت متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال و یا با شماره درج شده در آگهی تماس حاصل نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=851743
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد