۱ ماه پیش

استخدام کارشناس فروش دیتاسنتر مسلط به اصول و فنون مذاکره در شرکت آسیاتک

حضوری
مقطع تحصیلی اعلام نشده
سابقه دارد (۳ سال)
حقوق توافقی
مرد و زن
تمام وقت

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت آسیاتک

 

شرکت آسیاتک در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارشناس فروش دیتاسنتر ما در معاونت کسب و کار آسیاتک به دنبال فردی وظیفه‌شناس و مسئولیت‌پذیر با توانایی مدیریت زمان و کیفیت مداری هستیم تا درتماس با مشتریان بالقوه یا موجود و مذاکره در مورد چگونگی پاسخگویی خدمات به نیازهای آنها، اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص قراردادها یا سایر اطلاعات مربوط به خدمات خریداری شده و ... با ما همکاری داشته باشد. اگر فکر میکنید که توانایی در تکنیک های حل مساله و تصمیم گیری جزء ویژگی های شماست، و همچنین قصد پیوستن به سازمان حرفه ای و پویا را دارید، ما در تیم جذب و استخدام آسیاتک منتظر رزومه ی شما هستیم. برخی از الزامات کلیدی این شغل به شرح زیر است:
وظایف کلیدی:
پاسخگویی به سوالات مشتریان در مورد خدمات ، قیمت ها، در دسترس بودن یا شرایط اعتبار
پیگیری و انجام مذاکرات با مشتری تا عقد قرارداد با آنها
تعامل با مشتریان برای رفع مشکلات و پشتیبانی مداوم ، پس از فروش
تماس با مشتریان بالقوه یا موجود و مذاکره در مورد چگونگی پاسخگویی خدمات به نیازهای آنها
اطلاع رسانی به مشتریان در خصوص قراردادها یا سایر اطلاعات مربوط به خدمات خریداری شده
حفظ سوابق مشتری
مذاکره در مورد قیمت ها یا شرایط فروش یا توافق نامه های خدمات
تاعلام قیمت ها، شرایط اعتبار، شرایط قرارداد یا تاریخ تحقق خدمات
اعلام قیمت ها، شرایط اعتبار، شرایط قرارداد یا تاریخ تحقق خدمات
هماهنگی و بررسی فعالیت های مربوط به فروش و حسابداری خدمات و ثبت سوابق عملیات دریافت و ارسال
تعامل و همفکری در مورد، نیاز تجهیزاتی با مشتریان بالقوه و ارائه راهکار در مورد انواع تجهیزات برای خرید به مشتریان
ثبت سوابق مکاتبات ، درخواست های پیشنهادی و مجموعه اعتبارات
ارزیابی پتانسیل بازاریابی مکان های فروشگاه جدید و موجود با توجه به آمار و هزینه ها
حفظ اطلاعات فعلی در مورد تعرفه ها ، مجوزها و محدودیت ها
شایستگی های کلیدی:
حداقل ۳ سال تجربه کاری در صنعت
تسلط در مدیریت ارتباط با مشتری
مسلط در اصول و فنون مذاکره
آشنایی کافی با اصول روان شناسی فروش
مسلط در اصول عقد قرارداد و قوانین و مقررات تجارت داخلی
آشنایی با تکنیک های حل مساله و توان تصمیم گیری
آشنایی نسبی با مدیریت زمان
توانمند در کیفیت مداری

متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=2960596
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه