۲ ماه پیش

استخدام Customer Support Systems Manager در شرکت ایرانسل
شرکت ایرانسل

استخدام Customer Support Systems Manager در شرکت ایرانسل

شرکت ایرانسل
تهران
منقضی شده

حضوری
سابقه ندارد
حقوق توافقی
تمام وقت

منقضی شده
اطلاعات بیشتر

دعوت به همکاری شرکت ایرانسل

 

شرکت ایرانسل در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

Description job title

To manage IT related projects (new systems implementations and existing systems’ enhancements) simultaneously with operations management
To work with cross-functional teams, internal and external to MTN Irancell ITS division, to ensure all SLM-related PPPs conform to agreed service levels and internationally recognized benchmarks
To contribute in the preparation and management of ITS Applications’ budget and strategic operational plans
To put in place the strategies for respective Applications across all disciplines and develop solutions/action plans to support customer systems development strategy
To create policies, processes, and procedures to manage the environment.
To participate in the selection of suitable technologies and negotiate/manage contracts with suppliers accordingly
To prepare, negotiate, and enforce Service Level Agreements with internal customers (business units) and suppliers/vendors to ensure timely resolution of problems and issues
To ensure that managed services partners provide services and output per agreed service level agreements.
To lead and direct the outsourcing partners for the administrative and operational tasks for systems’ parameter maintenance, systems’ reconciliations, Error CDRs Correction, also Bill run including Pre & Post Billrun checks, Credit Management/Treatment, Systems’ Integrity Checks, Systems’ Security Maintenance, Starter Packs provisioning, etc.
To liaise with different ITS departments (especially Project Office), business units, and outsourcing partners for systems’ enhancements requirements and implementation of these enhancements and new systems/applications
To ensure the availability and reliability of assigned systems through aggressive monitoring.
To manage daily queries, incidents, requests, and faults and make sure they are all resolved.
To deliver the services and deploy the resources as per MTNIrancell’s business needs.
To direct, manage, and evaluate the performance of outsourcing partners from whom MTNIrancell has procured the operational services for business and operations support systems such that they deliver the services as per service level agreements.
To facilitate communication and collaboration between cross-functional teams that include members from MTN Irancell and outsourcing partners

Customer Support Systems Manager

 

دسته‌بندی: انفورماتیک
مدت اعتبار: 1404/02/31
موقعیت: تهران, تهران
نوع همکاری: تمام وقت

 متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=2979244
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی