۱ ماه پیش

استخدام Customer Relationship Quality Assurance Specialist در شرکت ایرانسل

حضوری
لیسانس, فوق لیسانس
سابقه ندارد
حقوق توافقی
مرد و زن
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

استخدام شرکت ایرانسل

 

شرکت ایرانسل در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

Description job title
Roles & Responsibilities
To support the manager to create and refine quality standards that align with organizational goals.
To implement established quality assurance policies and procedures to ensure consistent service delivery.
To regularly monitor and assess agent performance through contact evaluations and provide constructive feedback.
To check that all agents meet the necessary qualifications and training standards for their roles and recognize agents who are not meeting performance KPIs and provide targeted support and training.
To stay abreast of Quality Improvement Initiatives and take proper action
To provide reports on the effectiveness of quality improvement initiatives, progress, and outcomes.
To identify serious performance or behavioral issues and escalate them to management for further action.
To identify skill gaps among CR customer facing teams in terms of P&S training or soft skills training and recommend training or development programs to manager to address these needs.
To analyze external factors that may impact service quality and recommend adjustments to policies or practices.
To ensure that agents are well-informed about products and services to provide accurate information to customers with cooperation of trainers.
To recommend process improvements to BPI Specialists to facilitate enhancement in service delivery and overall efficiency.
To cooperate with training department in developing and refining training programs based on QA findings.
To offer ongoing suggestions to agents to help them improve their performance and meet quality standards.
To ensure remote agents maintain quality standards through regular evaluations and feedback.
To gather and analyze customer feedback to provide insights that can improve service delivery and customer satisfaction.
To investigate the underlying causes of performance issues and provide solutions/suggestions to address them.
To align quality assurance scores with customer feedback to ensure a comprehensive understanding of service quality.

Customer Relationship Quality Assurance Specialist

مدت اعتبار
1404/03/26
موقعیت: تهران, تهران
نوع همکاری: تمام وقت
حداقل تحصیلات: کارشناسی
حقوق و دستمزد: توافقی

 متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2982937
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی