۱ هفته پیش

استخدام کارشناس حقوق و دستمزد منابع انسانی در شرکت آونگ
شرکت آونگ

استخدام کارشناس حقوق و دستمزد منابع انسانی در شرکت آونگ

شرکت آونگ
تهران
اطلاعات تماس

حضوری
مقطع تحصیلی اعلام نشده
سابقه دارد (۲ سال)
حقوق توافقی
مرد و زن
تمام وقت

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت آونگ

 

شرکت آونگ جهت تکمیل کادر خود در استان تهران، شهر تهران از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس حقوق و دستمزد منابع انسانی جنسیت: تفاوتی ندارد
سن: از 20 سال تا 35 سال
سطح ارشدیت: کارشناس
حداقل سابقه کاری موردنیاز: بین 2 تا 5 سال
شرح موقعیت شغلی
ما در آونگ به دنبال یک کارشناس حقوق و دستمزد در واحد منابع انسانی هستیم که در پیشبرد حوزه‌های مختلف منابع انسانی به تیم ما بپیوندد. تمرکز اصلی این موقعیت بر فرآیندهای حقوق و دستمزد است، و دامنه‌ی فعالیت‌ها شامل سایر حوزه‌های منابع انسانی نیز می‌شود.
وظایف کلیدی:
اجرای دقیق فرآیند محاسبه و پرداخت حقوق و مزایا، بیمه، مالیات و سایر کسورات قانونی
جمع‌آوری، بررسی و ثبت اطلاعات حضور و غیاب کارکنان جهت پردازش حقوق
همکاری در طراحی و اجرای سیاست‌ها و فرآیندهای منابع انسانی (جذب و استخدام، آموزش، ارزیابی عملکرد و...)
پاسخ‌گویی به سوالات کارکنان در حوزه‌های مرتبط با منابع انسانی به‌ویژه امور حقوق و مزایا
همکاری با واحد مالی و حسابداری برای تطبیق پرداخت‌ها و گزارش‌های حقوقی
نگهداری و به‌روزرسانی پرونده‌های پرسنلی به‌صورت فیزیکی و دیجیتال
همکاری در فرآیند جذب و مصاحبه اولیه نیروهای جدید
مشارکت در بهبود تجربه کارکنان و توسعه فرهنگ سازمانی
شرایط احراز:
حداقل ۲ سال سابقه کار مرتبط در واحد منابع انسانی، ترجیحاً با تجربه مستقیم در بخش حقوق و دستمزد.
آشنایی کامل با قوانین کار، بیمه تأمین اجتماعی، مالیات بر درآمد و قوانین مرتبط
تسلط به نرم‌افزارهای آفیس به‌ویژه Excel و نرم‌افزارهای حقوق و دستمزد (مانند نرم‌افزار سپیدار، همکاران سیستم یا مشابه)
توانایی برقراری ارتباط مؤثر، مسئولیت‌پذیری و دقت بالا در انجام امور
روحیه تیمی و تمایل به یادگیری و رشد در حوزه‌های مختلف منابع انسانی

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=2977124
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه