۱ سال پیش
استخدام کارمند اداری خانم برای مجموعه معتبر در اصفهان
حضوری
سابقه دارد (۲ سال)
از ۶ میلیون تومان
تمام وقت
(شنبه تا چهارشنبه 8:00 الی 17:00 و پنجشنبه تعطیل)
(شنبه تا چهارشنبه 8:00 الی 17:00 و پنجشنبه تعطیل)
منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی
یک مجموعه معتبر جهت تکمیل کادر خود در اصفهان از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری میکند.
عنوان شغلی | شرایط احراز |
کارمند اداری |
جنسیت: خانم
مقطع تحصیلی: کارشناسی
رشته تحصیلی: برق، کامپیوتر
سابقه کاری: 2 سال
حقوق: از 6 میلیون تومان
استان مورد نیاز: اصفهان
شهر مورد نیاز: اصفهان
حداقل سن 25 سال
مسلط به نرم افزار آفیس (Word و Excel) مدرک کارشناسی (ترجیحا فنی) دارای روابط عمومی بالا، فن بیان قوی پیگیر، متعهد و منظم ساعت کاری از شنبه تا چهارشنبه 8:00 الی 17:00 و پنجشنبه تعطیل نوع قرارداد: تمام وقت به همراه بیمه و مزایا مزایا:
بیمه
بیمه تکمیلی پاداش |
متقاضیان واجد شرایط میتوانند جهت ارسال رزومه خود، روی دکمه ارسال رزومه کلیک نمایند.
اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
- ثبتنام —
- ایمیل —
- تلفن —
دستهبندی آگهیهای استخدام