استخدام کارشناس حسابداری در شرکت درسا لوازم خانگی آشپزخانه

استخدام کارشناس حسابداری در شرکت درسا لوازم خانگی آشپزخانه
(شنبه تا چهارشنبه 8:15 تا 17:30)
استخدام شرکت درسا لوازم خانگی آشپزخانه
شرکت درسا لوازم خانگی آشپزخانه جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران (منطقه ۳، آرارات) از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.
عنوان شغلی | شرایط احراز |
کارشناس حسابداری فروش |
جنسیت: آقا و خانم
مقطع تحصیلی: کارشناسی
سابقه کاری: ۲ سال
حقوق: از ۲۵ الی ۳۰ میلیون
استان مورد نیاز: تهران
شهر مورد نیاز: تهران
ما توی درسا یک تیم دوست داشتنی و پر انرژی هستیم که کنار هم کار میکنیم، یادمیگیریم و رشد میکنیم. اگر دلت میخواد توی یک محیط صمیمی، پویا و حرفه ای کار کنی جای شما پیش ما خالیه.
مهارت های مورد نیاز همکار ما: پیگیری دریافت اصل اسناد برگشتی از خزانه (دفتر مدیرعامل در شرایط موجود)، ثبت و ارجاع به واحد فروش مربوطه پیگیری دریافت گزارش های اسناد برگشتی از خزانه داری (واحد مالی) پیگیری وصول چک های برگشتی از واحد فروش مربوطه محاسبه تخفیفات دوره ای تحویل واحد حسابداری مالی جهت کنترل و دریافت مجدد و ثبت در سیستم رایورز کنترل و نظارت سقف اعتبار مشتریان تهیه و گزارش های مورد نیاز (دوره ای و موردی) بایگانی اسناد کنترل حساب های مشتریان و مغایرت گیری و تهیه گزارش های مربوطه در مقاطع زمانی مختلف بررسی و کنترل حواله های فروش آشنایی به نرم افزار رایورز مزیت محسوب می شود اگر به این موقعیت شغلی علاقه مند هستی، خوشحال میشیم شمارو در تیم خودمون داشته باشیم. مزایا:
بیمه تکمیلی
پزشک سازمانی هدایای مناسبتی |
متقاضیان واجد شرایط میتوانند جهت ارسال رزومه خود، روی دکمه ارسال رزومه کلیک نمایند.
- ثبتنام برای تکمیل فرم استخدام اینجا کلیک نمایید
- مهلت ۱۴۰۴/۰۵/۱۸
- محل کار منطقه ۳، آرارات
شرکت پدیده دنیای مدرن با نام تجاری درسا لوازم خانگی ،تولید کننده انواع هود آشپزخانه ،اجاق گازهای صفحه ای،سینک ظرفشویی و فر توکار از سال 1380 فعالیت خود را آغاز کرده است. محصولات این شرکت در کارخانه ای به مساحت 40000 مترمربع با بهره گیری از تکنولوژی نوین تولید می شود. تعهد به تولید و عرضه محصولات و ارائه خدمات پس از فروش با محوریت کیفیت ، توجه به سلایق بازار هدف و رسیدگی درست و به موقع به خواسته های مشتریان ، رویکرد اصلی این شرکت می باشد . برند درسا لوازم خانگی با درک شرایط نوین بینالمللی در عرصه مدیریت کیفیت و آگاهی از لزوم حرکت در جهت ارائه و افزایش کیفیت محصولات و خدمات پس از فروش،سنجش رضایتمندی مشتریان، رسیدگی و رفع شکایت مشتریان الزامات استانداردهای سیستم پایش و اندازه گیری رضایت مشتریان ISO10004:2018 و سیستم مدیریت شکایت مشتریان ISO10002:2018 و سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001: 2015 را به اجرا گذاشته و به طور مداوم خود را نسبت بـه بهبود مستمر و اثر بخشی و ارتقاء عملکرد این سیستم و انطباق با الزامات قانونی و سایر الزاماتی که بر عملکرد سیستم مدیریت یکپارچه تاثیر می گذارد، متعهد می داند.