۱ سال پیش

استخدام کارمند اداری در انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلای اصفهان
No Image

استخدام کارمند اداری در انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلای اصفهان

انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلای اصفهان
اصفهان
منقضی شده

حضوری
سوابق مختلف
حقوق توافقی
پاره وقت
(ساعت 9 الی 14 - هر روز هفته)

منقضی شده
اطلاعات بیشتر
بروزرسانی

انجمن تولیدکنندگان و صادرکنندگان طلای اصفهان برای تکمیل کادر اداری خود به یک نفر کارشناس اداری با شرایط زیر نیاز دارد.

عنوان شغلی شرایط احراز
کارمند اداری آقا و خانم
دارا بودن مدرک کاردانی / کارشناسی
نیازی به سابقه کار نیست ولی کسی که سابقه کاری دارد در شرایط مساوی دارای اولویت است
آشنا به اصول و قوانین اداری
آشنا به اصول گزارش نویسی
آشنایی با اینترنت
آشنا به اصول نامه نگاری اداری
آشنا به اصول بایگانی
توانایی برقراری ارتباط موثر با دیگران
آشنایی با اصول مذاکره تلفنی
آشنایی با نرم افزارها اکسل ، ورد و پاورپوینت و فتوشاپ مقدماتی
آموزش پذیری
آراستگی ظاهری
هوش هیجانی بالای 70
برونگرا و علاقمند به ارتباط و تعامل با دیگران
امکان انجام ماموریت های درون شهری
توانایی مدیریت زمان
توانایی مدیریت بحران،‌ تغییر اولویت ها و برنامه ها و انجام کارهای فوری در صورت بروز
قدرت تصمیم گیری

متقاضیان واجد شرایط می توانند از طریق راه های اعلام شده در بخش اطلاعات تماس، ارتباط حاصل نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2637329
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد
× iranestekhdam logo

دریافت آگهی در اپلیکیشن

دانلود برنامه