۲ سال پیش

استخدام کارشناس اداری فروش خانم مسلط به نامه نگاری اداری و بایگانی در تهران

حضوری
سابقه دارد
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

آگهی استخدام کارشناس اداری فروش در تهران

به افراد واجد شرایط ذیل جهت همکاری در تهران نیازمندیم.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس اداری فروش 

مسئولیت ها:
1-تماس روزانه و پیگیری مشتریان
2-اجرای فرآیند فروش طبق دستورالعمل و فرایند تعریف شده (صدور پیش فاکتور و بایگانی)
3-ارائه گزارش های مورد نیاز به سرپرست فروش
4-پیگیری درخواست ها و کاستی های مورد نیاز مشتریان
5-سایر امور محوله
شرایط شغلی:
1-حداقل سه سال سابقه کار فروش
2-توانایی برقراری ارتباط موثر
3-اشنایی کافی به نرم افزار های (ورد / اکسل / پاورپوینت)
4-مسلط به نامه نگاری اداری و بایگانی
5-فعال و پرانرژی، منضبط با قوانین داخلی، خوش برخورد و دارای روابط عمومی خوب
6-دقیق و با سرعت عمل بالا
7-ظاهر آراسته
مزایای شغلی:
1-محیط پویا و صمیمی
2-ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه از 8:15 الی 17:45
3-عضویت در صندوق تعاونی شرکت پس از دوره آزمایشی
4-حمایت از کارمند با کالاهای حمایتی خانوار
5-بیمه کامل و رسمی
6-پنج شنبه ها تعطیل

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی دکمه ارسال رزومه و انتخاب شغل مورد نظر رزومه خود را ارسال نمایند.

جهت ارسال رزومه اینجا کلیک نمایید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2318443
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه