۴ ماه پیش
استخدام کارشناس ارشد بیمه و مالیاتی در شرکت کاوش داده پردازان سفیر
استخدام کارشناس ارشد بیمه و مالیاتی در شرکت کاوش داده پردازان سفیر
تهران (منطقه ۴، حکیمیه)
منقضی شده
حضوری
سابقه ندارد
حقوق توافقی
تمام وقت
(شنبه تا چهار شنبه 8:00 تا 16:00 پنجشنبه 8:00تا 12:00)
(شنبه تا چهار شنبه 8:00 تا 16:00 پنجشنبه 8:00تا 12:00)
منقضی شده
بروزرسانی
استخدام شرکت کاوش داده پردازان سفیر
شرکت کاوش داده پردازان سفیر جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران (منطقه ۴، حکیمیه) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.
عنوان شغلی | شرایط احراز |
کارشناس ارشد بیمه و مالیاتی |
جنسیت: آقا و خانم
سابقه کاری: مهم نیست
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
تسلط کامل به گزارشات فصلی ،169
تسلط کامل به سامانه مودیان و ارسال گزارشات تسلط کامل به مباحث مالیاتی و بیمه تسلط کامل به ارائه لایحه به هیات حل اختلاف مالیاتی و بیمه تسلط کامل به تکمیل اظهار نامه مالیات عملکرد و اظهار نامه ارزش افزوده تسلط کامل به فرایند رسیدگی بیمه ایی و مالیاتی ارایه راهکار های مناسب برای کاهش ریسک مالیاتی و بیمه ایی انجام سایر امور به تشخیص مدیر مربوطه حداقل مدرک کارشناسی حسابداری توانایی حل مسئله روحیه کار تیمی رعایت نو آوری و اخلاق حرفه ایی دارای قدرت تجزیه و تحلیل توانایی کار کردن به طور مستقل و متعهد ما برای تجربه کاری شما احترام قائل هستیم و حقوق درخواستی شما بنابر رزومه کاری و تجربه کاری شما با توافق دو طرف تعیین خواهد شد . مزایا:
بیمه
بیمه تکمیلی هدایای مناسبتی |
متقاضیان واجد شرایط میتوانند جهت ارسال رزومه خود، روی دکمه ارسال رزومه کلیک نمایند.
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
درباره مجموعه
کاوش داده پردازان سفیر
در دنیایی که ایمنی و امنیت به دغدغههای اصلی تبدیل شدهاند، ظهور شرکت کی دی تی (KDT) به عنوان پیشگام در زمینه راهکارهای امنیتی پیشرفته تحولی شگرف در این حوزه داخلی این صنعت محسوب می گردد. به عنوان یک ارائه دهنده پیشرو در زمینه دوربینهای نظارتی مجهز به آخرین تکنولوژی ها، کی دی تی متعهد به توانمندسازی افراد، کسب و کارها و جوامع برای حفاظت از آنچه که برایشان مهم است شده است.آدرس کاوش داده پردازان سفیر (KDT)تهران، حکیمیه، بلوار شهید بابائیان، خیابان پنجم شیدایی، خیابان توانگری جنوبی، پـلاک 3 و 5
دستهبندی آگهیهای استخدام