۲ سال پیش

استخدام کارشناس امور اداری و منابع انسانی برای شرکت چای سوفیا در تهران

حضوری
سابقه دارد
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

استخدام شرکت چای سوفیا در تهران

شرکت تولیدی بازرگانی نگین صنعتی جنوب (چای سوفیا) جهت تکمیل نیروی انسانی خود از متقاضیان واجد شرایط زیر در استان تهران (محل کار: محدوده چهار راه جهان کودک) دعوت به همکاری می نماید. 

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس امور اداری و منابع انسانی سن حداکثر 35 سال
مدرک تحصیلی حداقل لیسانس
داشتن حداقل 3 سال سابقه کار مفید
مسلط به امور ثبتی
روابط عمومی بالا
آشنا به اتوماسیون اداری
آشنایی به مکاتبات و تشریفات اداری
آشنا با محاسبات کارکرد و حقوق و بیمه تامین اجتماعی
تسلط کامل به نرم افزار Office
دارای ظاهر آراسته، مهارت ارتباطی و فن مذاکره
دارای اعتماد به نفس بالا، فعال و پرانرژی
حقوق و مزایا:
حقوق
بیمه تامین اجتماعی از روز اول و بیمه تکمیلی
شهر مورد نیاز: تهران
ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 8 الی 16، پنج شنبه 8 الی 12
محل کار: محدوده چهار راه جهان کودک

متقاضیان رزومه کاری خود را با موضوع "رزومه کارشناس امور اداری و منابع انسانی" به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند.
ذکر عنوان شغلی در رزومه های دریافتی الزامیست و بدیهی است به رزومه های فاقد عنوان شغلی رسیدگی نخواهد شد.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2436311
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه