آگهی استخدامی متناسب با شغل و رشته خود را بیابید

جستجوی آگهی مناسب شما

استخدام کارشناس پشتیبانی و امور مشتریان در شرکت تپ سی

  • بروزرسانی:
  • ارسال کننده: (کارمند 17 (کاظمی))

منقضی شده [ مهلت نمایش این آگهی در ایران استخدام به پایان رسید ]

اطلاعات بیشتر آگهی ویژه

استخدام شرکت تپ سی

شرکت تپ سی به منظور تکمیل تیم مرکز تماس (امور مشتریان) از واجدین شراط ذیل در تهران دعوت به همکاری می نماید:

ردیف عنوان شغلی وظایف و مسئولیت ها تحصیلات و تجربیات مهارت و شایستگی های مورد نیاز
1 کارشناس پشتیبانی و امور مشتریان 1-پاسخگویی تماس های ورودی دریافت شده از کلیه استفاده کنندگان از تپ سی شامل سفیران و مسافران

2-انجام تماس خروجی برای پیگیری موارد گزارش شده

3-پاسخگویی تیکت های ارسال شده از سوی سفیر / مسافران تپ سی

4-پاسخگویی تماس های مربوط به تپ سی تلفنی

5- ارائه ایده های نو به مدیریت بخش در جهت کمک به بهبود مداوم فرایندها؛

6- شركت در دوره هاي آموزشي كه جهت ارتقاء سطح فنی و مهارت های ارتباطی برگزار ميشود

7- پيروی و حضور در شيفتهای تعيين شده طبق برنامه زمانی هفتگی و رعایت نظم و انضباط کاری بخش و همکاری در شیفت های جایگزین

1- دارای مدرک کاردانی یا کارشناسی درکلیه رشته ها

2- آشنایی با مفاهیم، فرایندها، قوانین و مقرارت مرکز تماس

3- سابقه کار در مرکز تماس و پشتیبانی مزیت محسوب می شود

1- مهارت های پاسخگویی تلفنی

2- مهارت های ارتباطی با دیگران

3- مهارت های رضایت مشتری

4- آشنایی کامل با نرم افزار آفیس (ورد و اکسل)

5- آشنایی با صفحات گسترده آنلاین گوگل ( گوگل داک ، شیت و اسلاید)

6- آشنایی با معیارهای سنجش کیفیت در مراکز تماس

7- ورود صحیح و دقیق اطلاعات در سیستم های مدیریت مشتری تپ سی

8- توانایی مدیریت مشتری

9- فراهم نمودن ایده هایی به مدیریت برای بهبود عملکرد در راستای پیشبرد فعالیت شرکت و همچنین خلاقیت در انجام وظایف محوله

10- شرکت در دوره های آموزشی و کسب دانش در زمینه های مرتبط با کار در مواقعی که لزوم به بهبود است

11- توانایی انجام همزمان چند وظیفه با کیفیت بالا

12- صبوری و نظم در انجام کارها

13- توانایی به خاطر سپردن ، دسته بندی و خلاصه نمودن مسائل

14- توانایی تایپ فارسی و انگلیسی

15- توانایی کار تیمی و فعالیت های تیمی در محیط مرکز تماس

16- توانایی هماهنگی با تغییرات پروسه ها و بروز بودن درباره آخرین اخبار و اطلاعیه های درون سازمانی

17- مهارت کنترل خشم و استرس

18- توانایی حضور در مرکز تماس بر اساس شیفت های کاری چرخشی و اعلام شده توسط مرکز تماس (روزانه، ماهانه)

19- هماهنگی با قوانین مرکز تماس و احترام به کلیه همکاران در زمان حضور در شرکت

20- حفظ اطلاعات محرمانه شرکت و اجتناب از ارائه اطلاعات به افرادی خارج از مجموعه تپسی

21- توانایی تکلم به صورت شفاف و واضح

ساعت کاری: شیفت صبح و عصر

برچسب ها:
آگهی های مشابه
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ 1391/1/10 راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی