• ۱۴۰۱/۰۲/۲۷
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت مشاوران هماهنگ یار

استخدام شرکت مشاوران هماهنگ یار

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت مشاوران هماهنگ یار


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت مشاوران هماهنگ یار

۱۳ خرداد ۱۴۰۱
استخدام کارشناس فروش با سابقه در شرکت مشاوران هماهنگ یار

شرکت مشاوران هماهنگ یار، فعال در زمینه واردات و فروش مواد اولیه پلیمری ،به منظور تکمیل کادر فروش خود در تهران از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش تعداد: دو نفر جنسیت: آقا و خانم سابقه کاری: 2 سال مقطع تحصیلی: کارشناسی- کارشناسی ارشد در یکی از رشته های پلیمر؛ شیمی پلیمر و شیمی منطقه: تمام محله ها حقوق: از 7 میلیون تومان متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۲ شهریور ۱۴۰۰
استخدام کارشناس فروش با حداقل مدرک لیسانس در شرکت مشاوران هماهنگ یار

آگهی استخدام شرکت مشاوران هماهنگ یار در تهران شرکت مشاوران هماهنگ یار فعال در زمینه تامین و فروش پلاستکهای مهندسی و محصولات مرتبط، برای تکمیل کادر فروش خود در تهران به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش با مدرک تحصیلی لیسانس یا بالاتر در رشته پلیمر، شیمی پلیمر و شیمی، فیزیک مدیریت بازرگانی دارای روابط عمومی و تمرکز ودقت بالا برخوردار متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ مرداد ۱۴۰۰
استخدام کارشناس فروش در شرکت مشاوران هماهنگ یار

آگهی استخدام شرکت مشاوران هماهنگ یار در تهران شرکت مشاوران هماهنگ یار فعال در زمینه تامین و فروش پلاستیک های مهندسی و محصولات مرتبط در تهران برای تکمیل کادر فروش خود از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش با مدرک تحصیلی لیسانس یا بالاتر در رشته پلیمر، شیمی پلیمر و شیمی، فیزیک و مدیریت بازرگانی دارای روابط عمومی و تمرکز و دقت بالا متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۳۰ خرداد ۱۴۰۰
استخدام کارشناس فروش جهت شرکت مشاوران هماهنگ یار در تهران

استخدام شرکت مشاوران هماهنگ یار در تهران شرکت مشاوران هماهنگ یار در زمینه تامین و فروش پلاستکهای مهندسی و محصولات مرتبط در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش با مدرک تحصیلی لیسانس یا بالاتر در رشته پلیمر، شیمی پلیمر و شیمی، فیزیک و مدیریت بازرگانی متقاضی بایستی دارای روابط عمومی و تمرکز و دقت بالا برخوردار باشد. متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۰ آذر ۱۳۹۹
استخدام کارشناس فروش در شرکت مشاوران هماهنگ یار

استخدام شرکت مشاوران هماهنگ یار شرکت مشاوران هماهنگ یار فعال در زمینه تامین و فروش پلاستک های مهندسی و محصولات مرتبط در تهران جهت تکمیل کادر فروش خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش با مدرک تحصیلی لیسانس یا بالاتر در رشته پلیمر، شیمی پلیمر و شیمی متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۲ شهریور ۱۳۹۹
استخدام کارشناس فروش جهت شرکت مشاوران هماهنگ یار در تهران

آگهی استخدام شرکت مشاوران هماهنگ یار شرکت مشاوران هماهنگ یار فعال در زمینه تامین و فروش پلاستکهای مهندسی و محصولات مرتبط، برای تکمیل کادر فروش خود در تهران به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فروش با مدرک تحصیلی لیسانس یا بالاتر در رشته پلیمر متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۲ شهریور ۱۳۹۹
استخدام کارشناس حسابداری در شرکت مشاوران هماهنگ یار

استخدام شرکت مشاوران هماهنگ یار شرکت مشاوران هماهنگ یار در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط ذیل دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس حسابداری دو نفر خانم فارغ التحصیل در رشته حسابداری با حداکثر سن 30 سال متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۸ مرداد ۱۳۹۹
استخدام کارشناس حسابداری در شرکت مشاوران هماهنگ یار

استخدام شرکت مشاوران هماهنگ یار شرکت مشاوران هماهنگ یار واقع در تهران جهت تکمیل نیروی انسانی در بخش مالی خود با شرایط زیر استخدام می نماید: عنوان شغل شرایط احراز کارشناس حسابداری تعداد مورد نیاز: دو نفرفارغ التحصیل رشته حسابداری جنسیت: خانم با حداکثر30 سال سن متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۵ مرداد ۱۳۹۸
استخدام کارشناس فروش در شرکت مشاوران هماهنگ یار

آگهی دعوت به همکاری شرکت مشاوران هماهنگ یار شرکت مشاوران هماهنگ یار فعال در زمینه تامین و فروش پلاستکهای مهندسی و محصولات مرتبط ،برای تکمیل کادر فروش خود در تهران استخدام مینماید: ردیف عنوان شغلی شرایط احراز 1 کارشناس فروش با مدرک تحصیلی لیسانس یا بالاتر در رشته پلیمر از واجدین شرایط درخواست میگردد رزومه خود را به ایمیل درج شده در اگهی ارسال فرمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ بهمن ۱۳۹۶
استخدام کارشناس فروش پلیمر در شرکت مشاوران هماهنگ یار

آگهی استخدام شرکت مشاوران هماهنگ یار شرکت مشاوران هماهنگ یار یکی از شرکت های برتر در زمینه واردات و فروش مواد پلیمری مهندسی در تهران دعوت به همکاری می نماید: سمت (ردیف شغلی) جنسیت مدرک تحصیلی مهارت های لازم کارشناس فروش مرد / زن مهندسی پلیمر (لیسانس / فوق لیسانس) یا فوق لیسانس MBA آشنایی با زبان انگلیسی آشنایی با نرم افزارهای آفیس (EXCEL-POWERPOINT-WORD) آشنایی با کاربردهای مواد پلیمری در تولید قطعات مختلف ارتباط عمومی بالا و بیان شیوا متقاضیان واجد شرایط رزومه خود را به ایمیل اعلام شده ارسال...

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=1751230
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد