۷ سال پیش

استخدام ۵ هزار نفر از طریق آزمون با رعایت ضوابط در آموزش و پرورش
اطلاعات بیشتر

 5 هزار نفر از طریق آزمون به استخدام آموزش و پرورش در می آیند

جهت مشورت و تبادل نظر در رابطه با آزمون استخدامی آموزش و پرورش اینجا کلیک نمایید


معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش  گفت:  امسال  13 هزار نفر در مقطع ابتدایی و 9 هزار نفر درمقطع متوسطه از فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان جذب می شوند  و 5 هزار نفر هم براساس ماده 28 از طریق آزمون با رعایت ضوابط به استخدام آموزش و پرورش در می آیند.
به گزارش «نسیم آنلاین»، علی زرافشان در جلسه شورای پروژه مهر آموزش و پرورش استان گیلان، با بیان این که امسال اولین دوره دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارغ التحصیل می شوند، اظهار کرد: بر این اساس امسال  13 هزار نفر در مقطع ابتدایی و 9 هزار نفر درمقطع متوسطه از فارغ التحصیل دانشگاه فرهنگیان جذب می شوند  و 5 هزار نفر هم براساس ماده 28 از طریق آزمون با رعایت ضوابط به استخدام آموزش و پرورش در می آیند.
وی با اشاره به اهمیت فعالیت های شورای پروژه مهر در استان ها تصریح کرد: پروژه مهر می تواند با طراحی سازوکارهایی آموزش و پرورش را از انزوا خارج کند و با این نگاه وجود شورای آموزش و پرورش می تواند تحول ساز باشد.
زرافشان افزود: در اجرای پروژه مهر باید موارد مهمی چون استقرار پایه دهم، توسعه پیش دبستانی و اجرای دستورالعمل جدید انتصاب مدیران مدارس باید در اولویت اجرا قرار گیرد.
وی با اشاره به لزوم توزیع منظم کتاب های درسی خاطرنشان کرد: امسال ثبت نام الکترونیکی کتاب ، خرید آن را برای خانواده ها آسان شده و همه کتاب های درسی به غیر از پایه دهم در انبارها آماده توزیع از 15 شهریور است.
معاون آموزش متوسطه وزیرآموزش و پرورش با اشاره به ثبت نام بیش از 5/5 میلیون نفر در سامانه سناد  افزود: باید با ساماندهی نیروی انسانی و مشخص شدن تعداد کلاس ها ، سال تحصیلی را با برنامه ریزی دقیق آغاز کنیم.
وی با اشاره به تغییر بافت جمعیتی دانش آموزان، بر لزوم مجتمع سازی مدارس و ایجاد امکانات ورزشی و هنری و استفاده بهینه از آن تأکید کرد.
زرافشان، هدایت تحصیلی را یکی از مهمترین برنامه های امسال عنوان کرد و افزود: هدایت تحصیلی یک پروژه ملی است و باید توزیع متوازنی در رشته های تحصیلی انجام گیرد و علایق دانش آموزان و خانواده ها به طور اصولی هدایت شود.

 

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=642362
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد