۱ هفته پیش

استخدام کارشناس امور اداری بصورت تمام وقت در هلدینگ پاراف
هلدینگ پاراف

استخدام کارشناس امور اداری بصورت تمام وقت در هلدینگ پاراف

هلدینگ پاراف
تهران
اطلاعات تماس

حضوری
مقطع تحصیلی اعلام نشده
سابقه ندارد
حقوق توافقی
مرد و زن
تمام وقت

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر

استخدام هلدینگ پاراف

 

هلدینگ پاراف در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز

کارشناس امور اداری 

شرح وظایف شغلی و مهارت ها
توانایی برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی و ارائه گزارشات لازم
نظارت و کنترل بر کلیه امور داخلی مجموعه
روابط عمومی بالا با رعایت چارچوب های حرفه‌ای
قدرت ارتباط گیری درون سازمانی و پیگیری های برون سازمانی 
توانایی ارتباط بخشی بین کارکنان و فرایند های سه حوزه اداری، مالی و فنی 
مسلط به نرم افزار های اداری، آفیس 
تسلط نسبی بر زبان انگلیسی 
تسلط به نامه نگاری اداری و بایگانی 
ویژگی های فردی:
متعهد و مسئولیت پذیر، پرانرژی ، دقیق و منظم 
پایبندی به سازمان و رفتار سازمانی 
مسئولیت پذیر، سخت کوش و با انگیزه
منظم و وقت شناس و علاقه مند به پیشرفت 
روحیه کار تیمی و آماده کار در یک هلدینگ بین المللی 
شرایط همکاری:
حضوری 
تمام وقت 
حقوق: توافقی 

 متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=2943163
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه