• ۱۴۰۲/۰۲/۱۷
  • 0k نظر «نمایش»

استخدام شرکت رشاب طرح

استخدام شرکت رشاب طرح

  • بروزرسانی:
اطلاعات بیشتر

آگهی های استخدام شرکت رشاب طرح


لینک های مرتبط:

شرکت های معتبر | اپلیکیشن استخدام | جستجوی شغل | لیست مشاغل | لیست استانها | کانال تلگرام | اینستاگرام
جهت عضویت در سامانه اطلاع رسان آگهی های استخدام کشور از طریق پیامک و ایمیل اینجا کلیک نمایید

آرشیو آگهی های استخدام شرکت رشاب طرح

۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲
استخدام نیروی نظارت کارگاهی برای شرکت رشاب طرح در کرمانشاه

شرکت رشاب طرح جهت تکمیل کادر خود در استان کرمانشاه، شهر کرمانشاه از متقاضیان واجد شرایط دعوت به همکاری می‌کند. عنوان شغلی شرایط احراز نیروی نظارت کارگاهی جنسیت: آقامقطع تحصیلی: کارشناسی، کارشناسی ارشدرشته تحصیلی: عمران، محیط زیست، مکانیکسابقه کاری: مهم نیستحقوق: از ۱۰ میلیون توماناستان مورد نیاز: کرمانشاهشهر مورد نیاز: کرمانشاه متقاضیان واجد شرایط می‌توانند جهت ارسال رزومه خود، روی دکمه ارسال رزومه کلیک نمایند.

مشاهده بیشتر
۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۲
دعوت به همکاری کارآموز عمران در زمینه آب و فاضلاب در شرکت رشاب طرح

شرکت رشاب طرح در زمینه طراحی شبکه های آب و فاضلاب و طراحی تصفیه خانه جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر در تهران (منطقه ۸، نارمک) دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارآموز عمران چند نفر/ آقا و خانم رشته های تحصیلی مورد نیاز عمران - محیط زیست- آب و فاضلاب - مهندس شیمی - بهداشت محیط- مکانیک شرایط و طول دوره کارآموزی 3 ماه میباشد حقوق و مزایای دوره کارآموزی توافقی میباشد امکان استخدام بعد از وجود دارد مهارت هایی که در طول دوره فرا خواهند گرفت طراحی شبکه آب و فاضلاب - طراحی تصف...

مشاهده بیشتر
۲۹ فروردین ۱۴۰۲
استخدام حسابدار خانم در شرکت رشاب طرح

شرکت رشاب طرح در تهران (محدوده نارمک) برای تکمیل کادر خود به افراد با شرایط زیر نیاز دارد: عنوان شغلی شرایط احراز حسابدار خانم یک نفر مسلط به سپیدار با حقوق و دستمزد توافقی و آشنا به حسابداری پیمانکاری 1-3 سال سابقه متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۳ اسفند ۱۴۰۱
استخدام کارشناس فنی بصورت تمام وقت در شرکت رشاب طرح

شرکت رشاب طرح در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز کارشناس فنی دفتر فنی پیمانکار آقا / یک نفر بصورت حضوری و تمام وقت حقوق توافقی با حداقل سابقه ده سال جهت پروژه های مرتبط با تاسیسات آب (شبکه توزیع آب و خط انتقال آب از جنس پلی اتیلن و چدن داکتیل، مخزن بتنی آب ، ایستگاه پمپاژ و ...) متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۶ آبان ۱۴۰۱
استخدام ناظر پروژه تصفیه خانه برای شرکت رشاب طرح در کرج

شرکت رشاب طرح در کرج برای تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز ناظر پروژه تصفیه خانه آقا یک نفر بصورت حضوری و تمام وقت حقوق توافقی با حداقل سابقه 5 سال جهت نظارت بر پروژه های مرتبط با تاسیسات آب و فاضلاب متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۶ تیر ۱۴۰۱
استخدام مسئول دفتر برای شرکت رشاب طرح در تهران

شرکت رشاب طرح برای تکمیل کادر خود در تهران (هفت حوض) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مسئول دفتر خانم یک نفر مقطع تحصیلی: کارشناسی با روابط عمومی بالا فعال و با انگیزه برای مسئول دفتر مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱
دعوت به همکاری کارآموز برای شرکت رشاب طرح در زمینه آب و فاضلاب

شرکت فنی و مهندسی رشاب طرح یک شرکت عمرانی فعال در زمینه آب و فاضلاب واقع در شرق تهران از دانشجویان و فارغ التحصیلان با شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: ردیف تحصیلات شرایط احراز 1 مهندسی عمران کاراموز دانشجو آقا و خانم 2 مهندسی آب و فاضلاب 3 مهندسی شیمی 4 مهندسی بهداشت محیط متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند

مشاهده بیشتر
۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام سرپرست کارگاه (آب و فاضلاب) در شرکت رشاب طرح

شرکت رشاب طرح یک شرکت پیمانکاری جهت تکمیل کادر کارگاهی خود در تهران از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز سرپرست کارگاه(آب و فاضلاب) آقا / یک نفر بصورت حضوری و تمام وقت حقوق توافقی با حداقل سابقه ده سال جهت پروژه های مرتبط با تاسیسات آب (شبکه توزیع آب و خط انتقال آب از جنس پلی اتیلن و چدن داکتیل، مخزن بتنی آب ، ایستگاه پمپاژ و ...) متقاضیان واجد شرایط می توانند رزومه خود را به ایمیل و شماره واتساپ زیر ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱
استخدام مسئول دفتر مدیر عامل برای شرکت رشاب طرح در تهران

شرکت آب و فاضلاب رشاب طرح در راستای تکمیل کادر خود در تهران (منطقه 8 - هفت حوض) از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید: عنوان شغلی شرایط احراز مسئول دفتر خانم یا آقا فعال و با انگیزه برای مسئول دفتر مدیر عامل متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

مشاهده بیشتر
۱۹ تیر ۱۴۰۰
جذب کارآموز آقا با مدرک عمران، شیمی، بهداشت محیط، آب و فاضلاب در شرکت رشاب طرح

آگهی استخدام شرکت فنی و مهندسی رشاب طرح در تهران شرکت فنی و مهندسی رشاب طرح فعال در زمینه آب و فاضلاب واقع در شرقِ تهران جهت تکمیل کادر خود به افراد واجد شرایط زیر نیازمند است: عنوان شغلی شرایط احراز کارآموز جنسیت: آقا دانشجو و فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران، مهندسی آب و فاضلاب، مهندسی شیمی و بهداشت محیط با رویرکرد استخدام متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های ارتباطی اعلام شده در آگهی درخواست خود را جهت استخدام ثبت نمایند.

مشاهده بیشتر

اگر دیدگاهی درباره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خود را در سایت درج کنید.

  • امکان تأیید نظرات سیاسی وجود ندارد.
  • امکان تایید نظراتی که حاوی اخبار غیر قابل تأیید از طریق خبرگزاری های معتبر می باشند، وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظراتی که حاوی اطلاعات تماس شخصی افراد و یا ID شبکه های مجازی ارتباطی می باشند وجود ندارد.
  • امکان تأیید نظرات کاربرانی که به هر طریقی قصد مأیوس کردن سایرین را دارند وجود ندارد.
  • هرگونه تحریک، تحقیر و کنایه به سایر افراد (مسئول و غیر مسئول) غیر مجاز می باشد.
  • امکان هماهنگی برای هرگونه ملاقات حضوری چه به صورت دسته جمعی و چه فردی توسط کاربران سایت وجود ندارد.

https://iranestekhdam.ir/?p=2491986
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد