۱ ماه پیش

استخدام کارشناس روابط عمومی برای شرکت خانومی در تهران
No Image

استخدام کارشناس روابط عمومی برای شرکت خانومی در تهران

مجموعه خانومی
تهران
اطلاعات تماس

حضوری
مقطع تحصیلی اعلام نشده
سابقه ندارد
حقوق توافقی
مرد و زن
تمام وقت

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر

استخدام مجموعه خانومی

 

مجموعه خانومی در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس روابط عمومی

شرح موقعیت شغلی
کارشناس روابط عمومی در شرکت خانومی مسئولیت مدیریت و بهبود تصویر برند شرکت، ارتباط با رسانه‌ها، مشتریان و ذینفعان داخلی و خارجی را بر عهده دارد. این فرد باید با استفاده از مهارت‌های ارتباطی قوی و خلاقیت، استراتژی‌های روابط عمومی را اجرا کند تا اهداف شرکت در زمینه افزایش آگاهی از برند و جلب رضایت مشتریان محقق شود.
شرح مسئولیت‌ها:
هماهنگی اجرایی فعالیت‌های روابط عمومی از جمله برگزاری و مدیریت ایونت و رویدادها
برنامه‌ریزی، سازماندهی و اجرای پروژه‌های روابط عمومی مانند رویدادهای داخلی و خارجی شرکت مانند نمایشگاه‌ها، همایش‌ها، جشن‌های لانچ محصول و رویدادهای ویژه.
هماهنگی با تیم‌های مختلف (بازاریابی، فروش، لجستیک و ...) برای اطمینان از اجرای موفق رویدادها.
مدیریت بودجه و نظارت بر هزینه‌ها به منظور حفظ صرفه‌جویی و کارایی.
انتخاب و هماهنگی با تامین‌کنندگان، پیمانکاران و شرکا مرتبط با روابط عمومی.
نظارت بر اجرای رویدادها از ابتدا تا انتها، اطمینان از رعایت زمان‌بندی و کیفیت اجرا.
ارزیابی موفقیت پروژه‌ها و رویدادها و ارائه گزارش‌های تحلیلی برای بهبود رویدادهای آینده.
طراحی و اجرای پروژه‌های روابط عمومی
برنامه‌ریزی و اجرای پروژه‌های روابط عمومی از جمله کمپین‌های تبلیغاتی، برنامه‌های وفاداری مشتریان و فعالیت‌های برندسازی.
تعیین اهداف، زمان‌بندی و منابع مورد نیاز برای هر پروژه.
نظارت بر پیشرفت پروژه‌ها و اطمینان از تحقق اهداف در چارچوب زمانی و بودجه تعیین‌شده.
همکاری با تیم‌های داخلی و خارجی برای اجرای پروژه‌ها و حل چالش‌های احتمالی.
ارائه گزارش‌های منظم به مدیر روابط عمومی در مورد وضعیت پروژه‌ها و پیشرفت آن‌ها.
ارتباط با رسانه‌ها
برقراری و حفظ ارتباط موثر با رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و وب‌سایت‌های مرتبط.
تهیه و ارسال خبرنامه‌ها، بیانیه‌های مطبوعاتی و مطالب تبلیغاتی به رسانه‌ها.
سازماندهی و مدیریت کنفرانس‌های مطبوعاتی و رویدادهای رسانه‌ای.
تولید محتوا حرفه‌ای و خلاقانه
تهیه و ارسال اخبار، بیانیه، جوابیه، اطلاعیه و پیگیری انعکاس آن در رسانه های گروهی.
تهیه و تولید محتوای مورد نیاز روابط عمومی سازمان.
رصد رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی و نظارت بر نظرات و بازخوردهای کاربران و پیگیری‌های لازم.
مدیریت بحران
شناسایی و پیش‌بینی مسائل احتمالی که ممکن است به شهرت شرکت آسیب برساند.
ارائه راهکارهای سریع و موثر برای مدیریت بحران‌های ارتباطی.
تحقیق و تحلیل 
بررسی و تحلیل روندهای بازار و فعالیت‌های رقبا.
ارائه گزارش‌های تحلیلی از عملکرد روابط عمومی و پیشنهاد راهکارهای بهبود.
شرایط احراز :
مدرک تحصیلی در رشته‌های ارتباطات، روابط عمومی، بازاریابی یا رشته‌های مرتبط.
حداقل 4 سال سابقه کار در حوزه روابط عمومی یا بازاریابی.
تجربه در برگزاری رویدادها و مدیریت پروژه‌های روابط عمومی.
تسلط به زبان انگلیسی (نوشتاری و گفتاری).
مهارت‌های عالی در نوشتن، ویرایش و تولید محتوا.
توانایی کار تیمی و مدیریت چند پروژه به صورت همزمان.
خلاقیت، انعطاف‌پذیری و توانایی حل مسئله.

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=2971666
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه