۷ سال پیش

اشتغالزایی برای هزار و۳۰۰ مددجوی بهزیستی همدان
اطلاعات بیشتر

 

سال گذشته برای هزار و130 نفر از مددجویان بهزیستی استان همدان اشتغال ایجاد شد.

جهت مشاهده اخبار اشتغال مددجویان اینجا کلیک کنید


اشتغالزایی برای هزار و300 مددجوی بهزیستی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرکل بهزیستی استان همدان در نشست خبری با اعلام اینکه 35 هزار نفر در استان زیر پوشش بهزیستی هستندگفت : این سازمان70 وظیفه با هزار فعالیت به مددجویان تحت پوشش ارائه می دهد و همه افراد معلول تحت پوشش سازمان برخوردار از خدمات بهزیستی اند.
آقای سوری همچنین از نظارت جدی وموثر برکمپ های ترک اعتیاد خبر داد و افزود : در حال حاضر 43 کمپ ترک اعتیاد در استان زیر پوشش بهزیستی وجود دارد که نظارت بر آنها نظام مند ودقیق می شود.
او ادامه داد : با مداخله اجتماعی در موضوع طلاق با همکاری دادگستری استان از مجموع دو هزار و657 پرونده طلاق توافقی، 129 مورد آن منجر به سازش شد.
مدیرکل بهزیستی استان همدان همچنین با بیان اینکه مرکز رصد سنجش سلامت اجتماعی در سازمان بهزیستی همدان راه اندازی می شود گفت : رشد مشکلات و آسیب‌های اجتماعی ازجمله طلاق٬ حاشیه‌نشینی٬ اعتیاد٬ جرایم و سایر مشکلات ومعضلات اجتماعی موجب شده است تا این سازمان به عنوان متولی حل این آسیب ها نگاهی علمی و تخصصی برای حل آنها داشته باشد.
آقای سوری افزود : بهزیستی تخصصی‌ترین دستگاهی است که با مداخلات به موقع در حوزه اعتیاد و طلاق بسیاری از معضلات را مرتفع می‌کند.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=587436
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد