آگهی استخدامی متناسب با شغل و رشته خود را بیابید

جستجوی آگهی مناسب شما

استخدام کارشناس فروش با حقوق ثابت در شرکت استارتاپ نادین سامانه آینده

  • بروزرسانی:
  • ارسال کننده: (کارمند 22 (پیرعلیا))
موقعیت: تهران
جنسیت: نامشخص
مقطع: ندارد
  • اطلاعات تماس: aida.habb@gmail.com
  • تلفن: 88503538 کپی
  • مهلت: ۱۳۹۹/۰۹/۱۹
  • منبع: ایران استخدام
اطلاعات بیشتر آگهی ویژه

آگهی استخدام شرکت استارت آپ نادین سامانه آینده

شرکت استارت آپ نادین سامانه آینده فعال در حوزه طراحی و توسعه سیستم های سفارشی نرم افزاری واقع در تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است:

عنوان شغلی شرایط و توضیحات
کارشناس فروش یک شرکت استارت آپ فعال در حوزه طراحی و توسعه سیستم های سفارشی نرم افزاری به دنبال فردی است خلاق و با قدرت تحلیل ذهنی بالا برای پیوستن به تیم فروش خود، که با کمک به تیمی پویا و فعال و مشتاق پیشرفت و دارای درکی عمیق از محصول و خدمات شرکت به رشد کسب و کار کمک نماید.
چنانچه تمایل دارید تا در محیطی فعالیت کنید که هر روز فرصت یادگیری و پیشرفت داشته باشید. روحیه کار تیمی دارید و از ارتباط با افراد جدید لذت می برید شرکت ما مکان مناسبی برای فعالیت شما خواهد بود.
توانمندی های مورد نیاز:
– آشنایی با اصول مذاکره و فروش ومفاهیم آن
– با انگیزه، فعال، پیگیر و پر تلاش
– دارای فن بیان و روابط عمومی قوی
– منعطف، منظم و آموزش پذیر
– دارای روحیه کار گروهی
– آشنا به فروش B2B , B2C
حقوق ثابت+ بیمه+ پاداش+ پورسانت+ محیط کار امن و حرفه ای (همکاری طولانی مدت)
ما یک استارت آپ فعال در حوزه طراحی و توسعه سیستم های سفارشی نرم افزاری هستیم و با داشتن یک ایده ناب و برتر به دنبال یک کارشناس فروش پرانرژی و مشتاق و پرگیریم تا به تیم فروش شرکت ما بپیوندد و به رشد ایده و کسب و کارمان کمک کند. مسئولیت های اصلی کارشناس فروش شامل ایجاد ارتباط با مشتریان بالقوه، برقراری تماس فروش، به روزرسانی مداوم پایگاه داده CRM ما و دستیابی به اهداف فروش است.
شرایط عمومی:
– رسیدگی به هر گونه سوال مشتری در مورد محصولات و خدماتی است که شرکت ارائه می دهد.
–  به روز رسانی مداوم دانش خود  در مورد محصولات ، خدمات و سیاست های شرکت.
–  ایجاد ارتباط موثر با مشتریان و معرفی شرکت و خدمات به آنها
– مستند سازی فعالیت های روزانه
– شرکت در جلسات اتاق فکر تیم فروش
– پیگیری موثر و تقویت کانال های ارتباطی با مشتریان
– برنامه ریزی برای حضور میدانی و برقراری جلسات با مشتریان
– کشف اولویت ها و موارد کلیدی هر مشتری
– کمک در راستای تجزیه و تحلیل رقبا
– دارای روحیه یادگیری و پیگیری
– برون گرا، اجتماعی و خوش اخلاق
– دارای ظاهر آراسته و موقر
– تسلط بر مستند سازی مذاکرات و گزارشات
– استان و شهر مورد نیاز: تهران

متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

نمایش اطلاعات تماس گزارش مشکل آگهی
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ 1391/1/10 راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی