اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت آماده لذیذ

شرکت آماده لذیذ یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و عرضه کنندگان  محصولات غذایی از نیروهای انسانی متخصص و متعهد در 15 ردیف شغل زیر تهران – آذربایجان شرقی – اصفهان – البرز – خراسان رضوی – گلستان – کردستان – قم – خراسان شمالی – سیستان و بلوچستان – خراسان جنوبی دعوت به همکاری می نماید:

شغل شرایط احراز محل کار
مدیر انبار آقا آقا
3 تا 5 سال تجربه مرتبط و ضامن معتبر – تحصیلات حداقل کارشناسی مرتبط – تجریه فعالیت در خصوص انبارداری ، مدیریت توزیع در تهران و شهرستانها و ثبت سفارشات خصوصاً محصولات غذایی یا FMCG – تسلط به فرآیندهای انبار و توزیع و نرم افزارهای انبارداری – تسلط به مجموعه نرم افزارهای Office – آشنایی کامل با عملیات دریافت، جابجایی، انبارش، تحویل کالا – آشنایی به اصول انبارداری، کدگذاری کالا، آشنایی به انواع سندهای انبار – مدیریت و کنترل امور ورود و خروج ، ثبت، نگهداری و کنترل موجودی انبار – تسلط کامل بر LIFO و FIFO – دارای توان هدایت و سرپرستی و سازماندهی و تقسیم کار –  دارای روحیه خلاق و متعهد به کار- انعطاف در ساعات کاری
محدوده فردیس کرج
مدیر / سرپرست بازاریابی تجاری خانم

Trade Marketing

خانم
3 تا 5 سال تجربه مرتبط – تحصیلات حداقل کارشناسی مرتبط – تجربه فعالیت در زمینه Trade Marketing محصولات غذایی یا FMCG خصوصاً در فروشگاه های زنجیره ای-راهبری تیم های پروموت و سمپل ، مرچندایزیگ و روابط عمومی-تسلط در بازاریابی B۲B -هماهنگی و برگزاری ایونت و جشنواره های در سطح فروشگاه های زنجیره ای و مدیریت فضای مجازی در شبکه های اجتماعی-توانایی ارائه گزارشات روزانه و دوره ای به مدیریت -برنامه ریزی کلان و عملیاتی و تعیین اهداف مرتبط با آن -دارای توان هدایت و سرپرستی و سازماندهی و تقسیم کار -توانایی سرچ و جستجوی مفاهیم روز کاری-توانایی ایده پردازی و الگوبرداری تجاری موفق-دارای روحیه خلاق و متعهد به کار- انعطاف در ساعات کاری
محدوده سعادت آباد تهران
مسئول دفتر خانم خانم
3 سال تجربه مرتبط در زمینه مسئول دفتر مدیران ارشد – تحصیلات حداقل کارشناسی مرتبط – تسلط به مجموعه نرم افزارهای Office -اصول مکاتبات اداری -تسلط در هماهنگی و برنامه ریزی های امور داخلی دفتر مدیر ارشد -تسلط به زبان انگلیسی-دارای روابط عمومی بالا و توانایی برقراری ارتباط موثر در محیط کار-ظاهر آراسته وپوشش مناسب در محیط کار-رازداری و متعهد بودن-وقت شناسی و انضباط کاری- انعطاف در ساعات کاری
محدوده سعادت آباد تهران
سرپرست منابع انسانی و توسعه سیستم (خانم / آقا) خانم / آقا
3 سال تجربه مرتبط – دارای حداقل مدرک تحصیلی کارشناسی، ترجیحا گرایش‏های مهندسی صنایع و مدیریت – تسلط به مجموعه نرم افزارهای Office  خصوصا اکسل – سن 25 تا 35 سال – آشنایی به فرآیندهای اداری و منابع انسانی (جذب نیرو و استخدام، ارتقاء ، حقوق و مزایا ، آموزش ، ارزیابی عملکرد و امور رفاهی … ) – مدیریت در برنامه ریزی استراتژیک، تخصیص منابع، مدل سازی منابع انسانی و روش های رهبری – شناخت و مدیریت فرهنگ سازمانی  – مهارت در انگیزه دادن، توسعه و هدایت کارکنان – خلاق و به روز – انعطاف پذیر – آشنا به قوانین وزارت کار و تامین اجتماعی – فن بیان و روابط عمومی بسیار مناسب -رازداری و متعهد بودن-وقت شناسی و انضباط کاری- انعطاف در ساعات کاری
محدوده سعادت آباد تهران
سرپرست سمپلینگ (خانم/آقا) خانم / آقا
2 سال تجربه مرتبط – دارای تجربه در سرپرستی پروژه های سمپلینگ در تهران و شهرستانها – هماهنگی و برگزاری ایونت و جشنواره های در سطح فروشگاه های زنجیره ای – توانایی ارائه گزارشات روزانه و دوره ای به مدیریت – توانایی ایده پردازی و الگوبرداری تجاری موفق-دارای روحیه خلاق و متعهد به کار- انعطاف در ساعات کاری
محدوده سعادت آباد تهران
سرپرست فروش زنجیره ای در هایپری های تهران
خانم / آقا
خانم / آقا
3 سال تجربه مرتبط – تسلط به اصول و فرآیندهای فروش و بازاریابی زنجیره ای – توانایی هدایت، مدیریت، نظارت و انگیزه بخشی به تیم فروش و تیم سازی – توانمند درحوزه نفوذ به بازار و دارای پشتکار – تسلط به اصول و فنون مذاکره، روابط عمومی بالا و  وقدرت متقاعدسازی  – برنامه‌ریزی و تجزیه و تحلیل میزان فروشهای قبلی و برآورد حجم فروش برای به حد اکثر رساندن تحقق فروش – آشنایی کامل با کلیه فروشگاه های زنجیره ای – توانایی پیگیری تاحصول نتیجه – دارای روحیه خلاق و متعهد به کار- انعطاف در ساعات کاری
محدوده سعادت آباد تهران
سرپرست ثبت سفارشات
خانم / آقا
خانم / آقا
2 سال سابقه مرتبط – دارای تجریه در ثبت سفارشات در سیستم های فروش زنجیره ای – توانایی کنترل و نظارت بر تیم های ثبت سفارش – تمرکز و دقت بالا – -دارای روابط عمومی بالا و توانایی برقراری ارتباط موثر در محیط کار- – فن بیان و روابط عمومی بسیار مناسب -رازداری و متعهد بودن-وقت شناسی و انضباط کاری- انعطاف در ساعات کاری
محدوده فردیس کرج
کارشناس مارکتینگ
(خانم/آقا)
خانم / آقا
آشنایی با دانش بازاریابی و بازار سنجی – تحقیقات بازار –  استراتژی‌های سازمانی و کسب و کار – تسلط بر گرایش‌های مختلف برندسازی و تبلیغات – خلاق و ایده پرداز در فرآیندها مرتبط با فروش و بازاریابی – توانایی سرچ و جستجوی مفاهیم روز کاری-توانایی ایده پردازی و الگوبرداری تجاری موفق- متعهد به کار- انعطاف در ساعات کاری
محدوده سعادت آباد تهران
کارشناس فروش زنجیره ای
(ویزیتور)
خانم / آقا
خانم / آقا
یک سال سابقه مرتبط – روحیه فروشی – مراجعه حضوری روزانه به فروشگاه ها زنجیره ای – ویزیت و دریافت سفارشات فروشگاه های زنجیره ای و تلاش برای افزایش فروش – نظارت و مدیریت بر عملکرد نمایندگان فروش مستقر در فروشگاه ها – نظارت و کنترل چیدمانها و شلف ها در سطح فروش فروشگاه ها و آموزش نیروهای نماینده –  ارائه گزارشات روزانه و ماهانه تحلیل از وضعیت فروش کالاها و رقبا – تسلط به اصول و فنون مذاکره، روابط عمومی بالا و  وقدرت متقاعدسازی  – برنامه‌ریزی و تجزیه و تحلیل میزان فروشهای قبلی و برآورد حجم فروش برای به حد اکثر رساندن تحقق فروش – آشنایی کامل با کلیه فروشگاه های زنجیره ای – توانایی پیگیری تاحصول نتیجه – دارای روحیه خلاق و متعهد به کار- انعطاف در ساعات کاری
استانها و شهرهای اصفهان ، گلستان ، خراسان ، سیستان و بلوچستان ، قم ، کردستان و شهر مراغه
کارشناس فروش زنجیره ای دیسکانت
(خانم/آقا)
خانم / آقا
3 سال تجربه مرتبط در زمینه فروش به فروشگاه های زنجیره ای دیسکانت و اینترنتی ترجیحاً در صنعت محصولات غذایی یا FMCG – روابط عمومی بالا و مسلط به اصول و فنون مذاکره و تکنیک های فروش – با انگیزه و خلاق – توانایی تجزیه و تحلیل و ریشه یابی – توانایی اعزام به ماموریت و نظارت و کنترل بر فروشمحصولات ، چیدمانها و شلف ها در سطح فروشگاه ها و انبارهای فروشگاه های دیسکانت و رائه گزارشات روزانه و ماهانه تحلیلی از وضعیت فروش کالاها و رقبا – توانایی برگزاری جلسات موثر با مشتریان – توان تحلیل وضعیت بازار رقبا و ارائه طرح های افزایش فروش به شکل بیزینس پلن – توانایی ایده پردازی و الگوبرداری تجاری موفق-دارای روحیه خلاق و متعهد به کار- انعطاف در ساعات کاری
محدوده سعادت آباد تهران
کارشناس برنامه ریزی و کنترل فروش آقا آقا
3 سال تجربه مرتبط در زمینه برنامه ریزی و کنترل فروش – مسلط به مفاهیم برنامه ریزی فروش ، تجزیه و تحلیل و آنالیز اطلاعات فروش و هدف گذاری و کنترل فروش – مسلط به اکسل پیشرفته و نرم افزارهای تجزیه و تحلیل آماری – کارشناس یا کارشناسی ارشد صنایع – کامپیوتر و آمار در اولویت هستند – توانایی تهیه انواع گزارش‌ها و ساخت داشبورد گزارش‌گیری – توانایی سرچ و جستجوی مفاهیم روز کاری-توانایی ایده پردازی و الگوبرداری تجاری موفق-دارای روحیه خلاق و متعهد به کار- انعطاف در ساعات کاری
محدوده سعادت آباد تهران
کارشناس سمپل شهرستان آقا آقا
3 سال تجربه مرتبط در زمینه فعالیت در پروژه های سمپل و پروموت – تسلط به مفاهیم سمپل و پروموت در فروشگاه های زنجیره ای – روحیه کار تیمی و روابط عمومی بالا – متعهد و منظم – تسلط به مجموعه نرم افزارهای Office- تجریه و توانایی سوپروایزری پروژه های سمپل – توانایی تیم سازی و منبع یابی پروموتر و سمپلرها – توانایی ایده پردازی و الگوبرداری تجاری موفق-دارای روحیه خلاق و متعهد به کار- انعطاف در ساعات کاری
محدوده سعادت آباد تهران
کارشناس توزیع شهرستان ها آقا آقا
3 سال تجربه مرتبط – تحصیلات حداقل فوق دیپلم –  تسط به برنامه ریزی توزیع محصولات غذایی در حوزه فروش زنجیره ای به شهرستانها ، توانایی تامین وسایل حمل و نقل جهت توزیع بار به شهرستانها-توانایی پیگیری بارهای ارسال -توانایی کار با نرم افزار و مجموعه Office – روابط عمومی بالا و توانایی کار تیمی – انعطاف در ساعات کاری– دقیق ، متعهد و مسئولیت پذیر
محدوده فردیس کرج
کارشناس سیستمی انبار آقا آقا
آشنایی کامل با اصول انبارداری و ثبت های سیستمی در انبار – توانایی کار با نرم افزار و مجموعه Office – روابط عمومی بالا و توانایی کار تیمی – انعطاف در ساعات کاری– دقیق ، متعهد و مسئولیت پذیر – انجام پیگیری ها و تهیه گزارشات انبار – حداکثر 30 سال سن
محدوده فردیس کرج
راننده وانت نیسان آقا آقا
3 سال تجریه مرتبط – راننده پخش زنجیره ای – نیاز به خودرو نمی باشد و خودرو متعلق به شرکت می باشد – سن حداکثر 40 سال- حداقل دیپلم – مسلط به رانندگی با نیسان – توانایی اعزام به ماموریت در شهر کرج / تهران و شهرستانها – امانت دار و با روابط عمومی بالا – متعهد و منظم
محدوده سعادت آباد تهران

رزومه ها صرفاً در فرمت PDF تهیه شده و نام فایل معادل نام و نام خانوادگی به زبان انگلیسی باشد و فقط نام شغل در Subject ایمیل ذکر و رزومه به آدرس اعلام شده ارسال گردد:

ایمیل: chainhr@amadehlaziz.com

در صورت نیاز با شماره تماس 26417144 – 021 بخش منابع انسانی و توسعه سیستم و یا داخلی 132 تماس حاصل فرمائید.

آدرس سایت: www.amadehlaziz.com



اگر دیدگاهی در باره این آگهی دارید میتوانید از طریق فرم زیر دیدگاه خودتون رو در سایت درج کنید.


لطفا کمی صبر کنید...

از تاریخ:
تا تاریخ:

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...

لطفا کمی صبر کنید...