۵ سال پیش

استخدام کادر وکلای متخصص جهت تأسیس گروه حقوقی در مازندران

حضوری
سابقه ندارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

استخدام وکیل و حقوقدان جهت کار در مازندران

به منظور تشکیل یک گروه حقوقی با رسالت فعالیت های مرتبط با وکالت و همچنین اهداف آموزشی و پژوهشی در غرب استان مازندران، از وکلا و همچنین حقوقدانان دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق به بالا دعوت به همکاری می گردد.

ردیف عنوان شغلی شهر های مورد نیاز
1 وکیل و حقوقدان - دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق نوشهر ،چالوس ،سلمان شهر ،تنکابن

لذا استدعا دارد مویدات خود اعم از مقطع و مدرک تحصیلی، پروانه وکالت، تخصص و زمینه های علاقه مندی یا مقالات ،جوایز علمی و ... را با ذکر مشخصات دقیق به ایمیل ذیل ارسال نمایید.

لازم به ذکر است که در این مرحله نیاز به تصویر اسکن شده مدارک نبوده و صرف اعلام اطلاعات فوق الاشاره جهت بررسی اولیه کافیست ضمنا نتیجه ی بررسی نیز در اسرع وقت از طریق همان ایمیل ارسال میگردد.

در صورت ضرورت می توانید با شماره درج شده در آگهی تماس حاصل نمایید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=1096221
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه