آگهی استخدامی متناسب با شغل و رشته خود را بیابید

جستجوی آگهی مناسب شما

استخدام کارشناس پشتیبانی و امور مشتریان در شرکت تپ سی

  • بروزرسانی:
  • ارسال کننده: (کارمند پانزده (الهی))

منقضی شده [ مهلت نمایش این آگهی در ایران استخدام به پایان رسید ]

اطلاعات بیشتر آگهی ویژه

آگهی دعوت به همکاری شرکت تپ سی در تهران

شرکت تپ سی در تهران به منظور تکمیل تیم مرکز تماس (امور مشتریان) شیفت صبح و عصر خود از علاقمندان با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

ردیف عنوان شغلی وظایف و مسئولیت ها تحصیلات و تجربیات مهارت و شایستگی های مورد نیاز
1 کارشناس پشتیبانی و امور مشتریان 1-پاسخگویی تماس های ورودی دریافت شده از کلیه استفاده کنندگان از تپ سی شامل سفیران و مسافران
2-انجام تماس خروجی برای پیگیری موارد گزارش شده
3-پاسخگویی تیکت های ارسال شده از سوی سفیر / مسافران تپ سی
4-پاسخگویی تماس های مربوط به تپ سی تلفنی
5-ارائه ایده های نو به مدیریت بخش در جهت کمک به بهبود مداوم فرایندها؛
6-شركت در دوره هاي آموزشي كه جهت ارتقاء سطح فنی و مهارت های ارتباطی برگزار ميشود؛
7-پيروی و حضور در شيفتهای تعيين شده طبق برنامه زمانی هفتگی و رعایت نظم و انضباط کاری بخش و همکاری در شیفتهای جایگزین.
1-دارای مدرک کاردانی یا کارشناسی در کلیه رشته ها؛
2-آشنایی با مفاهیم، فرایندها، قوانین و مقرارت مرکز تماس؛
3-سابقه کار در مرکز تماس و پشتیبانی مزیت محسوب می شود.
-مهارت های پاسخگویی تلفنی
-مهارت های ارتباطی با دیگران
-مهارت های رضایت مشتری
-آشنایی کامل با نرم افزار آفیس (ورد و اکسل)
-آشنایی با صفحات گسترده آنلاین گوگل ( گوگل داک ، شیت و اسلاید)
-آشنایی با معیارهای سنجش کیفیت در مراکز تماس
-ورود صحیح و دقیق اطلاعات در سیستم های مدیریت مشتری تپ سی
-توانایی مدیریت مشتری
-فراهم نمودن ایده هایی به مدیریت برای بهبود عملکرد در راستای پیشبرد فعالیت شرکت و همچنین خلاقیت در انجام وظایف محوله
-شرکت در دوره های آموزشی و کسب دانش در زمینه های مرتبط با کار در مواقعی که لزوم به بهبود است
-توانایی انجام همزمان چند وظیفه با کیفیت بالا
-صبوری و نظم در انجام کارها
-توانایی به خاطر سپردن ، دسته بندی و خلاصه نمودن مسائل
-توانایی تایپ فارسی و انگلیسی
-توانایی کار تیمی و فعالیت های تیمی در محیط مرکز تماس
-توانایی هماهنگی با تغییرات پروسه ها و بروز بودن درباره آخرین اخبار و اطلاعیه های درون سازمانی
-مهارت کنترل خشم و استرس
-توانایی حضور در مرکز تماس بر اساس شیفت های کاری چرخشی و اعلام شده توسط مرکز تماس (روزانه ، ماهانه )
-هماهنگی با قوانین مرکز تماس و احترام به کلیه همکاران در زمان حضور در شرکت
-حفظ اطلاعات محرمانه شرکت و اجتناب از ارائه اطلاعات به افرادی خارج از مجموعه تپسی
-توانایی تکلم به صورت شفاف و واضح

-محل فعالیت تهران : غرب تهران (سردارجنگل)

متقاضیان میتوانند رزومه خود را به آدرس ایمیل درج شده در آگهی ارسال نمایند.

برچسب ها:
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ 1391/1/10 راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی