۱ سال پیش

استخدام کارشناس فروش (بازاریاب و ویزیتور) برای شرکت اسنپ مارکت Pro در اسلام شهر

دورکاری
سابقه دارد (۱ سال)
از ۵ میلیون تومان
ساعات کاری مختلف
(شنبه تا چهارشنبه)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

شرکت اسنپ مارکت Pro در اسلام شهر (تهران) برای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است:

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس فروش (بازاریاب و ویزیتور)  مسئولیت جستجو و یافتن سوپرمارکت ها و عقد قرارداد با آنها را برعهده دارد. وظایف جذب سوپرمارکت شامل این موارد است: - شناسایی سوپرمارکت های مناسب - متقاعد کردن آنان به نصب برنامه و خرید از محصولات اسنپ ساپلای - ارایه گزارش عملکرد هفتگی - آموزش رایگان و حرفه ای کسب - امکان پیشرفت و ارتقاء شغلی باتوجه به عملکرد و امتیاز مزایا: - پورسانت عالی و متمرکز شرایط استخدام: - پرتلاش و دارای روحیه کار تیمی - فن بیان خوب و مهارت ارتباطی بالا - منظم؛ فعال و پیگیر - پشتکار قوی - سن زیر 40 - آشنایی با مناطق اسلام شهر - با انگیزه و مسئولیت پذیر - جنسیت: خانم و آقا
حقوق از 5 الی 20 میلیون تومان

درباره شرکت: اسنپ مارکت Pro جدیدترین سرویس خانواده اسنپ است که فرایند خرید محصولات اولیه رستورانی را تسهیل می کند. تامین کنندگان مواد غذایی و رستورانی از طریق اپلیکیشن اسنپ مارکت پرو محصولات خود را برای فروش به جامعه هدف عرضه می کنند. در واقع اسنپ ساپلای حلقه متصل کننده تولید کنندگان و مصرف کنندگان مواد اولیه و مواد غذایی به صورت عمده محسوب می شود.  

متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2636858
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه