۱ ماه پیش

استخدام IT Help Desk Specialist در مجموعه ازکی
مجموعه ازکی

استخدام IT Help Desk Specialist در مجموعه ازکی

مجموعه ازکی
تهران
اطلاعات تماس

حضوری
مقطع تحصیلی اعلام نشده
سابقه دارد (۱ سال)
حقوق توافقی
مرد و زن
تمام وقت

مشاهده اطلاعات تماس
اطلاعات بیشتر

استخدام مجموعه ازکی

 

مجموعه ازکی در تهران جهت تکمیل کادر خود از واجدین شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید:

Description job title
We are looking for highly motivated and dedicated Help Desk Specialist for support IT team at Azki Company. As a help desk specialist, you will be required to respond to queries in person and over the phone, assess and diagnose computer hardware and software problems, and implement effective solutions. You may also be required to provide basic computer training, modify hardware systems, install computer peripherals, and perform basic computer maintenance.
Key Responsibilities:
Install and maintain hardware and software, including workstations, multimedia systems, and video conferencing equipment.
Troubleshoot and resolve technical issues efficiently.
Manage and document support tickets, ensuring timely follow-ups and issue closures.
Build knowledge base resources related to printing and scanning and train staff when necessary.
Create and maintain "How To" training manuals and guides.
Train users on basic troubleshooting and diagnostic techniques.
Participate in the team’s 24/7 on-call rotation, including incident management duties.
Work effectively in a mixed technology and multi-vendor environment.
Stay updated on the latest trends and tools in IT and show eagerness to learn new technologies.
Requirements:
Bachelor’s degree in Computer Science, Information Technology, or a related field.
Minimum 1 year of experience in IT Support or Help Desk roles.
Proficiency in MAC, Windows, and Linux operating systems.
Familiarity with Network+ and A+ certifications.
Understanding of Microsoft Services (Active Directory, DNS, DHCP, etc.).
Strong troubleshooting skills for both software and hardware issues across desktops, laptops, and mobile devices.
Basic knowledge of networking protocols and diagnostics.
Good command of English, both written and spoken.
Certifications such as Linux+, CCNA, MCSA, and Mikrotik are a plus.
IT Help Desk Specialist

 متقاضیان واجد شرایط می توانند با کلیک روی لینک تکمیل فرم استخدام، با انتخاب شغل مورد نظرشان رزومه خود را ارسال نمایند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
https://iranestekhdam.ir/?p=2989726
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ارسال رزومه