۷ سال پیش

اشتغال اولویت روستاها در اقتصاد مقاومتی باشد
اطلاعات بیشتر

 

معاون امور عمرانی استاندار زنجان گفت: اشتغال باید در اولویت همه برای کار در روستاها و اقتصاد مقاومتی باشد چرا که کشور بیش از ساختن هر چیزی نیازمند اشتغال است.

جهت ورود به صفحه اصلی اخبار استخدام روستائیان اینجا کلیک کنید


به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، جواد رحمتی بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای طرح هجرت و اقتصاد مقاومتی استان زنجان در محل استانداری زنجان، اظهار کرد: در اوایل کار انقلاب کارهای جهادی برای رفع محرومیت‌زدایی در بسیاری از مناطق ایران صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه خودم نیز در این اردوها حضور داشته و به مناطق محروم سفر کرده‌ام، اضافه کرد: رفع محرومیت در این مناطق از طریق انجام اقدامات اولیه بوده است که آن زمان بسیاری از مناطق ایران از امکانات اولیه محروم بوده‌اند.
معاون امور عمرانی استاندار زنجان در این رابطه تصریح کرد: در حال حاضر نیز انجام اقداماتی در روستاها در زمینه تقویت معیشت زندگی خانوارهای روستایی از عوامل نگهداشتن روستائیان در روستاها است.
رحمتی با تاکید بر اینکه این مهم در راستای اقتصاد مقاومتی نیز است، گفت: این موضوع باید بررسی شود چرا بعد از گذشت ۳۸ سال از عمر شکوهمند انقلاب اسلامی، هنوز محرومیت‌هایی وجود دارد و باید بررسی شود که آیا این مشکل از ساختار است.
وی  ادامه داد: باید پرسید که چرا با وجود انجام کارهای بسیار بزرگی در کشور هنوز نقطه ضعف‌هایی در این زمینه وجود دارد و باید به موضوعاتی که مغفول مانده است توجهات بیشتری صورت بگیرد.
معاون امور عمرانی استاندار زنجان ابراز کرد: نوع نگاه ما باید تغییر پیدا کند و دردآشنایی ما و نوع دوستی ما در این حوزه بیشتر شود که خود این موضوع یک موتور متحرک است که نیازمند تحرکاتی از سوی دست‌اندرکاران است.
رحمتی با بیان اینکه همه باید توان خود را در راه کمک به اعتلای کشور بگذاریم، افزود: اگر امور ساختاری درست نباشد و هر کسی وظیفه خود را در جامعه انجام ندهد، سازمان بسیج نیز در پیشبرد کارهای خود موفق نخواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه در روستاها می‌توان با راه‌اندازی صنایع کوچک اقدامات خوبی انجام داد، اظهار کرد: بضاعت فکری است که باید حمایت شود و عرضه شود و همچنین نیروی کار مرتبط با هر حوزه نیز تربیت و تحویل جامعه شود.
معاون امور عمرانی استاندار زنجان همچنین بیان کرد: در روستاها باید زمینه کار فراهم شود و از امکانات و تسهیلات نیز برای این امور استفاده بهینه شود و در حال حاضر در حوزه بازاریابی و فروش محصولات باید توجه بیشتری صورت بگیرد.
رحمتی با تاکید بر اینکه باید از انجام کارهای احساسی در این حوزه پرهیز شود، گفت: منسجم کردن تشکیلات در روستاها در حال حاضر خود یک کار بزرگی است که نیازمند توجه نیز است.
وی با اشاره به اینکه سالانه اعتبارات مشخصی به روستاها تخصیص داده شده است، اضافه کرد: ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان میزان این اعتبارات است که سالانه به روستاها اختصاص داده شده است که باید این اعتبارات را در راه ایجاد زیرساخت‌های مناسب استفاده کرد.
معاون امور عمرانی استاندار زنجان تصریح کرد: عقیده من بر این است که امروزه صنایع کوچک و زودبازده باید مورد توجه قرار بگیرد که بسیج می‌تواند در این زمینه کمک کند.
رحمتی در پایان سخنان خود تبیین کرد: اشتغال باید در اولویت همه برای کار در روستاها و اقتصاد مقاومتی باشد چرا که کشور بیش از ساختن هر چیزی نیازمند اشتغال است.

اطلاعات تماس
گزارش مشکل آگهی
این آگهی منقضی شده است و بنابراین اطلاعات تماس آن نمایش داده نمی‌شود. جستجوی سایر آگهی‌های مشابه
  • ثبت‌نام
  • ایمیل
  • تلفن
https://iranestekhdam.ir/?p=647509
ابتدای صفحه
مختصری درباره ایران استخدام

سایت ایران استخدام در تاریخ ۱۳۹۱/۱/۱۰ راه اندازی شد و با تلاش گروهی و روزانه مدیران و نویسندگان خود در جهت تبدیل شدن به مرجع بروز آگهی های استخدامی گام برداشت. سعی همیشگی همکاران ما ارائه مطلوب و با کیفیت آگهی های استخدامی خدمت بازدیدکنندگان محترم این سایت بوده است. ایران استخدام به صورت مستقل و خصوصی اداره می شود و وابسته به هیچ نهاد و یا سازمان دولتی نمی باشد، این سایت تنها منتشر کننده ی آگهی های استخدامی بوده و بنابراین لازم است که بازدید کنندگان محترم سایت خود نسبت به صحت و سقم اخبار منتشر شده در آن هوشیار باشند.

نماد اعتماد الکترونیکی
ای نماد