منقضی شده [ مهلت نمایش این آگهی در ایران استخدام به پایان رسید ]

اطلاعات بیشتر

آگهی استخدام کارشناس خدمات مشتریان

یک شرکت مهاجرتی معتبر (دارای مجوز رسمی) در تهران استخدام می نماید:

عنوان شغل توضیحات
کارشناس خدمات مشتریان شرایط مورد نیاز:
-حداقل مدرک لیسانس مهندسی و سابقه کار مناسب و ترجیحا مرتبط
-دانش زبان انگلیسی در حد آیلتس 5/5 به بالا
-توانایی کار حرفه ای با نرم افزار های اداری و ایمیل
-توانایی انجام مکاتبات اداری
-نظم و تعهد کاری بالا، پرانرژی، صبور، روحیه پیگیری بالا، فن بیان مناسب، روابط عمومی خوب
-پشتیبانی، پاسخگویی و انجام پیگیری های لازم در امور مشتریان
شرایط کار:
-ساعت کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 صبح الی 17 بعد از ظهر و پنج شنبه ها 9 صبح الی 14 بعد از ظهر
-محیط کار سالم و راحت در دفتر اداری با دسترسی به مترو در بهترین نقطه تهران
-حقوق پایه ماهانه 2،300،000  تومان خالص

لطفا رزومه کاری تان را از طریق تلگرام و یا واتساپ به شماره تلفن و یا ایمیل اعلام شده ارسال فرمایید.

تماس تلفنی به هیچ عنوان پاسخ داده نمی شود، لطفا از طریق تلگرام، واتساپ و یا ایمیل ارتباط برقرار نمایید.



اگر دیدگاهی در باره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خودتون رو در سایت درج کنید.


لطفا کمی صبر کنید...

از تاریخ:
تا تاریخ:

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...