۵ سال پیش

استخدام کارشناس فروش در شرکت داروسازی پرنیان

حضوری
سابقه ندارد

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت داروسازی پرنیان

شرکت داروسازی پرنیان واقع در البرز جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است:

ردیف عنوان شغلی شرح موقعیت شغلی استان موردنیاز شهر مورد نیاز
1 کارشناس فروش شرکت داروسازی پرنیان تولید کننده محصولات سلامتی در زمینه های مکمل های گیاهی، دمنوش و پک های سلامتی است که محصولات خود را از طریق مشاوران سلامتی بصورت مستقیم به مصرف کنندگان نهایی عرضه می کند. بنابراین انتظار می رود متقاضیان، علاقمند به کسب آموزش های مرتبط با سلامت و همچنین علاقمند به برقراری ارتباط با افراد و دارای روابط عمومی مناسب و شخصیت برونگرا باشند. اگر این ویژگی ها را داشته باشید، به چیز دیگری برای آغاز همکاری با پرنیان نیاز نخواهید داشت.
سابقه کار قبلی برای شروع کار در شرکت پرنیان الزامی نیست و ملاک انتخاب افراد اشتیاق آنها به پیشرفت و موفقیت و علاقه برای خدمت به جامعه در حوزه سلامت است. آنچه که در این زمینه لازم دارید توسط شرکت پرنیان در اختیارتان قرار خواهد گرفت و دوره آموزشی مرتبط با سلامت و مهارتهای مرتبط با مشاوره و فروش به مشتریان توسط واحد آموزش پرنیان بصورت رایگان برای متقاضیان برگزار می شود و پس از آن متقاضیان می توانند همکاری خود را با شرکت داروسازی پرنیان آغاز نمایند.
با توجه به طیف وسیع و متنوع محصولات در شرکت پرنیان (بیش از 120 محصول) و کیفیت و اثربخشی فوق العاده محصولات، استقبال جامعه از محصولات پرنیان بسیار زیاد است. برای مشاوران سلامتی 2/400/000 تومان «حقوق پایه» در نظرگرفته شده است.
میزان پاداش مشاور بر اساس فروش روزانه (علاوه بر 2/400/000 تومان حقوق پایه):
فروش روزانه 450/000 تومان (6 فاکتور) = 500/000 تومان پاداش ماهانه
فروش روزانه 600/000 تومان (8 فاکتور) = 1/500/000 تومان پاداش ماهانه
فروش روزانه 750/000 تومان (10 فاکتور) = 2/500/000 تومان پاداش ماهانه
امکان جذب یا ارتقاء مشاوران به سرپرست فروش فراهم است و سرپرستان فروش علاوه بر دریافت 5/000/000 تومان «حقوق پایه»، تا 4% از میزان فروش تیم تحت سرپرستی خود کارمزد دریافت خواهند کرد. حداقل درآمد ماهانه سرپرستان فروش 5/000/000 تومان و قابل افزایش تا 25/000/000 تومان در ماه است.
معرفی شرکت:
شرکت داروسازی پرنیان با عزمی راسخ و همتی بلند سالهاست که گام در مسیر احیاء و بالندگی صنعت گیاهان دارویی گذاشته است تا با وارد کردن گیاهان در زندگی روزمره مردم علاوه پیشگیری از بروز بیماری ها بتواند گامی موثر در مسیر تکمیل مراحل درمان افراد بردارد. پرنیان با ارائه طیف وسیعی از محصولات سلامتی تحت برند «نیل تاک» بیش از ۱۲۰ محصول در زمینه های مختلف اعم از دمنوش ها، عرقیات و مکمل های درمانی را در قالب «پک های سلامتی نیل تاک» برای بهبود کیفیت زندگی و سلامت مصرف کنندگان ارائه نموده است.
البرز تهران- کرج و حومه

متقاضیان محترم لطفا رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده ارسال و جهت قرار جلسه مصاحبه با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=1170699
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه